Jump to content

xLoud

Members
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Budapesta

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316ti Compact

xLoud's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Stiti ceva testere care se leaga la pc prin cablu usb sau bluetooth/wifi ? Softul recomandat stiu ca e impa, dar nu stiu daca poate fi folosit in momentul in care se deplaseaza masina... Eventual ceva recomandari ? Am vazut din alea micute bluetooth odb2 cu bluetooth, sunt rentabile sau mai bine cele cu cablu usb ?
  2. Legat de tractiune spate... Urcat un deal asfaltat... Cam ud... In curba... A patinat oleaca... Dar a urcat... Deci daca un e46 din 2002 a supravietuit la inclinare de 45% atuncia ceva mai nou mai dotat... Fara nici o problema... Legat de iarna...dacavnu iei curba cu 100 atuncia nu sunt probleme.. Altfel.. Mai faci cate un drift micut )
  3. Salut, referitor la intrebarea ta, te rog specifica urmatoarele. Capacitatea cilindrica, cai putere Unde va fi folosit mai mult, oras sau in afara orasului si stilul de condus ( + varsta ).
  4. Salut, am intampinat o chestie ciudata. Incepe cam asa... Seara la o plimbare prin oras... Aproximativ 1.800 rpm, calc acceleratia si se aprinde check engine-ul in bord si palpaie... Masina da rateuri zici ca ii dai gazu cu portia... Se stinge checkul trage se aprinde nu mai trage. Opresc in prima parcare, scot cheia o bag poreste totul ok. Peste cateva zile iar se repeta povestea... Iar.. Intro seara urc un deal... Opresc la semafor... Dau gazu mai tare sa nu plec in spate... Placa masina ramane checkul aprins... Opresc iar o pornesc... La fel aprins... Masina merge trage bine din cate observ, ajung acasa... Dimineata cobor la masina... O pornesc... Checkul stins... Merge bine trage perfect... Iar o scap si o calc sub 2.000 iar problema... Intreruperi, o calc tare... Se stinge merge bine. Ce poate sa fie ? In ultima plimbare simt ca sa lenevit un pic... Sau poate mi se pare... Dar daca o calc sub 2.000 se aprinde checkul... Peste 2.000 nu apare niciodata... Am facut o alte plimbare... Cu un risc destul de mare... Nu lasat sa scada sub 2.200 si in deal plecat turat ca sa fiu sigur... Totul ok. Luand in calcul ca pentru check engine sunt 50 de probleme... Nu stiu cu ce sa incep... Iar la tester abia peste 2 saptamani ajung... Wtf... Multumesc pentru timpul pe care il pierzi tu cel care imi citesti mesajul de plangacios...
  5. Folosesc 5W30, totuși, e ciudat ca doar la primele porniri face asa... Nivelul de ulei e ok... Cum se incalzeste oleaca, cum e totul ok, ma gândesc sa trec pe 0W. Ca mi-am amintit... Baia de ulei era ok... Nu sau dus bucati de la patina pe traseu. Ma gândesc la ce a zis DOMI, la partea cu presiunea, dar daca nu face presiune calume ar trebui sa afecteze performatna masinii in sine. E ciudat ca daca merg cu a2-a si trec intra 3-a si scade sub 2.000 e cam lenesa la urcat in ture dupa care ma baga in scaun... Specific bmw cu motoare mici sau sa fie o hiba si acolo ? Fiind primul motor pe benzina... Cam greu cu comparatia... Nici nu ma mai trage gandu so folosesc, in weekend o duc pe sus la verificat. Acu.. La mintea prostului, se poate ca bateria sa fie de cacat si pana nu se ĂŽncarcĂŁ sa facĂŁ figuri ? Luând in calcul ca folosesc masina doar in weekend...
  6. Si cum as putea verifica daca pompa e ok ? Pentru ca momentan e o lista lunga cu cauze... ) Oricum... Va trebui sa astept pana in weekend ca sa pot verifica masina.
