Jump to content

lazarcosmin92

Members
  • Posts

    164
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lazarcosmin92's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

-4

Reputation

  1. Salutare. De ceva timp masina mea 318d 143 cp dpf if fizic si soft la frig porneste la sfert dar se cam zguduie un pic si cam da cu ful alb/ albastrui la pornire cateva minute, insa dupa cateva minute isi revine si din tremurat si cu svos fum. Am achizitionat o diagnoza ista si am facut un test, zero erori chiar si la rece. Am verificat injectoarele la rece si din ce am mai citit si vazut cilindrul 4 are o valuare de peste 1, parca +1,3 sau + 1,5 , iar pe masura ce se incalzea se apropia de zera. La cald cam toare au valori apropiate de zera sau un pic cu minus. Credeti ca acel injector sa faca acele zgomote si trepidatii? Sa.l schimb sau sa le duc la curatat? Cu masina in ultimele luni am mers mai mult pe oras La ultimele porniri am observat ca a inceput sa bata si ceva ca si cum ar fii de la tacheti , dar din topicuri am.inteles ca ar putea fii de la vreaun injector defect( bataie la rece). Daca mai merg o perioda mica asa se poate intampla ceva? Gen sa distrug pistoane sau altceva?
  2. Sal. Detin un 318d n47 si dimineata cand pornesc motorul am observat ca pe galeria de evacuare are antigel pe ea si cand se incalzeste il usuca si scoate fum. Am ibservat ca si in mers uneori imi mirosea urat in interior dar nu stiam cauza. Nu curge in cantitati mari dar nu imi dau seama de unde vine antigel in acel loc. Am atasat si o poza unde se scurge antigelul Imaginea este invers
  3. Azi am curatat admisia. Era foarte imbacsita. Insa teava de intra in ea era obturata de mizerie. Din ce am citit pe grupuri eroarea 4933 provine atc cand teava aia este infundata. O sa merg la tester sa vad daca a disparut eroare, cei drept in momemtul de fata masina parca trage mai bine
  4. O sa ii curat si admisia zilele astea si sa vedem cezi. Azi dupa un drum mai lung masina am.sesizat ca nu trage sa te bage in scaun cum o facea inainte, merge decent nu cum.ar trebui, deci cred ca eroare inca persista. Sa schimb senzorul de ziceam mai sus? Ca altceva nu stiu ce i.as mai putea face. Un coleg mi.a zis ca pot sa ii dau debitul mai.mare de aer la egr dar sa vad daca este posibil si daca gaseac pe cineva sa stie sa faca treaba asta daca este posibil , ca zicea c poate noul egr deschide mai sus si paote din cauza asta sa eroare. Avem masina bune dar msseriasii...
  5. Am foat azi la un baiat cu tester. Mi.a sters eroarile si becul.cu check din bord insa imi apare eroare in continuare pe tester 004933 egr presiune low insa fara se se mai aprinda in bord check.ul. baiatul.cu tester mi.a spus ca i.a dat reset la valori la.egr dar tor apare eroarea asta Am.citit pe forum si am vazut ca este vorba despre un senzor blackkpressure sau ceva de genu dar nu stiu ce sa zic. Ca deja am schimbat egr de pomana. Altii zis ca in admisie ar fi in admisie o teva care ar fi in fundata si nu trec gazele
  6. Azi am pus alt egr nou wahle. Dar vad ca martorul din bord nu s.a stins. Trebuie sters cu testerul? O sa pun maine poze cu vechiul egr
  7. Se pare ca azi s.a aprins check.ul iar insa nu am apucat sa ma uit la egr sa vad daca mai lucreaza
  8. Se pare ca egr.ul era blocat . L.am curatat si deblocat azi si vad ca acum lucreaza. Intradevar agata asa cum a precizat adrian hd. Vad ca dupa pornire s.a stins martorul din bord. Acum sa vad cat o duce. Ms de sfaturi. Cred ca si nersul intrerupt si fumul era de la el
  9. Nu are nici pe realoem. Pana la urma era vasul fisurat in zona unde intra senzorul. Am luat altul original sh
  10. SSalut. Se pare ca pana la urma a cedat vasul
  11. Asta stiu ca detin si un e 46. Dar tot nu sunt impacat cu senzorul de nivel fara oring Dar la cel vechi cand s.a spart vasul s.a spart calumea fara sa se fisureze
  12. Salut. Detin un e91 143cp si mi s.a aprins martorul in bord. Cand am saltat capota am constatat faptul ca imi curge antigel prin fundul vasului de expansiune exact pe la.senzorul de nivel. Am luat alt senzor in idee ca cel vechi e spart si ca curge antigel prin el dar si cu noul.senzor curge. Sa se fi spart vasul in acel loc pe interior ? Apropa acel senzor nu am.vazut sa aiba pe el.garniruta ceva nici cel vechi si nici cel nou. Este normal.sa nu aiba garnitura? Voi ce parere aveti? S.a dus vasul?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.