Jump to content

costel78

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Toyota Avensis

costel78's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

24

Reputation

  1. saptamana asta le schimb si eu pe spate - discuri, placute, senzori si am comandat si arcul care le tine pe etrier. Toate OM pret final 284 lire sterline. De schimbat le schimb eu ca nu e mare branza. Urmeaza cele pe fata...
  2. Desfacut ieri porbagajul. Pur si simplu conectorii nu mai stateau cum trebuie si nu faceau conexiune bine. Cauza este accidentul - porbagajul nu se mai inchide asa de usor ca inainte si il trantesc de obicei mai tare iar de la soc se produce chestia de mai sus.
  3. Va salut, Am o problema si poate ma lamureste cineva inainte sa ma apus sa desfac. Am observat ca luminile de pozitie de la porbagaj (nu cele din lateral) nu mai merg - am atasat si o poza ca sa vedeti la care ma refer . Ambele deodata fara nici o eroare in bord. Becurile de ceata in ele se aprind dar ledurile de pozitie nu mai merg. Pare suspect ca ambele deodata au murit Stiti daca exista o siguranta pentru ele ? Au o mufa comuna pe undeva ? Mentionez ca anul trecut masina a fost lovita in spate (nu foarte grav) si ma gandesc ca cei de la service pot sa fi facut o prostie pe acolo. Multumesc frumos
  4. Dupa ziua de azi iti dau dreptate - 440 lire am decartat la ei cu schimb ulei si toate filtrele. Au marit preturile nesimtit de mult. Eu la masini schimb uleiul pe jos, insa da, fara groapa sau rampa nu poti elimina complet uleiul vechi din baie, stiu ce zici, insa sunt masini de max 2000 lire deci nu ma doare prea tare. Probabil de acum o sa ma duc la indianul de la colt cu uleiul si fitrele mele si o sa ma holbez la el sa le schimbe cum trebuie. Multam de sfaturi
  5. sincer, nu stiu de ce ma duc la ei, poate pentru ca de fiecare data m-au tratat bine si aici in UK e diferenta mare intre un service de reprezentanta si un service normal de cartier condus de cine stie ce indian. Nu prea vezi in RO sa zica ca nu e cazul sa schimbi. La celelalte masini pe care le am shimb eu uleiul in curte dar BMW-ul e masina mea de suflet si vreau sa fie totul ca "la carte, poate exagerez.
  6. Salutare, Am un F30 - 320d care na, e destul de vechiut, e din 2014 si are acum 220000km. Tin sa precizez ca locuiesc in UK si cu apucaturile mele de Romania, ma duc in fiecare an la reprezentanta BMW aici sa-i fac schimbul de ulei, filtre. De fiecare data persoana de acolo imi spune ca nu-i nevoie, pot sa mai merg cu el linistit. De la ultimul service (acum aprox. 14 luni) am facut cu masina 18000km (drumuri lungi de regula) si ma gandeam ca am exagerat, trebuia sa schimb mai repede uleiul. Tipul de acolo mi-a zis ca pot veni la anul pentru schimb si ma gandesc daca oare nu dau banii de pomana. Poate au scos astia vre-un ulei magic care tine 2 ani si 35000km si nu stiu eu... La fel cu filtrul de motorina, eu il schimb la doi ani desi bag cel mai scump carburant si numai de la shell si astia tot asa imi zic, nu e nevoie dar schimbam daca vrei. Exagerez eu sau astia imping la maxim intervalele pt. marketing ?
  7. Daca vrei sa faci asta se poate fara probleme. Eu ii urmaresc de ceva timp pe baietii de la Coasta de Est pe youtube si am vazut ca fac asa ceva. Personal mi se pare bataie de cap aiurea, un 320d nu e vre-o racheta sa aiba nevoie de asa ceva. Si eu am 320d cu pachet M si are evacuare simpla
  8. Daca cumperi ceva ce a fost intretinut, masinile sunt destul de fiabile. In 3 ani de F30 si aprox 70000km am schimbat doar distributia si ulei cutie viteze ( asta doar ca am vrut eu, masina mergea perfect) + service facut la reprezentanta (cam 340 euro/an dar asta in UK, posibil sa fie mai ieftin in RO). Si daca masina este una intretinuta, nu o sa pice toate odata, totusi nu cumperi o cazatura de 15-20 ani... Cum a zis cineva, daca chiar esti pasionat si iti doresti asa ceva, viata e prea scurta sa nu te bucuri de ea.
  9. la fel, o folosesc foarte rar si cateodata te mai si atentioneaza participantii la trafic ca ii orbeste. Prefer sa opresc eu faza lunga ca sa fiu sigur ca nu deranjez pe nimeni. Lumina ambientala stock e o gluma la seria 3 - poate sunt eu mai chior dar fata de un Mercedes e diferenta de la cer la pamant. Nu o vad insa ca pe o chestie serioasa de care sa tii musai seama cand cumperi o masina.
  10. recomand autohus - de la ei am masina, tot un seria 3 din 2014 la 165000km si dupa 3 ani si inca 75000km masina merge ca in prima zi. In afara de distributie pe care am schimbat-o preventiv, schimbare ulei cutie si revizii, nu am bagat nici un ban si masina merge perfect.
  11. Si eu am ciobituri de la pietricele si alte mici zgarieturi. Am comandat de pe Amazon vopsea OM de la BMW (e un tub de vopsea si unul de lac) si dupa ce a venit am dat pe 3 zone. Rezultat: deoarece nu am putut controla cantitatea de vopsea aplicata, se vede ca si cum ar fi un cordon de sudura iar diferenta de nuanta e evidenta - dupa experimentul asta am abandonat retusurile. Zic ca daca nu ai experienta in asa ceva e greu sa obtii un rezultat cat de cat multumitor. Am facut un detailing la DYCgarage (sunt super meseriasi pe detailing) la masina mai demult si ei au incercat sa acopere o parte din ciupituri insa nici lor nu le-a iesit ceva extraordinar.
  12. Faina masinuta...ai bifat tot ce eu as dori la a mea ca optiuni. Sa te bucuri de ea si sa nu o tratezi ca pe un bibelou! Daca e Euro6 e perfect...vad ca cei de afara au inebunit cu omoratul motorului termic. Eu am facut schimbul de ulei la cutie la ZF si sunt multumit. Pentru distributie m-am sus la Service Scream (Tezparii) insa dupa ce au schimbat lantul mi-au zis ca cel vechi nu avea nimic deci nu stiu daca e cazul sa te legi la cap degeaba. Numai bine
  13. Eu nu am gasit o rezolvare. Stau in UK si nu am incredere in mecanici de aici deci in afara de reprezentanta nu am mai fost in alta parte. Am luat-o ca atare.
  14. Mie imi place masinuta si cum e scris anuntul. Nu cred ca anul este asa important. Mai important este cum a fost ingrijita si daca verificarile certifica ce scrie in anunt, eu zic ca merita banutii. O masina buna farte rar este un chilipir. Motorul ala e super fain, se aude exact cum trebuie insa nu e motor de consum (mai aleas in oras).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.