Jump to content

Udini

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    320d E91

Udini's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Buna seara, Am schimbat termostatele, antigelul si alternatorul (pentru scapa de caderile de tensiune). Dupa care am sters erorile provocate de caderie de tensiune, si am cerut sa verifice presiunea la DPF, la ralanti era 2,xx mBar. Eroarea la DPF nu mi-a mai aparut de pe 10 noiembrie cand am sters erorile provocate de caderile de tensiune. Atunci, pe 10 noiembrie, presiunea pe DPF la ralanti era 24.xx-25,xx mBar. Acum apa sta in 90 +/-3 grade, iar caderi de tensiune nu am mai avut, tensiunea indicata in bord este 14.3-14.4V. Inca nu am prins nici un drum mai lung dupa ce am schimbat termostatele. Cel mai lung fiind de 70-80km. Ieri am observat un fenomen ciudat. Am fost cu masina la spalat, si dupa ce am plecat de acolo, masina trage alfel, trage mai bine, la o apasare a pedalei de acceleratie de doar 50-75%. De multe ori am observat chestia asta. S-a mai intamplat cuiva asa ceva? Sau doar mi se pare mie? :frantics:
  2. Buna seara, Tocmai mi s-a crapat o janta si pierde aer. Deci, caut sa cumpar o singura janta 7J x16, model Double Poke 154, pentru un E91 2006. Sa nu fie: vopsita, ovala, lovita, crapata, sudata!!!, etc... Am atasat si o imagine cu modelul.
  3. In cazul in care sunt persoane mai irascibile prin zona, vreau sa stiti ca sunt incepator in domeniu BMW! Dupa 3 ani de 1.4 benzina, 75CP (prima mea masina), am trecut la 2.0 diesel, 163CP. Cu 1.4 am facut 30.000km in 3 ani, acum cu 320d am facut 10.000 km in 4 luni (sunt proprietarul ei din iunie, acum am 11.000km). Deci, sa-i zic asa, mi-a cam intrat in sange. :hyper: Pana acum am fost si sunt foarte multumit de masina, si recunosc, e second, oricand poate sa pice ceva, si de aceea intreb, poate sunt modalitati de reface ceea ce e sricat si nu neaparat de a schimba, gen DPF. @Bala Te rog sa-mi spui cum ai facut. Eu am facut 300km de cand mi-au sters erorile, si nu mi-a mai dat eroare la DPF. Eu inca stau cu gandul la Regulatorul ala de tensiune, nu cumva sa fi afectat senzorul DPF. Dar si termostatul, daca nu aveam eroarea, si daca nu aflam de aici de pe forum, nu verificam temperatura apei, si mergeam toata iarna asa Cand o sa schimb termostatele, o sa-i pun sa desfaca alternatorul sa se uite la regulator sa vada despre ce e vorba. Cat despre temperatura apei la drum lung, nu depaseste 70 grade, doar in panta cu un consum instantaneu mai mare de 8-9% debia astept sa schimb termostatele :frantics: PS: va rog sa scuzati eventualele litere lipsa din postarea anterioara, dar scriu de pe o tableta care merge aiurea rau.
  4. Mi-am comandat ieri, de fapt vineri, ca e duminica de acum termostul de apa si egr, ma asteptam sa vina sambata, dar se pare ca ori magazinul e mai lent, ori curieratul e de 2 lei :sweat: Termostatul de apa l-am luat pe Febi Bilstein, iar cel pt egr l-am luat la recomandarea unui prieten, ca ar fi bun, pe BEHR, cat despre antigel, mi-am luat dupa cod OEM (o singura sticla din pacate, de 1,5L, acum nu stiu cat incape) pe Febi, albastru. Cat despre pompa de apa, sper sa mai mearga. Deja am investit prea mult luna asta. Mai nou mi s-a crapat o janta si pierde aer. Deci, anvelope de iarna + piese + janta = criza financiara
  5. termostatele? ce termostat ar mai trebui schimbat pe langa cel de apa?
  6. DPF-ul nu mi s-a mai aprins. am mai facut 20-30 km dupa resetare si nu mi s-a aprins
  7. @Bala se pare ca temperatura apei nu trece de 70 de grade decat in sarcina. pe drum drept chiar scade. deci retrag ce-am zis anterior ca termostatul ar fi OK. am atasat un mic filmulet facut in seara asta in care se poate vedea temperatura apei. mentionez ca am urcat o panta cu inclinatie mare, si debia acolo apa a trecut de 80. dar dupa cum se vede a scazut sub 70 dupa coborare si mers pe drum drept. https://www.youtube.com/watch?v=8AIVhGqgFcY acum as vrea sa stiu daca trebuie sa schimb termostatul?
  8. Buna seara, Am revenit cu informatii: Am fost in seara asta la service, mi-a pus-o pe tester, dadea eroare pe DPF, si mai erau erorile de la caderile de tensiune. Dupa ce mi-au sters erorile, nu mi s-a mai aprins "DPF Failure". O sa mai fac cativa kilometri in seara asta sa vad daca se mai aprinde. Bujiile sunt OK, termostatul este OK. Dupa 10-15km si vrei 10-15min la relanti la service, apa era la 95 grade. Oricum, pentru linistea mea sufleteasca, o sa incerc joi sa fac un traseu mai lung sa-i fac regenerare.
