Jump to content

Shogun

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    750i F01

Shogun's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Temperatura uleiului statea intre 105 si 110 constant, niciodata nu a trecut de 110-112. La fel sta si acum. Problema este ca nu am indicator de temperatura apa/antigel, in meniul ascuns nu l-am gasit, asa cum spunea un coleg pe pagina anterioara.
  2. Problema a fost rezolvata. Am schimbat semeringuri supape si segmenti. Semeringurile de la supape erau coapte efectiv, segmentii erau ok, dar i-am schimbat oricum daca tot am desfacut motorul. Cauza problemei a fost un radiator ascuns intre carenajul de la roata dreapta si bara de protectie, plin cu pamant. Pana acum nimeni nu a stiut ca acolo este radiatorul de ulei si ca fiind atat de aproape de roata este indicat a fi curatat periodic..
  3. Multumesc pentru raspunsuri. Deci semeringurile trebuie schimbate. Lasand la o parte problema asta, as fi curios sa aud mai multe pareri despre uleiul Castrol TWS 10w60 in N63 4.4 twinturbo. Persoane avizate sustin ca uleiul asta ar fi bun.
  4. @ Acero99 Nu am folosit inca uleiul 10w60, am fost sfatuit sa fac asta pe viitor. Informatia asta a venit, culmea, chiar din germania.
  5. Va multumesc pentru raspunsuri. @ mik15 Masina este adusa din Germania. Daca apa este la 105-106C ce inseamna? Valvele PCV au fost inlocuite, ambele. A mai ramas varianta cu garniturile de la supape si as prefera sa fac asta in ultima instanta. Despre uleiul TWS 10w60 la 4.4 twinturbo ce parere ai?
  6. Va salut! Am o problema cu, consumul de ulei, una destul de mare in sensul ca-mi cere ulei la fiecare ~300km. Da, 300 nu 3000. Este vorba despre un 750i F01, motor N63, 4.4 twinturbo, an 2008, 80.000km reali, mare parte facuti in oras. Simptoma este fum alb-albastrui, dar numai dupa 2-3 minute de stat in relanti cu motorul cald, fum care dispare dupa 2 secunde de la accelerare. Pornirea la rece, dimineata, este normala, nu scoate nici un fel de fum, la fel si in mers, nu scoate fum. Pana acum am schimbat depuratoarele de ulei/supapele de ventilatie gaze carter. Problema persista. Alta posibila cauza am inteles ca pot fi semeringurile de la supape. Am fost sfatuit in sensul asta sa folosesc ulei Castrol TWS 10w60, folosit in modelele M-Power, fiind mai vascos, nu mai trece asa usor in camera de ardere. Considerentul dupa care am fost sfatuit in sensul asta, pt ca uleiul asta nu este dat in cartea masinii, este probabil faptul ca in modelele M sunt aceleasi motoare 4.4 twinturbo, nu stiu, presupun. In momentul asta sunt in cautare de informatii. Orice fel de sfat sau parere este binevenita. Va multumesc. Numai bine.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.