Jump to content

zso01

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    DEJ

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d 163 hp 2006

zso01's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-9

Reputation

  1. diagnoza... dpf-ul face figuri, un amic are tot 520... masina lui trage d rupe, a mea nu...
  2. la o lasam balta cu dimensiunile de roti... diagnoza... dpf-ul face figuri, un amic are tot 520... masina lui trage d rupe, a mea nu... hai sa o luam altfel, vb voastra nu ii stiu da burn out, (am avut e46 150 cp, la ala am stiut sa ii dau), dar nici d pe loc nu imi scurma rotile (dsc tinut apasat lung inainte), daca virez maxxxim si ii dau talpa, se invarte roata jumat de tura... p.s am uitat sa specific ca SUNT VITEZOMAN... (nu ma laud cu asta...)
  3. filtru de particule a fost schimbat, nu stiu exact cand, probabil necesita o regenerare. iar de debitmetru nu stiu nimic. am sa il contactez pe bbo, ca vreau ca masina sa fie ok... salut, am sa verific si evacuarea. oricum daca mi se duce filtru d particule nu il mai schimb... am sa ii pun evacuare cap coada cu teava marita...
  4. pai eu incerc sa remediez problema, si la un vw sub anul 2000 ii arata becu ars si lipsa lichid parbriz, si la e60 din 2006 nu ) trebuie rezolvata problema
  5. imi cer scuzee daca am scris cu prescurtari, nu era cu intentie
  6. am cumparat masina de la unchiul meu, masina personala - proprietarul pro nutrition , pronutrition.ro el are bani, nu cartea veci... dar cand am luat masina nu ii mergeau angel eyes-urile, da nici nu imi dadea eroare, am schimbat becurile si totul e ok, probabil a dus masina undeva sa rezolve problema si ala a anulat tot... am sa ma uit p net ce pot face in hiden menue... am buton start stop... electricianul mi-a zis sa am grija sa nu raman fara curent ca trebuie rescrise cheile... dar am sa il sun maine si am sa il intreb exact, ca nu as vrea sa imi duc masina pe platform la electrician...
  7. sa o las peste noapte cu borna data jos ?
  8. am incercat si cu ambreajul apasat si si lasat. e la fel....
  9. m-am gandit sa incerc vrajala cu mufa de la debitmetru... sa vad daca tot asa e
  10. e manual, cel putin 1 data p luna e pusa masina p tester, e ok, nu da nici o eroare. sunt perfectionist toate trebuie s fie ok la mne. yo nu cartesc si nu umblu cu cazane. ori e perfecta masina ori o repar ! masina a fost cumparata de noua de unchiul meu. a venit echiata de fabrica cu jantele (oem) si cauciucurile astea, si cand deschizi usa soferului pe placuta stantata sunt trecute dimensiunile acestea de anvelope. apropo, ce leg au anvelopele cu turatul pe loc ?
  11. ce zic eu si ce intelegi tu... hai sa iti explic din nou, scurt si la subiect... masina mea, in relantin, o turez, se tureaza greu, urca acu de la turometru greu, la fel si in condus, treapta 1 si 2 e bleaga rau, trage a 90 d cp...
  12. sa lasam tt benzinar etc... cum explici ca un passat din 2000 cu mot d 1.9 116 cp se tine paralel langa mne ??? schimbam vitezele la 4500 d ture... ma repet, cv nu e ok... pot atasa filmulet aici ? ma duc maine si filmez si va arat ca cv nu e ok... am condus 525 2005 dar aia zici ca are cu 200 d cp in plus... trage d la relantii joase... scos din viteza turometrul lui efectiv sare in sus.... al meu urca ca o scul adormita - vb in relantin si masini cu cuti de viteze manuale
  13. salut baieti... am un e60 520 d 2005 luna 11... am citit cartea ca imi place sa stiu tot... si am observat anumite chestii... - nu am lichid parbriz - nu imi afiseaza nu imi arata deloc - xenon ars pe partea stanga - nu ma avertizeaza deloc - nivel ulei - nu imi indica deloc (senzorul nivel e nou nout hella) - usi deschise, nu ma avertizeaz deloc, pot merge cu 100 la ora, ca inafara faptului ca imi e aprinsa lumina p plafoniera nik... am fost la un baiat care e ok la retrofituri, a tot incercat sa rezolve problema dar in zadar... tester apare tot (lipsa lichid parbriz, bec ars...) dar pe consola nu... a zis ca nu s-a mai batut de problema asta dar e foarte ciudat... nu ma poate ajuta cineva ?
  14. si eu am tot aceeasi problema la bmw-ul meu, 520 d 2006... trage peste 2000 de ture dar nu mi se pare sa traga de 163 cp... am av o garmada de masini, dar nici una asa d bleaga... ador e60-ul asta, dar sprintul asta lasa d dorit... cineva mai sus zicea ca e 1 motor d 2 l si ca nu ai la ce sa t astepti... vreu sa il corectez, 163 cp la 1585 de kg e ok... d ex: pe panta in sus in curba de 90 grade daca cu un passat 1.9 tdi 105 cp urc cu a 2-a si cum ii dau asazboara, la bmw ii dau treapta 1 sa pot urca ca altfel moare )) si 2 la manu nu mi se pare sa traga a 163 cp... adevarul e ca p fata am : 245/45/18 si spate 275/45/18... nu reusesc sa ii dau burn out deloc. pe asfalt uscat daca ma opresc si virez maxxim si dau blana (dsc dezactivat complet - tinut lung p buton...) nu nu se invarte roata aproape deloc in gol...sa nu vb d drift etc... pus ca in relantin mi se pare ca nu urca turometrul asa cum trebuie...mi se pare foarte bleg... p.s. ultima masina audi tt 1.8t 180 cp. dif d la 180 cp la 163 nu e asa mare... si de la 1275 la 1580 kg nu e un capat d lume, dar o diferenta enorma. plus ca am depasit un passat cu bmw si ala i-a dat talpa la 116 cp si abia am reusit sa depasesc cu bmw passatu ala. pe tester nu da nimic... ii o preoblema acolo dar nu stiu ce are... daca ma poate ajuta cnv cu un sfat... tin sa va anunt ca inafara d audi tt de 180 de cp am av masini diesel cu cai mai putini si erau de 1.000.000 de ori mai aspre, plus ca am av si e46, tot celasi motor doar cp difera (150), dif d 100 d kg (mai putin la e46) dapoi era racheta p roti fata d e60....
  15. Cautati pe goole dezmembrari bmw apahida. Este un baiat (tibi), ala rezolva absolut tot pe orice model d bmw ! Mie mi-a facut retrofit la tempomat pe e60... Ma repet, in bmw e cel mai bun ! Sent from my SM-G900F using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.