Salut,si eu sunt in aceeasi dilema ca si tine,de ceva timp caut info despre aceste 2 motorizari, neavand in cercul de prieteni decat un e46 coupe 1.9i din 2000,tin sa zic ca ma lasat placut impresionat de cum sta pe sosea,dar nu e wow, e cam la fel de lenes ca fiatul meu(nu incepeti sa fi ti rautaciosi,e prima mea masina ) ) Mie unu imi face cu ochiul un 320d an 2004-2005 (daca stie cineva sa mi zica ce e commonrailul ala i as fi recunoscator) o turbina sa o refaci profi e in jur de 900 de roni si 100.000 km cel putin daca ai grija sa schimbi mai sus nu vei mai avea probleme cu ea (eu zic ca e o suna rezonabila) injectoarele la fel se pot repara(eu stiam ca astea nu prea cad),filtrul de particule ma ingrijoreaza pe mine,nu as vrea sa apelez la anulari si interventii in soft (cu toate ca sunt baietii de specialitate si nu sunt probleme din contra o duci in 180cp,ar fi mai distractiva si am inteles ca va consuma ceva mai putin)dar eu as vrea sa o tin de fabrica...si ar mai fi volanta cu ambreiajul sunt scumpe la disel.In rest nu cred sa aiba alte "bube".(o curatare de egr si o admisie nu se mai pun in calcul) Un 318i daca il iei,daca vei rasfoi aici(eu unu am facut o,cum am zis mai sus ma incanta si aceasta motorizare deoarece nu fac km multi pe an)o sa i afli toate problemele si le poti remedia din start sa nu ai probleme,cum ar fi distributia,semeringurile de la supape,plus cateva garnituri si furtune. La 318i ma ingrijoreaza acel "tzacanit" pe care nimeni nu stie ce i cu el,multi zic ca e un sunet normal pentru el,altii spun ca e valvetronicul,care este destul de scump.Ca o paranteza nu inteleg dece nu sa pus si pe e46 fl motorul de 2000 vanos cel de 150 de cp, eu zic ca era bn. Cam aste sunt concluziile mele,daca am gresit undeva,chiar mi as dori sa fiu corectat,sper ca nu am fost prea incoerent si plictisitor si ca se intelege ce am vrut sa spun. Salut!