Jump to content

hangover

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

hangover last won the day on May 18 2020

hangover had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    mangalia

Previous Fields

  • Masina
    dacia 1310 '98 / BMW e46 touring -'05

hangover's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Legat de DORMAG, situatia sta probabil ca la oricare alt service. Ti se serveste una calda una rece. Detin 2 masini, un e46 '05 2.0d 150 cp si un 118i '05 129cp, ambele probabil nu mai merita alergat cu ele prin service-uri scumpe dar uneori prefer sa platesc mai mult sa nu ma doara capul dupa. Asadar, prima interactiune am avut-o in urma cu cativa ani cand cautam de nebun un service unde sa ma primeasca cu uleiul si filtrele mele, intamplarea facea ca m-a prins la bucuresti cu piesele, planul fiind sa le schimb la Constanta unde mergeam de obicei. Nu era nici ulei BMW, i-am sunat, am intrebat politicos daca ma primesc, mi-au zis ca da, ne-am inteles la pret a fost ok. Sa fiu sincer mi-a placut service-ul, era curat, nu harmalaie, intrebai ti se raspundea, nu m-am simtit neaparat furat in niciuna dintre ocazii. Primesti proforma inante de a veni cu masina, stii exact pe ce si cat platesti. Mai corect de atat nu se poate, iar timpul de executie este mai mult decat decent, am tinut masina la ei max 2 zile pentru o operatie. Intre timp am mai schimbat elemente de directie la ei, diagnoza, schimb de ulei cu produsele lor etc. La un moment dat ma pregateam de un concediu in germania cu e46 fiind break si pentru ca de putin timp am vazut ca motorul da ulei in compartiment am hotarat sa merg la ei. Mi s-a recomandat sa schimb filtrul epurator, spalat motor, garnitura distributie si sa vedem de acolo. Am luat masina din service, am mers 2 zile cu ea nu a mai dat ulei in compartiment asa ca am considerat problema rezolvata. In drum spre germania problema a revenit, pierdeam ulei si nici nu puteam sa imi dau seama de unde, rolele aruncau efectiv peste tot. Inainte sa apuc sa ies din tara am sunat la ei si le-am expus problema. Dupa cateva sfaturi, am decis sa imi continui drumul, stabilind sa revin in service imediat ce ma intorc si am comandat ulei sa am cand ajung la destinatie. Din fericire am reusit sa revin fara niciun eveniment neplacut, m-am intors la ei, s-au comportat foarte ok, am mai schimbat un furtun la turbo, iar de atunci nu mai am probleme. De data asta curatarea motorului a fost facuta fara sa mai platesc asumandu-si greseala, cred ca mi-au schimbat si o curea tot atunci si ceva furtune vacuum. Toate experientele de mai sunt le incadrez ca fiind pozitive, nu discut preturile, exact cum am spus la inceput, atat timp cat nu sunt taxat mai mult decat mi se comunica, pentru mine inseamna ca mi-am dat acceptul si m-am dus cu buna stiinta. Ce anume mi-a lasat cu adevarat un gust amar a fost atunci cand am ajuns la ei cu seria 1, avea momente cand scotea foarte mult fum, si rareori se oprea din senin. M-am dus la ei initial pentru un sfat si un plan de bataie. Atunci am facut o diagnoza la ea, s-a uita si mecanicul si se apucase sa inventeze o lista de componente de schimbat, cu un cost aproximat la 3000 euro, exagerat de pesimist, sfaturi de genul "vinde-o ca oricum este veche si nu merita". Am plecat cu un gust amar in momentul ala, fiind si ultima mea interactiune cu ei. Off topic, seria 1 l-am rezolvat la un baiat in ferentari prin schimbarea simeringurilor, lucrarea m-a costat 1400 ron iar de atunci a trecut un an si nu am mai vazut gram de fum. Este un post lung, sper sa fie de ajutor cuiva, nu exista service-ul perfect, am avut probleme si la reprezentanta, cum deasemenea am avut si experiente bune tot la ei.
  2. Are cineva idee pe unde gasesc in tara (pe ebay si amazon am gasit dar as prefera local) baterie pentru modelul 0143293x09? Multumesc
  3. nu, le-am luat de la magazin normal de piese auto. 20 sau 25 lei/m, si sunt destul de calitative
  4. Depinde de starea furtunelor de pe masina ta, normal ar trebui sa nu se strice, ale mele erau putrezite si daca tot am desfacut le-am si schimbat. Mi-am luat 2m, mi-au ajuns cumva la fix Daca te apuci de asta, ai grija ca sub galerie sunt niste mufe/furtune/cleme, inainte sa o dai jos de pe masina trebuiesc deconectate toate cu grija. Poate esti mai priceput, eu m-am enervat putin cu ele.