  7. Ambele patine erau duse... Sper in cel mai scurt timp sa apuc sal pun pe tester, stiti ceva bun care funcționeazĂŁ prin Bluetooth si sa fie compatibil cu Windows phone ? Nu vreau sa car mereu laptopul cu mine... Vanosul nu face un fel de zgomot ? Sa ticaie ?
  8. Da, recent au fost schimbate când am schimbat si simeringurile... E posibil sa fie vanosul ? Nu as puea sa zic ca am consum mai mare... Adica 10% in oras si nu merg doar pe drept...
  9. mas risca sa zic ca se aseamana sunetul... doar ca se aude un pic diferit.... e si normal filmarea e de afara si eu in masina... EDIT: Faza e ca inca nu a fost asa rece sa aibe de ce sa dureze mult... sau sa nu masoare temperatura corect si cu uleiu un picut mai rece sa fie socul ? wtf... e oleaca ciudat... totusi... asta ar insemna ca is lenese si bujiile ? EDIT 2: M-am uitat de cateva ori la video, cam si acolo primele 5 secunde de la pornire se aude acel sunet. Am gasit un post in care era scris asta I have solve the problem, i have stretched the spring from the valve in the oil case and i have changed the plastic cover from the oil filter. From 2 days the car is starting normal. In termeni romanesti, ce am de facut ? Sau care ati facut asta ?
  10. din pacate nu pot accesa acel video, traiasca echipa de IT de la lucru... Nu stiu sunetul acela parca seamana oleaca cu faza aia cand e motorul sub-turat si cu a 3-a vrei sa urci dealu si realizezi ca ai mai putin de 1.000 RPM :frantics: Eventual o sa incerc sa fac un video, asta dupa ce imi vine telefonul din service -traiasca NOKIA turatia motorului cand e rece e altceva, dar nu mi se ridica la 1.500 pentru cateva momente si sa coboare cand dispare si sunetul... Oare ECU sa nu dea comanda corect si sa bage prea mult combustibil cand e aerul mai rece ? nu stiu daca se poate lua la calcul si faza cu trasu aerului fals... EDIT: wind-3er faza e ca la mine dureaza maxim 5 secunde, nu stiu cat de tare se aude de afara, dar in interior se aude, sa nu mai pun la calcul ca mam ales cu niste gauri in toba... care cred ca mai amplifica oleaca sunetul...
  11. Mam gandit si eu ca poate de aia ca nu am dat cheia total, dar nu stiu daca afecteaza cu ceva daca tin apasat pana porneste motorul, si in plus la una dintre porniri mia palpait martorul cu ulei pe rosu, care e la presiunea motorului daca stiu bine, deci chiar si daca a aparut o singura data, cred ca am motive sa ma stresez...
  12. Nefiind mare cunoscator, poate ai dreptate... daca ma gandesc mai bine odata am invartit cheia si am scapato inapoi si pornise foarte urat... Cunosti ce cod are acel soc automat si cam pe unde il gasesc in masina ?
  13. Iar.... Si din nou... Nici bine nu te bucuri 5 minute de masina (sau 200 de km) caci apare alta problema. Am observat ca la rece cand pornesc motorul scoate un sunet ciudat si se tureaza pana la 1.500 dupa care revine la normal si dispare si acel sunet. Nu stiu cum l-as putea reproduce... Daca merg oleaca cu ea si se incalzeste sau pe la a 2-3a pornire dispare acel sunet si nu se mai tureaza de nebun. Pe baza celorlalte topicuri, am urmĂŁtoarele banuieli. Buji, clapeta de acceleratie, debitmetru, electromotor. Astea ar fii banuielile mele... Corect ? Careva ati mai patit asa ? Vara nu mia facut ca era cald mereu, acuma cum a dat frigu.. cum am dat si peste problema... mentionez ca in timpul functionarii e totul ok.
  14. hmm... nu stiu ce sa zic... in Budapesta drumurile sunt ceva mai bune... dar nu stiu ce modele sar potrivi si la ce pret mar ajunge cu tot cu cauciucuri... :frantics::frantics::frantics:
  15. multumesc mult Si dupaia cum se seteaza ora din nou ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.