Jump to content

smeshca

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

smeshca's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am schimbat doar planetarele si s-a rezolvat problema! Senzorii sunt ok. Inele de pe planetare, am inteles, ca nu merg schimbate separat! Inelele erau foarte lustruite! Oricum, mi se pare o porcarie sa schimbi o planetara pt un inel lustruit! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Am fost la mhs motors militari. Mi-au zis ca senzorul abs dreapta spate este copt, a frecat de planetara si trebuie schimbat si ca urmeaza sa cedeze si cel de pe stanga spate. Mi-au recomandat sa schimb si planetarele pt ca sunt ruginite si ca se vor deteriora si senzorii. Testerul nu a dat nici o alta eroare in afara de denox cathalityc converter sulfurized. Eroarea e de la senzorul nox! Devizul 10.500 lei!
  3. Apropo! Am verificat si bareria si imi incarca 14.9. Masina are start/stop! E normal sa incarce atat? Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Salut! Am si eu o problema asemanatoare! De vreo 3 luni am schimbat egr-ul pt ca mi se parea ca nu trage masina. L-am schimbat dupa ce am observat ca in mers in afara localitatii, daca eram in viteza a 6-a si aveam turatia undeva in jur de 2000 rpm, daca o acceleram brusc mi se aprindea check engine-ul. Nu ramanea aprins. Am fost la mecanic si mi-a zis ca egr-ul e de vina si l-am schimbat (asa aparea pe tester). Dupa asta ma asteptam ca masina sa traga, dar era la fel. Mi se parea ca trebuia, ca si inainte, sa urc cu ea in 4-5000 de rpm ca sa traga ok. Inainte de schimbarea egr-ului am schimbat bujiile, uleiul si filtrele. Dupa asta, mi s-a aprins martorul de la frana de mana si a ramas aprins. Cu martorul de frana de mana aprins, la un drum pe autostrada, pe la 120 kmph mi-a intrat dtc-ul (nu a stat aprins) doar imi taia acceleratia (se aprindea scurt... se stingea si tot asa. Am oprit masina si l-am dezactivat. Am fost la mecanic, mi-a dezactivat senzorul de frana de mana si mi-a lipit senzorul dtc de la roata dreapta fata cu silicon. Apoi mi-am schimbat egr-ul. In urma cu vreo 3 saptamani, mi s-a aprins iar dtc-ul, prin localitate. L-am dezactivat in mers si apoi, dupa cativa km mi s-a aprins senzorul de presiune roti(l-am dezactivat si nu a mai aparut). Abs-ul intra fara probleme. Martorul dtc nu ramane aprins, cel de pana mi se aprinde doar pe ecranul mai mare. Masina e un 318i E90 facelift, 96.000 km. Am dus din nou masina la mecanic, s-a uitat peste tot, s-a uitat la senzorul ala lipit si era ok. Iar la tester si nu mi-a dat alta eroare decat ââŹĹdenox catalytic converter sulfurizedââŹÂ. Mecanicul zice ca dtc-ul mi se aprinde de la eroarea asta si zice ca s-a dus senzorul nox (e vreo 2800 lei)sau catalizatorul. Marti m-am programat la mhs motor, sa-mi faca si ei o diagnoza. Mi-e ca daca schimb senzorul nox, raman cu aceeasi problema. Nu am pus testerul pe ea in mers! Cauciucurile sunt ok. Problema a aparut si cu anvelopele de iarna (non rft) si la cele de vara (rft). Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. In mare parte s-a rezolvat. Am fost la un prieten care mi-a deblocat siguranta pt copii. S-a chinuit putin, a trebuit sa dea jos partea mica de bancheta de langa usa, a scos chederul si apoi a bagat o surubelnita cu varf indoit si a fortat siguranta aia. Am cumpĂŁrat si geam Sh si maner cu fagurele pe care vine prins. Astazi ma duc sa le montez. Merci de sfaturi! Din disperare. Ramasese bebe blocat in masina. Crezi ca ar fi mers si asa (cu usa inchisa)? Geamul a fost 120 de lei. Nu stiu cat ar fi fost cel mare. M-am gandit sa-l sparg pe cel mic pentru ca nu am garaj si... daca pun masina lipita de perete pot sa evit mai usor hotii. Plus ca a ploua aseara de a rupt si era mai greu de acoperit un geam mare decat unul mic.
