Jump to content

dimmu123

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    320D e46 an 2000 nfl

dimmu123's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Daca ar fi segmentii uzati, ar trebui sa nu mai traga cum trebuie, nu? Banuiesc supapele la culbutori
  2. - presiunea mare in carterul motor de la ce poate fi? S-a nimerit sa schimb uleiul cu o saptamana inainte de eveniment. Am pus ca de obicei, un bidon de 5L. Nu atat se pune la e46 320d 136 cp nfl?
  3. Turbina sigur nu are nimic, din epurator au iesit doar vapori de ulei catre turbina, care s-au adunat in intercooler. Motorul a inceput sa aspire uleiul din intercooler, si de acolo a inceput scandalul. Practic turbina s-a invartit ca si cum ar fi motorul in mers cu pedala la fund. Mai duce 100.000 km ) Oricum, de acum merg mai batraneste cu ea, 3500 rpm maxim.
  4. Uite o explicatie care pare ok: "Epuratorul de gaze trebuie sa tina inchis traseul dintre turbina si capac cu exceptia momentelor in care presiunea din carte > presiune turbo ...... De asemenea uleiul din gaze ar trebui sa condenseze in epurator cand masina ajnge la regim normal de temp.... Daca faci drumuri scurte sau probleme la termostat se intampla urmatorul fenomen....apa din aerul intrat in cilindri ajunge, in parte, in carter. Datorita temp scazute nu se vaporizeaza sa iasa prin epurator, se amesteca cu sulf din motorina si ulei si rezulta oxid de sulf care se depune in motor si mai ales in corpul epuratorului(mazga galbena) si urmeaza sa blocheze valva epuratorlui. Daca apuca sa se blocheze o sa trsga turbina aer din motor constant cu tot cu vapori de ulei....se uda furtunele la interior si se umple intercooler etc....lucruri departe de normalitate....sa fie urme f mici de ulei pe tubulatura de admisie poate fi considerat normal, de la picaturi de ulei in sus este o problema..." Ce e drept, am facut multe drumuri scurte. Plus incarcaturi.
  5. Eu banuiesc ca s.a adunat ulei mult in intercooler. Cauza ar fi ori din cauza filtrului epurator, ori e fisurat ceva la capacul culbutorilor. Tot se aduna ulei in zona injectoarelor, trebuie sa vad exact de ce. Nu stiu daca de vina poate fi si cĂŁratul de greutati mari cu ea ) Uite cam cat ulei e acolo... Ciudat rau. Filmarea a fost facuta acum 1 an, cand am schimbat prima data filtru epurator. De atunci, tot s-a mai adunat. Bine, merg si sportiv, pupĂŁ roșu la fiecare plimbare o am de 6 ani, am facut 100.000 km cu ea. Are 390.000 km batranica. https://drive.google.com/file/d/1Xup1eV0VLuHRGsktJ8lZK8ZRmLMscF3f/view?usp=drivesdk
  6. Am carat toata vara si toamna materiale cu ea , cate 250-350kg:)) Ciudat, turbina nu are joc deloc. Filtrul epurator l.am schimbat fix acum 1 an. Nu stiu de ce tot se aduna ulei langa el si injectoare. O sa stau atent sa vad daca se mai aduna acum. Am tras o experienta urata, sa se tureze motorul singur cu cheia scoasa din contact, a trebuit sa o inec. Am bagat treapta 5, frana si s.a oprit. Ce cauze banuiesti? Sa fi pus mecanicul prea mult ulei? Am facut schimbul acum 2 saptamani, iar faza cu luatul pe ulei s.a intamplat acum 1 saptamana. Fix 5 litri am pus. El nu stie care ar fi cauza. Masina trage cum trebuie, merge fix cum mergea si inainte.
  7. Uite ca eu am avut pe aspiratie ulei. Din cauza ca era infundat filtrul epurator, a luat-o pe ulei. Turbina a scapat. In intercooler erau vreo 300 ml ulei. Deasupra motorului, la injectoare tot la fel, mult ulei. Atasat poza.
  8. La mine a fost de la cutiuța cu 3 fire din stalpul dreapta spate. O lipitura nu era ok, am refacut-o si merge brici!
  9. Salut! Am facut o diagnoza, imi apare: DTC 21, Senzor incarcare fata - circuit deschis Vreo idee?
  10. Vroiam sa vad daca a gasit rezolvare autorul topicului. Merci!
  11. Depinde si cum o conduci, pupa rosu in fiecare zi, acum m.am mai linistit, ca m.am saturat de bagat bani in ea.
  12. O am de 2 ani, o cunosc stiu ce am luat, nu era rea. Doar ca la 300.000 km incep sa pice toate pe rand.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.