  5. Am inteles, el ramanand pe pozitie, rau nu are ce sa faca. Nu prea as vrea sa fac vreo improvizatie, si asa a trebuit sa schimb cam toate furtunasele de vacuum odata cu lucrarea asta fiind putrezite> multumesc de rsp
  6. Salut, am tot cautat o informatie si vad ca nimeni nu mentioneaza ceva despre acest aspect. Am curatat EGR si odata cu el am eliminat si vestitele clapete din admisie, Totul a mers ok, masina porneste, nu se aude nici mai rau nici mai bine fata de inainte. O intrebare totusi ramane, acele swirl flaps erau comandate de un motoras, tija ce schimba pozitia pe fiecare flaps in parte a fost eliminata, am pastrat in schimb motorasul nestiind ce sa fac cu el. Se poate el elimina? si daca da in ce conditii? Este conectat (la traseul de vacuum cred) cu un furtunas galben-gri, asta fiind si motivul pentru care l-am lasat pe pozitie. Sunt sigur ca multi si-au facut aceasta modificare pana acum, si as aprecia niste sfaturi. Multumesc
  7. Salutare, poate a mai fost adresata intrebarea asta, am cautat rsp, nu am gasit si poate cineva a gasit o solutie, pentru navigatia mica, masina e 2005, se poate pune cablu auxiliar? are functia mode. multumesc pentru eventualele raspunsuri si scz daca a mai fost adus in discutie acest aspect.
  8. Daca ajuta pe cineva, am rezolvat cu acumulatorul iar cheia arata multumitor acum. Am cumparat acumulator (las site-ul de referinta in privat, nu stiu daca am voie aici) difera putin fata de acumulatorul original (in sensul ca pinii sunt pozitionati putin diferit) dar merg adaptati foarte usor. Lipita carcasa si data cu marker negru pe muchie arata chiar decent. Ca o mentiune, trebuie reinitializata cheia ulterior, iar daca aveti mai multe chei, toate se reinitializeaza in timp de max. 30 sec, altfel una o anuleaza pe cealalta.
  9. Multumesc pentru cod, o sa caut si eu similare M-am gandit si eu la varianta asta, dar nu stiu de ce nu prea imi vine sa procedez asa.
  10. In primul rand scuze daca s-a mai postat asta (am cautat inainte) sau daca nu e in categoria care trebuie. Intampin o problema ciudata la stergatorul din partea soferului, am tot incercat sa il schimb cu diverse variante (ieftine-medii ca si pret, de tip flat) dar de fiecare data rezista max. 1 zi sau 2 dupa care il rupe indiferent de dimensiunea incercata (57-58-59-60 cm). Acum avand in vedere si vremea de afara si faptul ca cel original pe care il am acum sterge ca o soseta inghetata, as vrea sa cumpar altele si m-as orienta catre Bosch aerotwin dar tare imi e sa nu le rupa si pe alea. Ca o mentiune, cel original are un fel de ghidaj pe bratul metalic ce ajuta lamela sa nu se intoarca ma gandesc, acesta fiind si motivul pentru care tot rupe stergatoarele after market. Daca cineva a intampinat o problema similara si a gasit o rezolvare, va rog sa imi spuneti. Momentan vreau sa incerc sa scot ghidajul de pe bratul existent si sa incerc sa-l adaptez pe unul flat, nu stiu sigur daca se potrivesc fiind si diferente de grosime intre ele.
  11. ceva succes cu acumulatorul? daca da, zi-ne si noua cum ai procedat ca mie nu mi-a mai ajuns coletul din varii motive.
  12. si eu am cautat intr-o perioada acumulator, stiu ca difera in functie de anul de fabricatie si tipul de baterie. Spre exemplu la mine este cu lamelele circulare (nu am gasit nicaieri asa ceva) dar am inteles ca cele verticale pot fi adaptate cu putina indemanare. pot sa iti las un site util care vinde asemenea acumulatori daca imi scrii in privat (nu stiu sigur daca am voie sa postez aici.
  13. Chederele au fost ridicate, urmeaza instalarea. Multumesc MSasha
  14. Aceeasi problema o am si eu, am tot cautat o solutie, i-am "ascultat" si toti emit acele zgomote cand cuplez marsarier-ul mai putin unul din ei. Am cumparat 2 senzori (noi) am incercat inlocuirea celui "defect" si degeaba, am curatat si mufa, am verificat traseul de cabluri (ramane sa pun aparatul de masura pe mufe) dar deja am cam epuizat toate variantele. Daca cei de mai sus au gasit o solutie la pb asta ii rog sa scrie aici, poate ajuta si in cazul meu. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.