Jump to content

Daemusin

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resita

Contact Methods

  • Yahoo
    borcean.andrei@yahoo.ro

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 D

Daemusin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am avut probleme cu electronica de pe pompa de motorina au fost doua fire decojite si s-a ars, am reparat electronica am refacut firele dar problema e cand pun contactul si la mie arata apa la maxim si porneste termocupla, mentionez motorul e rece nepornit deoarece am aceasta problema, am sa inlocuiesc acel releu si am sa vad daca face la fel, daca stie cineva altceva va rog sa-mi scrieti. Multumesc ( BMW E46 320D 2000 )
  2. apa la maxim e46
    1. Daemusin

      Daemusin

      Am rezolvat, multumesc. Daca are cineva intrebari in legatura cu electronica de la pompa si ce am facut, raspund cu mare drag. O zi buna
  3. Diferenta e sa nu ramai fara talon! Colegu ti-a spus marimea care e standard la e39 225/55/16 235/45/17
  4. Salut, problema e pe romaneste tulumba de la servo, la e39 e o problema si se infunda gaurile de scurgere si intra si apa, eu am patit la fel. Se numeste amplificare frana e tulumba de la pompa de frana bafta
  5. Deci eu am avut problema asta, a curs pompa pe la garnituri, pornea greu la rece ca se dezamorsa, am un meserias in Resita in pompe, costa 600 de lei cu tot cu manopera, schimba garnituriile semering etc. si o pune pe stand si-ti spune ce si cum . Daca vrei contacteazama pe privat lasa un nr si vb . Salut
  6. Salu, am cumparat in februarie aceasta masina, dupa care am descoperit o gramads de probleme ! Am cumparat masina cu o lamela de cheie, cipul in palma si un patent ( am cumparat un modul de inchidere centralizata am copiat lamela pe acea telecomanda am bagat cipul rezolvat. Unele dintre probleme: 1> In bord in stanga am doua fire groase trase de la bujii sau nu stiu, un fir vine de sub galerie legat cu acel fir gros de + si al doilea nu stiu ! Dimineata si la fiecare pornire tre sa ating acele fire sa numar pana la 8-10 sec si porneste la sfert. Releul de bujii l-am luat si inlocuit dar nu cred ca mai merge prin releu. Acuma de ce a decurs la acea metoda ! Si care ar fi cauza.( Poza jos ) 2> Azi am descoperit din greseala ca nu am mufa si nici firul cu mufa nu-l gasesc de la debitmetrul de aer... nu stiu de ce cum si care e cauza 3> Faza lunga dreapta ramane aprinsa tot timpul ( am scos mufa din bec si cam asta e ) -Stopul frana stanga spate nu merge -Semnalizariile cand chieia este in contact in pozitia 1 si semnalizez semnalizeaza normal, cand pun contactul sau pornesc masina semnalizeaza mai repede precum ar fi un bec ars Am cumparat modulu de lumini LCM, tot modelul III ca cel de pe masina am scos bornele l-am inlocuit si tot la fel face, nu stiu care e cauza si ce trebe facut Multumesc frumos !
  7. Salut, aceas problema o am si eu Dragos, am luat altul si tot la fel, am inteles ca de e III sau II nu trebe codat, dar vad ca si asa nu merge ....
  8. Salut, eu am aceas problema, am luat alt LCM l-am inlocuit si tot la fel a ramas... oare care este problema ? Ai rezolvat cumva ?
  9. Deci , sa-ti explic din experienta. Eu am un E39 525 TDS 1998. Nu numa ca de 6 luni merg cu masina fara sa stiu ca, nu numa ca nu am mufa in debitmetru ci fostul proprietar a taiat mufa nici nu o gasesc ! Masina merge foarte bine, acuma nu stiu cum va merge cand schimb debitmetrul si ii pun mufa la loc, din ce mi-a zis mecanicul a anulat mufa deoarece debitmetrul e defect, cand am bagato pe testar mi-a dat eroare la debitmetru dar nu am verificat, baiatul a zis ca erroarea provine ca sa scos mufa din el. Acuma ce sa zic ia ce vrei de aici. Cand mi mai functioneaza debitmetrul, de la 90 KM/H nu mai trage neam masina, apesi pedala si nu trage urca greu de tot. Daca scoti acea mufa merge normal, acuma nu stiu cat de normal... eu nu am mufa dupa cum am precizat, deoarece am multe chesti la masina facute de Roman de nu vreti sa stiti, Debitmetrul este de la 600 de lei si unul la mana a doua este de la 150. Bafta
  10. Fi atent, la fel ca tine am si eu: Chieia are un cip in ea, inelul din jurul contactului acolo este un senzor ca o antena care-ti citeste cipul din chieie si te lasa sa pornesti masina. Depinde ce cip ai daca nu ai ghinionul meu mergi unde se fac chei auto la ceva specialisti care au scule si iti iei o cheie ca a ta originala cu lamela goala o copie pe a ta si iti copie si cipul si atunci ai doua costa undeva de la 150 de lei in sus. La reprezentanta costa 700 lei, dar sa ai noroc sa nu ai cip ca al meu care se rescrie la fiecare pornire, dar iti spun aia acolo ce cip ai si daca merge clonat. Bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.