Jump to content

calin87

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zalau

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E36 318is

calin87's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Mersi mult pentru sfaturi. Intr-adevar are ceva km si e posibil sa nu fie chiar reali dar mai bine fac acum o investitie mai mica decat sa ajung sa o distrug si sa schimb cutia
  2. Buna tuturor. In primul rand sa prezint masina despre care vreau sa vorbesc. Este un BMW E39, 525 Tds an 1998, cutie automata. Am si eu o nelamurire, ce ulei ar trebui sa cumpar sa fac schimbul de ulei in cutie? Nu stiu care model de cutie este(GM sau ZF, unii au zis ca e ZF 5HP18 daca nu ma insel),nu am ajuns inca sub masina sa vad modelul, doar ce pot spune ca la maneta este cel clasic, sa zic asa(P,R,N,D,S,3,2). Masina are aprox 322.000km(200.840mile) si nu stiu daca cineva a facut vreodata schimbul de ulei. Unii mecanici de la mine din oras au zis ca nu are rost din moment ce schimba bine si nu smaceste la cuplarea treptelor si nici cand schimba. Ce ma sfatuiti sa fac, sa o las asa cum e sau sa ii fac un schimb de ulei?
  3. Mersi mult pt raspuns. Nu are nimeni pe aici un diferential pt 318is automat?
  4. Buna tuturor. Detin un BMW E36, 318 is coupe automat. Tocmai am avut surpriza sa ma lase balta grupul. Intrebarea mea este urmatoarea: am gasit un grup tot de pe un 318is dar manual. Exista vreo diferenta intre ce am eu si cel de pe manual? Din cate stiu difera raportul dar ma intereseaza daca cumva potriveste care sunt consecintele. Se va vedea ceva diferenta la viteza/consum sau chestii de genul asta?
  5. Mersi pt raspuns. Legat de vitezometru, nu este pe cablu. Ma gandeam sa nu fie de la senzorul de pe cutie ce masoara viteza
  6. Buna tuturor. De o saptamana mi-am achizitionat un E36 coupe, motorizare 1.8 is, cutie automata, an 1995. Am si eu cateva nelamuriri cum ar fi: 1.consumul mi se pare cam mare(cam de la 15l in sus) in localitate pe modul Eco nu Sport 2.cate trepte are defapt cutia? 4 sau 5? Intreb deoarece din penultima treapta in ultima schimba daca o tin turata de la 3500-4000rpm in sus pe o distanta de minim 800-1000m si dupa aceea schimba si pe manual este de la 1 la 3. La mercedes aveam 2 si 3 si cutia era in 4 trepte. Sa fie si la bmw tot in 4, desi mi se pare ca schimba de mai multe ori 3.vitezometrul tot ramane blocat sau merce sacadat pana ramane blocat. Mentionez ca am schimbat bobina din spate de pe vitezometru dar dupa 2-3 zile iar merge sacadat 4.cate sonde lambda are? 1 sau 2? La punctul 1 precizez ca am fost la tester cu el si mi-a dat eraore cod 201 si nu se poate sterge. Din cate am inteles, ar insemna ceva senzor de oxigen(?) daca tin bine minte
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.