Jump to content

Rdn

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    E46 320d 2004

Rdn's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Dupa cum spuneam de la inceput, oscilatiile relantiului la rece cu ventilatia pornita au legatura cu sistemul de incalzire auxiliar. Spun asta deoarece am facut o diagnoza si am vazut ca pompa de apa auxiliara este defecta. In prima faza am scos mufa de pe ea si am pornit motorul fara ea dar oscilatiile erau prezente. Al doilea pas a fost scoaterea mufei de pe preincalzitorul electric(radiatorul mic din spatele farului stanga) si surpriza: nu mai oscileaza iar sunetul motorului este mult mai placut. Deci problema este ori acel incalzitor care posibil sa aiba ceva scurt in el ori alternatorul care nu face fata consumului mare de curent cand acel incalzitor este activat... P.S. Cei care adunau bani pentru injectoare ar fi bine sa verifice pentru inceput acest sistem(daca il au)...
  2. Un prieten mecanic mi-a recomandat sa scot mufa de pe releul de incarcare al alternatorului si sa pornesc doar "pe baterie" sa vad daca mai oscileaza. Asa s-ar putea exclude alternatorul din calcul zice el...
  3. Depinde de temperatura, cand e sub 0 grade sta pe la 1100 cateva secunde dupa care coboara pana la ~830 rot/min.
  4. Si daca alternatorul nu face fata in momentul in care sunt consumatori mari precum preincalzitorul electric? Acesta functioneaza doar cand este motorul rece...
  5. Salutare, Am verificat incarcarea in meniul secret pe grupul 9, daca opresc ventilatia motorul merge rotund iar incarcarea este 14,2V, daca pornesc ventilatia motorul incepe sa "galopeze" iar incarcarea oscileaza intre 13,4-14,1V. Nu este posibil ca aceste probleme sa fie cauzate de un alternator obosit? De injectoare nu ma leg deocamdata deoarece cea mai mare valoare era de +0,8 pe cilindrul 2 iar marjele sunt -4...4.
  6. S-ar putea sa ai dreptate, am fost azi la mecanic si se pare ca intradevar e de la injectoare problema. Inainte de a face investitii o sa refac testul la alt mecanic iar daca rezultatul este acelasi voi merge la sigur. Problema este ca am si aceea eroare pe sonda lambda, altii au rezolvat aceste oscilatii inlocuind sonda, mecanicul zice ca eroarea pe lambda este de la injectoare, daca este invers?? De aceea vreau sa mai aud o parere inainte de a schimba piese...
  7. Am fost indrumat la un anune Radu din Cluj de pe Corneliu Coposu, cica ar fi foarte bun. Mai multe detalii nu stiu pana nu ajung la el...
  8. Exact v@sy, a mea este 09.2004 euro4. Acum eroarea pe sonda lambda poate fi din cauza sondei dar si din cauza maf-ului, egr-ului sau a catalizatorului. Trebuie sa merg la un mecanic mai priceput sa-mi spuna exact care este problema inainte de a schimba piese la nimereala...
  9. Si al meu e diesel, nu stiu exact daca e soc sau nu dar la pornire dimineata cand e frig se tureaza masina la 1100 rot/min si sta aproximativ 20-30 de secunde asa dupa care coboara treptat pana la 900...
  10. Nu e de la heater, el iti urca turatia cu maxim 100 rot/ min cand e cuplat. Tie nu iti intra socul cand e frig, a mea se tureaza pana la 1100 dupa care revine treptat pana 850-900 si incepe sa balbaie...
  11. Sa ne tii la curent daca asta a fost rezolvarea. Ai luat nou sau sh?
  12. In cazul meu cred ca eroarea pe sonda lambda spune totul. Simptome identice cu ale mele avea si un englez iar rezolvarea a fost schimbarea sondei lambda. Bosch recomanda schimbarea acesteia la 250.000 km, masina mea are 249.000 deci cred ca este momentul schimbarii...
  13. Tocmai am facut o diagnoza si am eroare pe sonda lambda. Acum intrebarea ar fi, din cauza sondei respective pot aparea genul asta de fluctuatii? Am observat ca in momentul producerii fluctuatiilor si luminile din interior isi schimba intensitatea pe langa sunetul motorului care parca "galopeaza"... P.S Diagnoza a fost facuta cu un Texa iar eroarea era fara cod doar scria "senzor oxigen".
  14. Diagnoza ai facut? Posibil sa ai probleme cu senzorul de temperatura lichid racire si din cauza acestuia sa nu ti se activeze socul automat cand e rece. Intra in meniul secret si vezi ce temperatura iti indica cand e motorul rece pe grupul 7.0...
  15. Stiu care este rolul pompei, ideea e ca la mine oscileaza relantiul doar cand e rece motorul si ventilatia pornita. Odata ajuns la temperatura de regim nu mai oscileaza deloc, explicatia celui care mi-a dat ideea este ca in perioada de incalzire, in momentul functionarii pompei auxiliare, relantiul trebuie sa urce la 930 rot/min iar daca pompa este defecta apar acele oscilatii. Nu stiu cat este de adevarat dar el sustine ca la majoritatea masinilor cu simptome asemanatoare, rezolvarea a fost inlocuirea acestei pompe...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.