  9. Buna seara, Acum aproximativ o saptamana, am lasat masina cu motorul la ralanti pentru aproximativ 10-15 minute, dupa care mi s-a aprins in bord "Particle filter failure". Acum daca opresc motorul, scot cheia, il las cateva minute, cand pun contatul, eroarea nu-mi mai apare. Dar dupa ce merg 2-3km, uneori poate putin mai mult, se aprinde iarasi. In bord imi zici ca filtrul este OK si mai merge inca 80.000km. Mentionez ca mai am o problema cu regulatorul de tensiune care postat-o >>> aici <<< si pe care intentionez sa o rezolv saptamana aceasta. As vrea sa stiu daca e posibil ca eroarea de la DPF sa provina si de la problema cu regulatorul de tensiune. Am atasat cateva imagini cu eroarea. Masina este un 320d e91 2006 Care ar putea fi problema si o eventuala rezolvare? PS: mentionez ca nu fac drumuri foarte lungi cu masina, maxim 10-15-25km, uneori cu 2-5 porniri/opriri in km astia. drumuri mai lungi: unul, maaaaxim 2 pe luna, asta insemnand 60-110km fara oprire (120-220km dus-intors).
  10. Am inteles. Multumesc frumos pentru raspuns. imi puteti recomanda ce producator ar fi mai OK? la o simpla cautare am gasit ceva pe Bosch pentru 150A la 190lei. conform realOEM, masina e echipata cu Valeo. presupun ca e scump, iar momentan nu ma dau banii afara din casa deoarece trebuie sa o "incalt" de iarna. Dar ca idee, cat ar costa?
  11. Cand picĂŁ tensiunea, se sting toate luminile, faruri, bord, tot. Nu ar trebui sa suplineascĂŁ bateria fracțiunea aia de secunda? Uneori, cand pornesc masina, se stinge de tot ecranul la navigație. Dupa ce pornește se aprinde la loc. E posibil sa fie tot de la asta? Sau e slaba bateria?
  12. Buna ziua, Am o problema cu masina. In timpul mersului pentru o fractiune de secunda imi pica tensiunea, iar dupa imi apar erori la DSC, DBC si Run Flat. Dupa ce o opresc, scot contactul si-l pun inapoi, dispar erorile. Pana acum mi s-a intamplat de 3 ori in cele 4 luni de cand am masina. La service au zis ca posibil am avut o cadere de tensiune, mi-au sters erorile si la revedere, drum bun. Nu au zis de la ce ar putea fi. Masina este un 320d e91 2006 Am atasat 2 imagini cu erorile care apar dupa ce pica tensiunea. A mai intalnit cineva aceasta problema? De la ce ar putea fi? PS. Nu luati in calcul Washer Fluid, trebuie completat ca este pe terminate. Va multumesc!
  13. Buna seara, Va multumesc pentru raspunsuri. Legat de revizie, sper sa nu se supere nimeni pe mine ca scriu tot aici, dar am ales ca toate filtrele sa fie MANN, sunt OK? Mentionez ca inainte de aceasta masina, am fost posesorul unui VW golf 4 1.4 16v (prima mea masina), iar filtrele la dansul le-am schimbat la alegerea service-ului la care faceam revizia, toate erau MANN, si de acceea ma gandeam sa le pun si pe aceastea tot pe MANN, filtrul epurator pe Febi, iar legat de ulei, BMW LL04 5w30. Toate cele necesare ajung la o suma de 700ron (mi-am luat o marja de 1L ulei in plus pentru eventualitatea unui consum de ulei) -filtru ulei (Filtru ulei MANN-FILTER HU 722 x) -filtru aer (Filtru aer MANN-FILTER C 15 105/1 BMW 3 Touring (E91)) -filtru habitaclu (Filtru aer habitaclu MANN-FILTER CUK 8430 BMW 3 Touring (E91)) -filtru motorina (Filtru combustibil MANN-FILTER WK 5001) -filtru epurator (Ventil aerisire carter FEBI BILSTEIN 45195) -7L ulei (BMW LL04 5w30) (ULEI MOTOR BMW Quality Longlife 04 5W30 - 1L) Toate le-am ales in functie de cod OE de pe RealOEM.com Va multumesc.
  14. Buna seara, Sunt nou prin zona. De curand (aproximativ o luna si jumatate) sunt proprietarul unui 320d (e91) 2006 (vin: KY24080) si m-am hoatarat sa-i fac revizia si pe langa clasicele filtre de aer, habitaclu, ulei si combustibil, vreau sa schimb si filtrul epurator, si m-am oprit asupra acestuia: http://www.epiesa.ro/ventil-aerisire-carter-febi-bilstein-45195-item-2085273.htm Numai ca nu inteleg o chestie: nu ar trebui sa aiba un filtru din "pasla" sau ceva de genul? tot ce vad in acea imagine e o chestie din plastic. Ala ar trebui sa fie filtrul? E OK sa-l comand? Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.