Jump to content

andrey8606

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

andrey8606's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. BMW 318i, an fabricatie 2001, benzina, 116 CP 156.000 de kilometri - cutie manuala 5+1 - geamurie electrice fata - oglinzi incalizte heliomate - scaune incalzite - servodirectie - climatronic - computer bord - jante aliaj - proiectoare - inchidere centralizata - trapa electrica - senzori de parcare pret 7000 Euro, negociabil Atentie: Nu accept variante!!! Andrei, 0744212317
  2. Deci nu era de la injectoare.Ce chestie :unsure: Nu cred ca era. Mai nou, de fapt de ieri, imi face probleme si la pornire. Nu stiu ce dracu i-o fi facut ala de la service pentru ca se chinuie de se rupe la pornire. Reamintesc ca testerul zice "no error"...dar martorul de bord de la motor ramane aprins. :)
  3. Vreau sa va spun ca i-am schimbat injectoarele, asa cum imi recomandase cel care mi-a pus-o pe tester, si masina rupe. Nu mai vibreaza, nici nu se mai ineaca, DAR...dupa vreo 10 km de mers mi s-a aprins din nou martorul de la motor. Testerul nu mai arata nici o eroare. Ce dracu sa mai fac? <_< Cred ca pana la urma, o sa o duc la reprezentata si daca nici ei nu ii dau de cap, o sa ii scot becul de la martor. Voi ce imi recomandati? :)
  4. Deci asta inseamna ca cele 3 care sunt pe plus ar trebui schimbate sau n-am inteles eu bine? <_<
  5. Mi-a spus ca injectoarele ar fi problema. Apropo, unde pot curata injectoarele in Bucuresti(in afara de Filaret sau Bavaria)?
  6. pai si ce probleme ai cu ea? sau vrei sa te convingi ca valorile alea sunt bune sau nu? Pei masina nu prea mai trage la viteza 1 si 2 si are tendinta sa vibreze la aceleasi viteze si la relanti. Si cred ca acolo e "buba". Ma gandeam ca poate stiti care e treaba cu cilindrii aia, cam ce valori ar trebui sa aiba. Am pus-o si la alt tester si e aceeasi problema.
  7. Uite, asta mi-a aratat testerul!
  8. Salut! Am pus maina pe tester si nu imi arata nici o eroare. Totusi, e o problema la cei 4 cilindri. De fapt, primul ramane la 0.0 si fff greu creste la 0.1, al doilea variaza intre 0.6 si 1.2, iar ultimii doi merg bine. Am inteles ca ar putea fi de la injectoare. Voi ce ziceti?
  9. Am rezolvat-o(cred). Astazi am facut mai multe ture si dupa vreo o jumatate de ora, becul s-a stins. Tin sa mentionez ca mi-a mai facut figura asta si acum 2 ani, cand veneam din Germania si nu am schimbat nimic important la motor. Sper ca si acum sa fi fost o alarma falsa. <_<
  10. Salut! Mi s-a aprins martorul de la motor in timpul mersului si nu se mai stinge deloc. Masina merge la fel ca inainte(sau cel putin asa mi se pare mie). Aveti idee ce ar putea fi, inainte sa ma duc la service?
  11. Chiar daca probabil nu e in Romania, e o inovatie specific autohtona. Important e ca patinez cu caruta, da-l dracu de cal! :)
  12. Si eu sunt din Slatina, dar stau in Bucuresti. Singurul service din Slatina la care am apelat este cel de pe Pitesti, imediat dupa OMV(nu mai stiu exact cum se numeste).
  13. DA, chiar mai incet. BMW tau nu poate sa mearga si incet in condtii de carosabil alunecos ??????? Normal ca poate. Problema nu e la drum drept. Sunt momente cand esti obligat sa accelerezi in timp ce virezi, nu? Aici e buba... in viraje e problema. Asta e cumva prima iarna cu un BMW ? Nu e prima iarna. Pot spune ca am mers si pe zapada si pe gheata si nu am avut probleme asa mari. D'asta acum mi se pare ciudat...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.