Jump to content

Radu Ionel

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F06 640d xDrive Gran CoupĂŠ 2017

Recent Profile Visitors

6807 profile views

Radu Ionel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. F06 Vara style 373 (20') - 245/35 față, 275/30 spate, Bridgestone Potenza Runflat Iarna style 356 (20') - 245/35 față, 275/30 spate, Michelin Pilot Alpin
  2. 23 de ani, 640d xdrive gran coupe din 2017
  3. Pentru colegii care inca intampina aceasta problema, la mine problema pornirii a disparut dupa ce am inlocuit admisia cu tot cu clapete, din ce am inteles de la cei de la reprezentanta, aveam doua clapete care cateodata ramaneau blocate pe inchis.
  4. Salutare. La mine nu a mai facut probleme bateria, doar o singura data a facut a doua zi dupa montaj, la ultima mea postare din decembrie, si de atunci nu a mai facut niciun fel de problema masina. Pana acum a pornit si la -16 grade fara niciun fel de problema. Aparent si-a revenit de la sine, destul de ciudat as spune.
  5. Salutare din nou. Am inlocuit bateria, cu una AGM cu putere mai mare la pornire, cum recomanda producatorul. Dupa doua saptamani aparent nu am scapat de problema. Intr-o zi cand am dat sa pornesc a facut la fel, invartea in gol si nu pornea si de data aceasta fara absolut nicio eroare in bord. A doua oara a pornit normal. Ce ar trebui sa mai verific la masina?
  6. Am fost la un drum intins si urmeaza sa vad daca face la fel. Voi merge saptamana viitoare de acum si la un test. Multumesc pentru raspuns. Doar pe durata verii are parte de "deplasari" de genul.
  7. Cei de la service spun ca din cauza ca nu am pus baterie cu gel, bateria actuala tinde mai mult spre descarcare din cauza deplasarilor zilnice scurte prin oras (1-2km). Ne-am uitat iar pe tester, iar in momentele in care nu voia sa porneasca voltaul bateriei era de 9 virgula, iar cand porneste masina normal undeva la 11-12, cei de la service spuneau ca deja la 9V calculatoarele masinii nu mai pot comunica normal, de acolo aparand si toate erorile astea. Ce parere aveti? Este plauzibila aceasta "teorie" ? Bateria este Bosch S5 015 920A 110Ah. EDIT: Mentionez ca nu prea a vazut drumuri lungi masina vara asta. Salut. Masina nu are keyless entry
  8. Salut Toate erorile au fost sterse si nu a ramas nimic.
  9. BunĂŁ ziua grup! Mașina ĂŽn cauzĂŁ este un BMW 525d xDrive 2013, 2.0, 134.000km. De aproximativ o lunĂŁ, a aparut o problemĂŁ la pornire. Cand pun contactul ĂŽmi apar toate erorile posibile (Clutch temeperature, Steering behavior affected, Camera-based support systems, Drivetrain, Engine Oil etc - mie pĂŁrându-mi a fi nonsensuri, adica la primul contact pe zi cum ar putea fi cutia de viteze ĂŽncinsĂŁ?! :twitch: ), și când ĂŽncerc sĂŁ pornesc mașina ĂŽnvârte la automat fara rezultat. DacĂŁ o las o orĂŁ, douĂŁ pornește fara nicio problema, si merge perfect normal, dispĂŁrând orice eroare. Am efectuat și o diagnozĂŁ, dar fara folos, ĂŽmi afișeazĂŁ toate erorile posibile și nu am idee ce aș putea verifica. Voltajul oscileaza intre 13-14V. Mai mentionez ca bateria masinii nu este AGM, si nici nu folosesc functia de start/stop prin oras. Aștept rĂŁspunsurile/pĂŁrerile dvs.
  10. O singura pereche. 17' cu cauciucuri Pirelli CINTURATO P7 all-season. (F10 525xd)
  11. 21 ani, 525d xDrive 2013. In martie fac 3 ani cu ea, super multumit.
  12. A mea are 104.500km, achizitionata cu 90k km. Inlocuit doar consumabilele, nicio problema deocamdata..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.