Jump to content

onievu

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 D

onievu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Revin cu o precizare f.jmportanta, pentru cei care vor incerca aceasta varianta de curatare.Dupa ce ati terminat de curatat si montat,nu porniti imediat motorul.Asteptati un timp,sa dispara toti vaporii rezultati in urma folosirii spray-ului,abia apoi porniti.
  2. In concluzie,dupa ce am curatat,(am folosit spray de curatare wurth si ultima data am dat cu wd40).In timpul curatarii invârtiti in permanenta rola,tija in sus si jos,actionati practic mecanismul pe toata cursa lui in mod repetat pana ce simtiti ca functioneaza usor,apoi ungeti cu un strat fin de vaselina de preferinta cuprata(este un tip de vaselina care isi pastreaza propritatile de ungere si la temperaturi ridicate),partile aflate in contact din mecanism si traseul intreg pe care se plimba rola.Puneti capacul pe pozitie si apasati usor urmarind sa vedeti cand cele 2 cleme au trecut de "umerii"de blocare.In mare cam astae ,bafta si rãbdare Injectoru 6,abia acum am vazut postul tau,da e buna ideea cu tipul ala de vaselina,nu m-am gandit la ea,poza ta e exact ce aveam si eu,asa ca n-am sa mai postez si eu.Cat despre miscatul tijei,eu am miscat-o de mai multe ori in sus si jos,nestiind ca poate fi ceva in neregula cu acest lucru.Nu mi-a ramas nici o eroare,deci banuiesc ca am avut noroc.Sper ca discutiile noastre sa ajute si pe altii in viitor.O zi buna la toata lumea!
  3. Mirel am citit,nu stiu ce sa mai zic,egr nou,clapeta curatata,ar trebui sa fie ok.Singurul lucru la care ma gandesc,citind atent la ce ai scris si neexistand varianta unui alt defect,faptul ca ai tinut clapeta in lichid de frana nu este neaparat in totalitate ok.Da intradevar lichidul de frana curata foarte bine anumite tipuri de mizerie, dar iti spun din experienta ca totodata,accentueaza frictiunea intre anumite parti de pe anumite materiale ,cu alte cuvinte "mananca"orice urma de grasime,producand chiar blocaj,efect de "agĂŁtare".Dupa curatarea cu lichid de frana,cred ca ar fi trebuit sa dai cu ceva gen wd40 care curata si in acelasi timp lasa si un usor srat care favorizeaza usor,alunecarea.Altceva nu stiu ce sa zic.Poate merita sa incerci,asta excluzand cum am zis mai sus,posibilitatea unui alt defect
  4. Deci,am hotarat sa curat mecanismul pentru ca am ajuns la concluzia ca el se blocheaza intr-o anumita faza a cursei sale datorita:1- mizeriei acumulate la baza tijei pe care se afla ciuperca si 2-a lipsei de unguent(vaselina)de pe portiunea de frictiune, dintre rola din capatul tijei si traseul curbat pe care se plimba aceasta rola.Apropo, dupa curatare eu am hotarat sa ung toate zonele de frecare,cu un strat fin de vaselina cuprata.Am gasit foarte greu acest tip de vaselina,in magazinele de piese auto nici nu auzisera de acest tip de vaselina,imi ofereau ca alternativa,vaselina grafitata dar nu e acelasi lucru.
  5. Referitor la poze, bimmer90f30,cred ca am vreo 3 poze pe care le-am facut in timpul lucrului,pentru mine,o sa incerc sa le pun,cand o sa termin de explicat lucrarea,insa cel mai bine poti sa vezi,(si toti cei care mai doresc), egr-ul demontat pe youtube,este un filmulet,in care domnul respectiv prezinta egr-ul sau vechi, pe care l-a schimbat nevoit fiind inainte de apleca in concediu,si acolo poti sa vezi despre ce vorbesc.Sincer,eu dupa ce am vazut filmuletul lui, mi-am spus ca o sa gasesc o metoda de a curata.
  6. Mirel nu-i da foc,ca-ti pare rau,incearca sa faci o curatare a egr-ului
  7. Pentru a indeparta clemele eu am folosit o surubelnita cu,capul drept, ingust, care sa incapa in despicaturile de care vorbeam.(O sa-ti fie mai dificil la cea dinspre motor,acolo nu prea este loc,eu mi-am propus ca pe viitor,daca ar trebui sa mai desfac,sa-mi construiesc o scula special pentru acel loc). Bun,dupa ce ai dat capacul jos,o sa descoperi problema vizual, vei vedea mecanismul(probabil in pozitia blocat)al egr-ului.Vreau sa subliniez ca,aceasta curatare se face la mecanismul egr-ului, nu la ciuperca care,fizic, blocheaza sau deblocheaza recircularea gazelor.Pentru a curata acea parte a corpului egr,trebuie neaparat demontat.O sa revin
  8. Am incercat o metoda mai simpla,fara a-l demonta de pe masina.Se poate,e un pic mai dificil,dar cu rabdare,se poate.Cel mai greu este sa reusesti sa demontezi capacul de plastic,care are doua "urechiuºe"in partea de jos,la baza,de o parte si de alta.Trebuie sa cureti bine capacul ca sa observi aceste, hai sa la zicem cleme,pentru ca imediat lânga ele se afla cate o despicatura destul de mica cca.3 mm pe lungime,in care poti introduce ceva,pentru a indeparta clemele inspre exterior, ca sa scape de piedica si apoi dupa ce le-ai indepartat pe ambele,tragi usor in sus si capacul iti iese.Trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare, cã n-o sa-ti iasa din prima si o sa mai ai si teama de a nu rupe plasticul,care dupa expeprienta avuta, pot sa-ti zic ca e destul de rezistent.Dupa ce ai demontat capacul urmeaza curatarea propriu-zisa,insa stau si ma intreb daca ai vazut cum arata un egr, modelul asta demontat,ca atunci sigur vei intelege mai bine ce incerc sa explic.Totusi o sa incerc.O sa revin pe parcursul zilei,pentru ca momentan nu mai pot scrie.
  9. Salut,poate cam tarziu,dar poate ajuta si pe altii.Aceasi problema am avut-o si eu cu egr-ul si dupa multe cautari si "studiu",am ajuns la concluzia ca,inainte sa dau banii pe un egr nou,am sa incerc o curĂŁțare, sa vad daca ține figura si..surprizĂŁ..functioneaza.Acelasi cod de defect ca la tine,curĂŁțat de cca.2 luni jumate si masina e alta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.