Jump to content

AmonRa

Members
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i e46

Recent Profile Visitors

4955 profile views

AmonRa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. E facuta aerisirea. Nu pierde antigel. Pana anul asta nu am mai avut probleme de genul asta.
  2. Va salut stimati colegi. A venit frigul si se pare ca "tigaia"(e46, 318i, m43tu19) tine mortis ca eu sa ma bucur de el si in timpul condusului. Ce se intampla mai exact. Nu vrea sa bage aer cald desi motorul se incalzeste si acul ajunge la jumatate. Orice as face, baga aer aproape la fel de rece ca cel de afara. Caldura incepe sa bage intr-un final cand zic eu ca se deschide termostatul. Cam la 10-15 min de mers cu ea, incepe sa bage aer cald. Daca dau ventilatia pe automat, aceasta sta cam la jumatate pana incepe sa bage aer cald, apoi creste la maxim si scade cate un pic pana se apropie de temperatura setata. Cateodata se aude un pocnet care vine de undeva din spatele bordului in partea soferului. Din ce am inteles acolo e un fel de robinet pt sistemul de incalzire si ala ar face zgomotul acela. Daca are cineva vreo idee i-as fi recunoscator. Macar sa stiu ce sa verific. Acum sunt ok temperaturile, dar cand vor scadea sub 0 o sa fie deranj
  3. Relantiul cu motorul rece sta cam la 950-1000 rpm. Nu are caderi niciodata la rece pana nu ajunge pe la 60 de grade. Sondele lambda au fost schimbate odata cu toata evacuarea cap-coada. Practic am luat tot traseul de evacuare de pe o masina de Anglia perfect functionala si l-am pus pe a mea. Nu s-a schimbat nimic. Singurul moment in care pot fi sigur ca nu face urat este dupa ce ii resetez adaptatiile din inpa. Pana isi face alte adaptatii, merge foarte bine. Dar asta nu tine mult, in cativa km parcursi deja buba revine.
  4. Nu cred ca e de la regulator pentru ca l-am schimbat si pe ala acum ceva timp si nu s-a modificat nimic in comportamentul masinii. E luat de la dezmembrari (unul nou costa cat jumatate de masina) dar nu cred ca are vreo problema. L-am curatat bine si lamela aia din el se misca foarte usor. O sa incerc metoda cu masuratul si postez rezultatul aici.
  5. Exact cum am mai spus si mai sus si in alte postari, cam intre 60 si 105 grade cand scot din viteza si am sub 2000 de turatii, acul turometrului cade spre 500 rpm si apoi isi revine. Daca o scot din viteza de la peste 2000 rpm, nu se intampla treaba asta. Daca am consumatori porniti, ex. dezaburire, faruri, aeroterma la turatie mai mare, aceste caderi de relanti se agraveaza. Cat despre corectii, cum am spus si mai sus si am spus si aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175199-relanti-si-valori-inpa-bmw-e46-318i/page__fromsearch__1 , astea sunt valorile. Adica in intervalul de temperatura in care face urat, corectiile sunt sub 1 pe toate injectoarele. Nu stiu care e misterul. Nu sunt mecanic, inginer sau ceva de specialitate. Stiu destul de bine cum functioneaza un motor pe benzina aspirat. Asta e a 4a masina pe benzina pe care o am in decurs de 10 ani si la nici una din ele nu m-am mai lovit de probleme asemanatoare. Sigur nu este o problema mecanica pentru ca nu face asa tot timpul. Are momente cand merge perfect si momente cand imi vine sa ii dau foc. Deja am fost la vreo 2 mecanici cu ea si nu prea au stiut ce sa imi zica. Tot am cautat pe forumul asta in speranta ca gasesc o solutie sau o idee. Probabil o sa incerc sa ii schimb sau sa ii curat injectiorele si daca nici asta nu rezolva problema, o vand, schimb sau ii schimb motorul cu totul...
  6. Cu motorul rece injectorul de pe cilindrul 4 are corectii de peste 2, cand incepe sa se incalzeasca toate corectiile scad sub 1 (cum am citit ca ar fi normal) iar cand motorul ajunge la temperatura optima de lucru, o iau razna si cil 1 si cil 4. Ambele cu corectii intre 1,5 si 2.
  7. Le-am urmarit pana intra intr-un manunchi destul de gros unde sunt mai multe fire de aceeasi culoare. Solutia ar fi sa tai tubul din cauciuc prin care trec si sa le urmaresc pana la ecu. Nu prea vreau sa fac asta. . Eu banuiesc ca in apropiere de ecu, acele 2 fire se bifurca si pleaca si spre bord. Ma tem ca skill-urile mele de electrician auto se opresc aici. ) Oricum nu cred ca o sa ma ajute cu problema cu caderile de relanti. Pentru asta eu banuiesc 2 injectoare pe care am corectii destul de mari.
  8. Da, are un senzor la iesirea din radiator. Acela comanda ventilatorul. Altceva nu face. Am verificat.
  9. Acela este senzorul de temperatura exterioara. Este montat undeva pe bara fata in partea soferului. Pe motor are un singur senzor de temperatura cu o mufa cu 2 fire.
  10. Masina e din 1999. Rezistenta parca era de 2200 sau 2600 ohmi. Nu imi mai amintesc. Am montat-o in paralel cu senzorul. Nu am pornit motorul pentru ca a trebuit sa dau galeria de admisie jos ca sa ajung la senzor si sa montez rezistenta. In INPA imi arata temperatura motorului mai mare cu ceva grade decat cea reala, dar si acul din bord o luase razna. Asa ca nu am mai montat galeria la loc sa incerc sa merg cu ea asa. Am scos rezistenta si am pus totul la loc cum era.
  11. Un singur senzor are. Am incercat sa ii pun o rezistenta acum ceva timp si imi arata eronat si temperatura din bord. Am dat-o jos si m-am lasat la mana mea.
  12. M-am documentat si eu il legatura cu rezistenta pusa pe firele senzorului de temperatura. Problema e ca la mine acelasi senzor comanda atat socul electronic, cat si acul din bord. Asa ca daca ii pun rezistenta pe fir, o sa imi arate eronat temperatura in bord ceea ce nu e bine. In caz ca o sa am probleme, nu prea o sa poata sa ma atentioneze. Ceea ce mi se pare ciudat este ca atunci cand pun contactul inainte sa o pornesc, martorii din bord din partea din stanga jos ( check engine, eml, nivel lichid racire si ce mai e pe acolo) nu se aprind. In cluster test ei functioneaza toti perfect si nu dau erori.
  13. La mine nu se intampla mare lucru daca ii scot capacul ala. Doar sar cativa stropi de ulei si se modifica putin turatia. Nici vorba sa se opreasca.
  14. La mine la rece nu face deloc. Nici cu dezaburirea. Face cam dupa ce temperatura motorului trece de 60 de grade si pana deschide termostatul. Daca pornesc dezaburirea in "fereastra" asta e dezastru. Totul se accentueaza. Iarna face mereu urat pentru ca nu prea poti merge fara dezaburire si se incalzeste motorul foarte greu.
  15. Eu am observat ca face foarte rar cand merg cu aerul conditionat pornit. Probabil ii da mai multa benzina sa compenseze rezistenta opusa de compresor. Daca nu pornesc ac-ul, face de 2-3 ori pana ajunge temperatura motorului la 105 grade si apoi merge perfect.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.