Jump to content

Doni

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i , e36

Doni's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cred ca de vina este busonul de la vasul de expansiune. Cand desfiletezi busonul aerul este ,,supt" in radiator iar astfel lichidul se ,,niveleaza". Din radiator scade iar in vasul de expansiune creste. Principiul vaselor comunicante. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  2. Problema la un 316i am rezolvat-o punand pe furtunul de retur o pompita de recirculare a apei de la un VW T4. Acum am caldura. Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
  3. Doni

    Da daca scoti mufa electroventilele se deschid. Ele nu au maxim si minim ci doar deschis si inchis.
  4. Astazi am montat o pompa auxiliara (de VW T4) pe retur dar cu caldura este exact la fel, adica e asa si asa. Nici cald nici rece. Poate mai trebuie sa aerisesc. Voi vedea maine.
  5. Ma confrunt cu aceeasi problema. Caldura e cat de cat doar la peste 2000 de ture. Am tot clima bi-zone. Am desfacut robinetul acela dublu, l-am curatat, am bagat si solutie de curatat in radiator dar doar, doar se simte caldura cu toate ca ceasul de apa sta pe mijloc. Singura rezolvare se pare ca este o pompa auxiliara pe 12 v pusa pe retur. P.S. Daca cele trei furtunase de la robinetul de apa sunt fierbinti radiatorul e Ok. Doua (cele de deasupra) sunt de la tur iar cel de dedesupt e de la retur.Daca scoti mufa de la robinet ele se deschid. Alimentate ele se inchid. Poti incerca si asa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.