Jump to content

m.darius

Members
  • Posts

    119
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320i E92

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

m.darius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. nu, e o turbina de camion, holset hx40 :frantics: ii dau niste spanac sa poata
  2. inca inbunatatesc trasul )
  3. Salutare, am un e92, din 2008, 2.0 n43b20a 170cp si recent facandui o diagnoza random, am desoperit 2 erori. catalytic convertor bank 1 si bank 2. doar atat scrie. sa fie vorba de sondele lambda?, am vazut prin diagnoza ca si la modelul asta de benzina exista un fel de regenerare. precizez ca e cu nox senzor. am dat la regenerare si imi zicea sa merg 30 de km cu viteza nu mai mare de 110 si se reface. oare sa fie din cauza asta, sa fie legat de sondele lambda sau se duc la naiba catalizatoarele? masina are 190k cu carte service si tot la zi. e la mine de la 142k. merci anticipat
  4. iti trimit. da cum? da-mi o adresa de mail sau ceva
  5. o sa fac si o sa pun... momentan sunt la capitolul schimb radiator inclazire interioara si am cam belit-o )
  6. Salut, printre multele ce le am, mi-a ajuns la mana un e90 2.0d 163cp m47 2005, si i-am si pizdit turbina. ideea e ca nu stiu daca are dpf sau nu, am citit in mai multe locuri ca daca e toba dreapta are dpf, daca e in jos nu are. am mai cerut pareri, altii zic ca toate au. in meniu daca dau la service nu imi apare nimic despre dpf. de 2 sapt am avut un e91 cu turbina dusa din cauza ca era infundat dpf, i-am facut turbina, dpf off si gata, dar ala avea in meniu dpf, asta nu are. stie careva sa-mi zica? merci anticipat
  7. masina a avut cv automata dar a fost inlocuita cu una manuala inainte sa o cumpar eu. la cutia automata are un potentiometru care vine prins pe maneta din interior. in momentul cand dai in drive apare pe bord D si motorul, se pare, are alt regim de functionare. ideea e ca acuma am si mod economic si mod scandal ) daca las potentiometrul in P imi consuma 8/100 daca ii dau in drive imi ia cat vrea ea :sorcerer: :frantics: daca o las in P merge mai batranese nu se tureaza peste 4000 si trage destul de slab, daca o dau in D abea nimeresc drumul
  8. Salut, am schimbat cv automata si am pus manuala, partea electronica a cutiei are vreo influenta asupra motorului? mie pe bord imi apare P(park) poate cumva sa aiba alt regim de functionare decat in drive? gen sa nu se tureze pana in rosu sau sa nu traga cum trebuie din cauza asta? masina e veche '91 e full electric, scaune, geamuri, obc mare tot ce se putea la vremea aia. stiu ca asupra electromotorului are influenta, daca era in drive si nu in park nu pornea(nu cupla electromotorul) stie cineva? astept o parere. multumesc!
  9. Nu e din transmisie, ambreiajul nu patineaza, cutia e ok, grupul e autoblocant e ce trebuie. deci nu din transmisie. se tureaza dar de la 4000/5000rpm mai greu( in mers ma refer) ca si cum ar tine-o cineva
  10. Nu sunt mari asteptarile, dar nici abea sa urce pana la 140, o masina de 211cp si motor de 3.5i
  11. Daca e amestecul mare normal ca e bujia neagra. debitmetru cred ca e. si nu se poate adapta din test, doar manual si cu ochii in tester la parametrii debitmetrului si ai sondei lambda. e m30b35 motorul, debitmetrul e cu potentiometru si cu arc la clapeta. acceleratia e electronica. o sa mai imi mananc nervii cu el, sa-l reglez, sper sa si reusesc. daca nu e debitmetrul atunci eu nu mai inteleg nimic.... un motor relativ simplu sa imi dea atata bataie de cap. distributie si patine noi, senzori temperatura noi, lambda noua, presiune de benzina 2.5 bari in relanti si 3 in accelerat. porneste bine, merge bine, nu trage. nici o eroare pe test.... mor!!
  12. am schimbat senzorii de temperatura, lambda si tot asa. nu trage deloc. ar fi debitmetrul da nu stiu exact cum se regleaza. ar trebuii cand accelerez sa dea 0.8 in parametri si al meu da doar 0.3/0.4. stie careva cum se poate regla cum trebuie?
  13. Are pe carcasa de la termostat 3 senzori de temperatura(negru, alb, albastru) cel negru indica in bord, cel albastru l-am schimbat si tot la fel se comporta si cel alb inca nu-l am. la mufa e ca cel albastru si am citit undeva ca se poate pune si albastru in loc. o sa incerc sa gasesc unu nou alb daca nu pun unul albastru sa vad daca o sa fie ceva schimbari
  14. imi apare in bord a-temp +1 grad. nu se poate sa fie ceva sonda de temperatura dereglata si sa imi dea ceva valori tampite la calculator? e mare amestecul am impresia. am taiat tobele dupa lambda, tot nu trage.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.