Jump to content

Nino88

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila
  • Interests
    bmw, tot ce tine de acest concern si afaceri & marketing online

Previous Fields

  • Masina
    bmw

Nino88's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Atasez o filmare ca sa se inteleaga... poate a patit cineva asa ceva sau poate stie cineva daca asta e sunet de regenerare filtru de particule (care nu mai este)... https://youtu.be/JF1oG1dxpmU
  2. Bun! Asta demonstreaza ca un tester original sau in reprezentanta bate orice, chiar si testul fizic separat ?! La mine consuma 5 si acum dar cine stie... Poti sa imi trimiti si mie un mesaj cu numarul de telefon? Daca nu gasesc o solutie locala o sa bat drumul pana la piatra neamt... E posibil sa inlocuiesc eu intai filtrul epurator si iti zic daca a facut o mare diferenta.
  3. M-am uitat la acel epurator acum vreo luna (pb a fost ca nu stiu cum se verifica) dar nu l-am inlocuit si vad ca a fost o greseala ca nu am facut asta deoarece acum mi-am adus aminte ca mai de curand am scos acel furtunel si tot acel racord din cauciuc care intra acolo si am vazut ca nu imi mai scotea fumul ala la relanti! (si daca nu ma insel era ulei in furtunasul ala) Sa fie din filtru epurator? sau in acel racord sa mai fie vreo posibila cauza? Si tie iti scotea fum la relanti? Multumesc pt indrumari!
  4. Ulei nu mananca... ultimul schimb l-am facut la 12.000 si atunci doar ce ma anuntase ca a atins nivelul minim iar diferenta stiu ca e 1L - deci 1L la 12.000. Acum ca sa lamuresc inca ceva... locul de la punctul 2 unde am vazut ulei este 7 (nu la garnitura ma refer,ci la acea valva sau ce e acolo) in schema asta: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-02-2005-E90-BMW-320d&diagId=11_3658 si in turbina este J de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-02-2005-E90-BMW-320d&diagId=11_5753 Pentru asta ultimu probabil lagarele acelea s-au uzat dar ce legatura au ambele?
  5. Mersi... si nu ar da si fumul ala gri/albastru? Chiar sunt curios sa vad rezultatul
  6. Cam prea frumos se contureaza imaginea masinii din ce zici... Am fost la cateva minute sa imi iau si eu un LCI apropiat in decembrie dar am luat fara facelift luna trecuta... Sa o porti sanatos! Cum e diferenta de la 163 la 184? mie mi s-au parut ca fug ceva 184 astia...
  7. Si mie tot cu injectoare mi-a zis un mecanic sa incep dar sincer sa fiu - sunt aproape sigur ca nu e de acolo... am verificat 2 lucruri intre timp - 1. la mine daca scot furtunul din partea din fata a turbinei nu mai imi scoate fum pe esapament 2. am vazut ceva ulei (nu foarte mult) in furtunul de la intercooler iar mecanicul a zis ca nu ar trebui sa fie asa ceva acolo... Astea 2 puse cap la cap imi zic ca turbina pierde ulei cumva si necesita reconditionata... o reconditionez curand, nu e problema dar ma "da peste cap" faptul ca tu ai schimbat-o deja si tot asa iti face... Cauze ar putea fi multe din ce am gasit pe net dar 1 lucru este sigur: DPF-ul daca e eliminat corect si resoftat nu are de ce sa scoata asa ceva - multi mecanici de 2 lei imediat sar in cap aaa ca deaia scoate asa ceva - dar sunt 1 milion de masini fara dpf si totusi nu vezi asa ceva - deci daca pui pana la urma un dpf bun nu faci decat sa MASCHEZI fumul, nu sa elimini cauza care automat va duce la infundarea mult mai rapida chiar si a unui dpf nou nout. Te mai intreb o data - ti-au curatat intercoolerul cand ai reconditionat turbina?
  8. Exact asa este si in cazul meu - si miroase urat (ca paranteza un mercedes e320 nu avea pic de miros cand am mers/stat langa el acum cateva zile) Consumul tot cam asa este si la mine -8-9 in oras. Am vazut ca tu ai schimbat turbina? Din ce am mai auzit cica se poate sa fie ulei in intercooler bagat de turbina si de aici acel fum - a fost curatat?
  9. linkul youtube nu merge - este privat. Si eu am cam aceeasi problema doar ca scoate si cand o turez mai tare prima data (in sarcina) si apoi nu mai. Un test de injectoare mi s-a recomandat mie de mecanic dar nu pot sa stau fara ea x zile, de bani pentru rezolvarea lor nu cred ca ar fi problema - am inteles ca la cineva cu a7 l-a costat vreo 25 de milioane reparatia sau reconditionare sau ce dracu le-a facut... Filtru epurator e sigur decantor si la tine - si la mine a fost curatat si nu s-au vazut imbunatatiri majore - deci problema nu este de acolo. Posibilitati sunt multe din ce am cautat pe net, iar unii mecanici sunt habarnisti, deci fie o iei metodic (cu cate o posibila cauza) fie te duci la mai multi mecanici sperand ca unul sa stie exact problema. -ar putea fi si din soft pentru ca trebuiesc modificati nu stiu ce parametrii p-acolo -am gasit exact ce pe un forum romanesc unde era citat un specialist englez dar nu mai stiu exact unde (la mine a fost cica modificat softul dar poate nu a fost facut calumea? nu stiu) Ne tinem la curent poate o rezolvam amandoi... pe mine ma enerveaza ca masina e superfrumoasa/dotata, trage foarte bine si la relanti se vede griul ala - bani iar nu ar fi problema sa o rezolv dar nici nu pot sa ma iau dupa toti asa zisii mecanici si sa bag 200 de milioane sa schimb tot. Astept sa fac si schimbul de filtre si ulei zilele astea sa vedem ce se intampla.
  10. Mi-am luat un nfl dar imi place tare masina... ce jante sunt pe ea? Spor la vanzare
  11. Facelift sau non facelift caut de ceva timp, dar incerc local, fara sa bat sute de kilometri.... Da-mi un PM cu anuntul.
  12. Nino88

    520d E60

    Frumos si destul de dotat... Sa il porti sanatos si fara incidente!
  13. O stie cineva? http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GgddR.html
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.