  6. De mistouri sunt satul! Chiar as avea nevoie de o parere!
  7. Salut! Am reusit performanta de a bloca complet usa stanga spate. Initial, nu ma intrebati cum, am spart geamul mic-dreapta spate si am rupt si manerul exterior. Ulterior, ca sa asigur masina pana remediez problema, am activat timburusul acela pentru blocare usa din interior. Problema este urmatoarea: nu mai pot sa deschid usa, nici din interior(timburus activat), nici din exterior (maner sarit). Inchiderea centralizata merge perfect. Acum trebuie sa schimb geamul si sa deschid si usa. 1. Cam cat ar costa gemuletul? 2. Cum deschid usa? HELP!!!! Imi cer scuze, este vorba de usa dreapta spate, geamul dreapta spate!
  8. Salut! Acceași problemĂŁ am pĂŁțit-o și eu ĂŽn RO (diferența mare ĂŽntre km. dați de vânzĂŁtor și cei reali ai mașinii). M-am uitat și pe mobile.de și am vĂŁzut e 90 318 benzina, 143 hp, 2009 la aprox 12000 euro, km. ĂŽntre 90.000 - 160.000. Anunțurile sunt puse de diferiti dealeri din orase nu foarte mari, ĂŽn general din zona de vest și nord vest a Germaniei. Ăn principiu m-aș duce sĂŁ iau o mașinĂŁ din Germania. Aș avea unele nelĂŁmuriri: 1. Pentru ce perioadĂŁ se poate face rezervarea mașinii (1 zi, 2, 3 zile)? 2. E o regulĂŁ ca dealer-ul sĂŁ-ți trimitĂŁ o hârtie scanatĂŁ - gen un antecontract, ĂŽn sensul cĂŁ-ți pĂŁstreazĂŁ mașina? Asta ca sĂŁ nu bat atâta drum și sĂŁ mĂŁ trezesc cĂŁ nu mai are mașina! 3. Ăn afarĂŁ de drive test, ar trebui sĂŁ te lase dealer-ul sĂŁ mergi la un service sĂŁ faci o verificare amĂŁnunțitĂŁ a mașinii? 4. NumĂŁrul de km ți se trec pe facturĂŁ? 5. Garanția pe care ți-o oferĂŁ deal-erul devine nulĂŁ ĂŽn momentul ĂŽn care ai ĂŽnmatriculat mașina ĂŽn RO? 6. De ce ar trebui sĂŁ mĂŁ feresc? 7. Orice alte sfaturi utile! VĂŁ multumesc!
  9. Salut! As vrea sa achizitionez un E 90 Oct 2007 318, 143 Hp, care are cutie automata! MaĂâ˘ina are un singur proprietar de la 0km este procuratĂŁ ĂŽn România, carte service completa. MaĂâ˘ina are 120.000 km! 1. Ce pĂŁrere aveĂâşi despre fiabilitatea acestei cutii? 2. Consumul de benzina care ar fi? 3. La câĂâşi km este recomandat sa se schimbe uleiul de cutie? 4. La ce ar trebui sa fiu atent vizavi de cutie? 5. Probleme cu simering - urile la supape la acest model?
  10. Neata! Despre asta ce parere aveti: http://olx.ro/oferta/bmw-318-ID3W77e.html#3038f51553;promoted
  11. Va multumesc pentru timpul acordat și pentru parerile pe care le-ati impartasit cu mine! Aveti idee, in Bucuresti, un service mai serios la care as putea sa verific o masina (nu tin neaparat sa fie reprezentanta)?
  12. De asta ce parere aveti: http://olx.ro/oferta/bmw-318i-2008-cutie-automata-full-ID3UjBo.html#8745b0cfa3 merci!
  13. akon, mgs - sunt de aceeasi parere cu voi! Va multumesc pentru opinii! Aveti ceva sugestii: 1. pret de maxim 10800 euro - e 90, preferabil face lift (chiar si diesel - desi sunt cam indoit avand in vedere celebra problema cu distributia), 2. cumparate din RO. 3. km - pana in 150 000 km (stiu ca am pretentii! ))), 4. motor pana in 2000 cmc, 5. primul proprietar, 6. carte service completa! P.S. Tin sa precizeze ca nu ma incanta sa aiba multe dotari, gen piele si altele asemenea! Astept pareri! Va multumesc!
  14. Salut! As dori sa procur un E 90 facelift, benzina 1.8 sau 2.0! Am gasit urmatoarele masini care-mi fac cu ochiul: 1. http://olx.ro/oferta/bmw-318-320-ID3h713.html#bfab03e876 2. http://olx.ro/oferta/bmw-320i-stare-foarte-buna-ID3eKZB.html#9752cd6557 3. http://olx.ro/oferta/bmw-318-2009-ID2zAin.html#b791945af8. Mentionez ca sunt din Bucuresti si as fi tentat spre nr. 2 a. Este posibil sa fie facelift avand ĂŽn vedere ca facelift-ul s-a produs incepand cu oct 2008?) b. Preturile sunt ok? c. La ce ar trebui sa fiu atent? d. Alte observatii? Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.