Am incercat o metoda mai simpla,fara a-l demonta de pe masina.Se poate,e un pic mai dificil,dar cu rabdare,se poate.Cel mai greu este sa reusesti sa demontezi capacul de plastic,care are doua "urechiuºe"in partea de jos,la baza,de o parte si de alta.Trebuie sa cureti bine capacul ca sa observi aceste, hai sa la zicem cleme,pentru ca imediat lânga ele se afla cate o despicatura destul de mica cca.3 mm pe lungime,in care poti introduce ceva,pentru a indeparta clemele inspre exterior, ca sa scape de piedica si apoi dupa ce le-ai indepartat pe ambele,tragi usor in sus si capacul iti iese.Trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare, cã n-o sa-ti iasa din prima si o sa mai ai si teama de a nu rupe plasticul,care dupa expeprienta avuta, pot sa-ti zic ca e destul de rezistent.Dupa ce ai demontat capacul urmeaza curatarea propriu-zisa,insa stau si ma intreb daca ai vazut cum arata un egr, modelul asta demontat,ca atunci sigur vei intelege mai bine ce incerc sa explic.Totusi o sa incerc.O sa revin pe parcursul zilei,pentru ca momentan nu mai pot scrie.