Jump to content

Cristophor

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320d 150 cp

Cristophor's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-11

Reputation

  1. Eu te am intrebat alceva, iar tu deviezi subiectul. Nu te am intrebat daca ti se pare cocalareala. Doar daca se prind de motor. In 5 ani de zile nu am avut parte de un control RAR. Odata am avut talonul suspendat pt folie neomologata pe spate de catre politie. Masina asa era din germania, da na la ei nu e asa, si am muscat o. La RAR s au uitat doar daca am rezolvat problema foliei, si pe langa ,lumini, cauciucuri dar la serii nu s au uitat. Iar la accident, daca nu sunt vinovat la ce sa mi ia masina la expertiza daca am mers regulamentar si ala m a lovit. Daca lovesc pe cineva, si iese cu victime, aici e baiul. Stiu caz pieton traversand neregulamentar lovit de masina urmand cu usoare lovituri, politia a vazut urma de franare au tras concluzii, la revedere fara expertiza. Pana la urma e riscul meu, mi.l asum, dar stiu ca mi fac nebunia si ma simt bine. Practic vreau s o transorm in 330d, inclusiv franele care sunt extrem de importante. Oricum multumesc pentru parere, decizia e la mine. Drumuri bune ai fara evenimente.
  2. Ai dreptate, va multumesc pt raspunsuri, si c m ati inteles fara sa ma luati la misto. Respect !!!
  3. Mai am timp sa ma decid. Poate pana atunci, scade impozitul:). Din spusele voastre e riscant. Daca fac omologare ma incadrez in cei 40% peste puterea din fabrica. Oare o sa apara la primarie modificarea? Sau sunt datele vechi salvate in calculator?. Mi se pare prea mult 2000 de lei fata de 180 cat platesc in moentul de fata.
  4. Inca o intrebare, codul motorului unde e scris pe motor? Bun, li se pare suspect o baga la verificat, ciuciu serii. Scrie cumva in carte nr de cilindrii? Sau se apuca sa caute pe google toata istoria bmw ca sa se documenteze?
  5. Ok, multumesc de raspunsuri, o sa ma mai gandesc. De acord cu voi, daca fac asta, masina trebuie fie ganta pt a evita suspendarea talonului. Chiar si angeleyes- ul trebuie sa l dau jos pt a fii sigur. Oricum folosesc statie cb, asa ca sunt la curent cu stirile. Daca ar fii fost impozitul undeva la 500 de lei, nu 2000 nu m as fii complicat.
  6. Salutari, in primul rand, imi cer scuze daca s a mai discutat pe aici subiectul care o sa l deschid. Vreau niste pareri. Am un e46 320d 150 cai. M am indragositul de sunetul lui 3.0d. Asa ca m ar tenta un swap. Bineinteles iau o masina de UK si ma apuc de transplant, motor cutie, transmisie ecu,frane si tot ce trebuie, nu la partea asta am nevoie de pareri. Acum, la mine in carte scrie 'serie motor nu se poate citi' . Ok, credeti ca la un control rar isi vor da seama dupa 'haulit ca e 3 litri? Ca na, are capace nu se vad cilindrii. La itp, am vazut ca face doar o poza cu capota ridicata si atat. Cel putin la mn nu s a uitat dupa nicio serie.
  7. Salut, dupa o verificare injectoare pe inpa, s a demonstrat ca la motorul 2.0d 150 cp, injectorul 2 are o corectie undeva la 3-4 mg/hub ( apa la 90 grade, cand e rece e la 2/3 mg/hub). In sarcina e ok, de cum am plecat de pe loc isi revine, undeva la 0,5-1 mg/hub, asa stau toate. Ce ma deranjeaza e ca atunci cand e rece o pornesc, si dupa 3 secunde scade putin relatiul si trepideaza, pana se incalzeste. Mai mentionez trepidadul a aparut imediat dupa ce am fost cu ea la resoftat, dar n am luat in seama. In rest motorul trage bine bine, nu intrerupe nu scoate fum merge chiar ok. Sunt constient de injectorul 2 e dus, dar dece isi revine cand e in sarcina? Imi cer scuze daca s a mai discutat si in alta parte despre treaba asta
