Jump to content

Laurentiu Cluj

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320d

Laurentiu Cluj's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Grila stropitoari parbriz disponibila in continuare...50 de lei cu transport gratuit oriunde in tara prin curier rapid. Kitul de ambreiaj nu mai este de actualitate.
  2. Update pret kit ambreiaj = 300 de lei cu transport inclus prin Fan Courier
  3. A mai trecut o saptamana fara trepidatii desi inafara de completat ulei in cutie nu am facut nimic inca.
  4. Nu e nici una din sigurante arsa...continuam cu sapaturile. Daca cumva cineva a mai avut o probl asemanatoare si a gasit rezolvarea,il rog sa imi spuna si mie. Merci
  5. Am incercat luni cu un altul care functiona luat de la dezmembrari insa aceeasi problema...la mine nu merge.Si am si becurile de eroare aprinse in bord.In juma de ora ma duc pana la masina sa verific sigurantele zise de colegul de mai sus...sper sa fie doar atat !
  6. Vand pentru BMW 320D - E46 nonfacelift : Kit ambreiaj ( contine disc si placa de presiune mai putin rulmentul de presiune care nu-l mai gasesc ) este marca LUK.Kitul este nou. Pret pe kit = 320 de lei cu transport gratuit oriunde in tara. Grila sprituitoare capota ca noua pe negru mat,toate urechiile intacte - Pret 50 de lei. Pozele sunt reale.Detalii la tel 0752 228.593
  7. Stiu,am patit asta la mai multe masini...si hatchback si sedan.E o problema generala. Am desfacut mansonul,si am tras de fiecare fir...nu pare vreunul acolo sa fie rupt.Intai o sa verific siguramtele si daca nu,merg din loc in loc.In cel mai rau caz va trage electricianul alt fir de la calculator.
  8. Nu au spus ca uleiul lor e mai bun decat cel original...ei mi-au spus ca la cutii ei folosesc acest ulei si este foarte ok.O cutie reparata de ei si schimbat uleiul beneficiaza de o garantie.Daca ar folosi un ulei de proasta calitate,clientii s-ar intoarce si ar avea mai mult de lucru. Mecanicul ce se ocupa de cutii a spus ca este o "poveste" treaba cu uleiul original...ca poti sa bagi orice fel de ulei care corespunde normei si este exact acelasi lucru.La mine a fost doar o completare acum,urmeaza sa dau jos cutia sa vedem ce semeringuri sunt cu probleme si o sa fac un schimb total de ulei.Cu ocazia asta,se va vedea si starea volantei si a kitului de ambreiaj. Apropos...daca este cineva interest de un kit de ambreiaj pt 320d ( '98 - '01 ) am un kit de ambreiaj LUK nou.L-am luat "just in case" dar nu cred ca este cazul sa il schimb.Il dau la un pret foarte bun...muult mai bun decat orice oferta de kit nou din orice magazine de piese auto.PM me
  9. Multumesc...o sa verific azi sigurantele 9 si 32. Problema este ca am masurat si nu vine curent pana la cablaj.Ori e siguranta ori e ceva intrerupt pe traseu.
  10. Am un BMW e46 320d la care nu imi functioneaza becurile la numar inmatriculare spate...desigur ca am si becurile aprinse in bord ( eroarea ) Am desfacut cele 4 surube si am masurat...nu vine current acolo.Nu pare a fi nici un fir rupt in mansonul cu fire de la coltul usii portbagaj. Ma gandesc sa verific siguranta insa nu stiu care ar putea fi.Ma puteti ajuta sa-mi spuneti care siguranta e corespondenta lampii numar spate? Va multumesc !
  11. Desi nu mi-a mai tremurat deloc la plecare in ultimele saptamani,am fost cu masina la service pt un schimb de placute de frana,ocazie cu care am verificat si nivelul de ulei din cutie....lipseau cam 300 - 350 ml de ulei aproximativ.Mecanicul a constatat ca am ulei pe cutie,ceea ce inseamna ca pe undeva se prelinge.Am completat momentan cu un ulei standard ce folosesc ei la cutii pana cand o sa imi cumpar ulei original BMW. Ei repara cutii si spun ca e poveste treaba cu exact uleiul ala ce scrie pe cutie,ca poti sa bagi orice ulei care are norma respectiva.Mai mult de atat,ei folosessc un ulei de care nu am auzit nimic pentru care garanteaza.Dar asta e alt subiect. O sa trebuiasca sa dau jos cutia desigur sa vedem pe unde se prelinge ulei...mi-au testat volanta si nu are joc,la fel si suportii cutie,motor si flansa de la cardan.Toate par a fi in regula,ipoteza lor fiind ulei ocazinonal pe disc/placa si pana se arde patineaza...de unde tremuratul respectiv la plecare.Mentionez ca ultima data cand mi-a tremurat am patinat un pic ambreiajul in treapta a 4-a si de atunci nu a mai facut deloc. Va tin la curent cu datele problemei.
  12. Multumesc de informatii...e bine de stiut,de aceea e bine sa mai citesti cate una alta pe forumuri. Zilele trecute am facut un test vizual al suportilor motor.Prietena mea accelera si eu m-am uiatat la motor sa vad cat de tare misca in acceleratie.Stand cu fata la el,suportul din dreapta mi se parea ca misca mai tare...am sa analizez asta si cu mecanicul
  13. Da,asa e...ai dreptate insa in cazul meu cel putin,nu gasesc logica acestei manifestari rare si caudate. Se intampla din cand in cand si numai dupa ce stau in trafic o perioada ( a 1-a;a 2-a )In rest masina merge perfect,nu suna volanta deloc nici la pornire ( la rece ) nici la oprire.Ambreiajul este ok,nu patineaza. Eu,de cand am luat masina,am o mica problema cu unul din shift pinii de la cutie,schimbatorul nu sta pe mijloc cum ar trebui,arculetul cand tragi de schimbator la punctul mort (stanga dreapta),are cursa ok spre stanga iar spre dreapta merge mai greu.Am fost sfatuit sa fac un schimb de ulei de cutie care ar putea lubrifia si curata arculetul care merge mai greu insa eu as vrea sa o dau jos si sa desfac capacelele la shift pini.Cu ocazia asta as putea sa inspectez si volanta + kitul de ambreiaj.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.