  8. Treaba complicata cu xenoanele astea. Daca nu e de fabrica nu are rost, probleme la itp, etc. Eu am luat-o cu faruri xenon originale,dar nu aveau spalator, deci au fost montate de fostul proprietar. Am tras ceva pana a rezolva. Mi-au luat talonul pt folie neomologata pe luneta si geamuri laterale spate. La RAR deabia am scapat. Ma intreaba inginerul, ce faruri ai ? Am zis ca xenon, el ca e imposibil ca masina din 2002 sa aiba xenon. I-am zis ca sunt originale si m-a intrebat de spalator, aici mi a pus capat, atunci am aflat ca legea cere spalator. In fine am scapat de RAR, dar la ITP n-am scapat pana n-am montat spalatoare. Am gasit cu 250 de lei, tot sistemul spalator, pompa furtune trimuri si sprituitoare. Acum sunt in regula cu ele, are sonzori auto leveling, farurile originare si spalatoare.
  9. E46 2.0d 150cp plus soft. 280k si se comporta destul de bine. O am de un an jumatate, am shcimbat ulei si filtre, nu am lasat uleiul mai mult de 7-8k km. Am dat jos clapetele de la admisie si am pus dopuri de aluminiu, ca sa nu am surprize . Clapetele prezentau putin joc, asa ca nu cred ca mai duceau mult. Lucrul asta l am aftal datorita voua de pe forum, si ma multumesc. Sunt foarte multumit de ea si vreau sa trag pe ea cat de mult posibil. Foarte reusit modelul asta dupa parerea mea.
  10. Salut! Pe masina mea am faruri xenon OEM, faza scurta. Ce am nevoie pentru avea si pe faza lunga?
  11. Din cate am citit, unele pareri erau ca daca mentii stilul de mers, unul constanc cu accelerari usoare, ar trebui sa scada consumul. Intr adevar, nu am putut sa ma abtin sa nu o calc sa vad diferenta, dar m a speriat bc-ul cand am vazut consum de 10, 11 l %.
  12. Salutari, am resoftat si eu motorul de 150 cai, a zic ca pune in jur de 30 35 de cai in plus. Se cunoaste diferenta si inca bine. Nelamurirea mea este ca dupa resoftare consumul de pe instant a luat o putin razna. De exemplu, inainte daca eram cu a4 a la 2000rpm pe instant era undela la 4%, acum sta undeva la 8-10%. Ce ziceti, sa astept sa treaca ceva timp cu speranta ca isi revine? Mentionez ca nu scoate fum absolut deloc.
  13. Salut. La a mea, cand verific pe joja uleiul nu este uniform pe joja, ci in valuri. Pe partea din fata o e ok, iar daca o rasucesc pe partea din spate e curbat spre jos. Masina era pe plan perfect drept. Daca rasucesc joja in baie de 2 ori atunci arata uniform este la jumatate intre min si max.
  14. Singurul risc care il stiu, e acela de a pune apa in exces si se poate bloca motorul. Am vazut pe youtube la pompe duze 130 cai, si nu s a intamplat nimic. Singurul risc care il stiu, e acela de a pune apa in exces si se poate bloca motorul. Am vazut pe youtube la pompe duze 130 cai, si nu s a intamplat nimic.
  15. Salutari, stie cineva de asazisa decarbonizare a motorului care consta in, pulverizarea apei distilate , motorul fiind pornit la temperatura optima si tuaratie 2500 RPM? A facut cineva lucrul asta? La pompe duze am inteles ca a facut bine, tratamentul asta. Sunt curios la common rail. Daca a facut cineva, va rog frumos impartasiti-ne si noua. Sarbatori fericite !!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.