Jump to content

B 333 ZYX

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

B 333 ZYX last won the day on May 22 2018

B 333 ZYX had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 3 Series coupĂŠ

B 333 ZYX's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

13

Reputation

  1. =))))))))))))))))))))))))))))))))))) tare rau faza! =))))))))))))))
  2. marfa rau de tot! sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere! asa da, sa gasesti o astfel de configuratie!
  3. restul ce simtim ca avem? =))))))))))) Nu de alta, dar sa fiu sigur ca nu mi se pare altceva decat ceea ce trebuie! Ajuta-ma te rog cu un raspuns. Ms anticipat! Revenind, pentru initiatorul topicului, daca esti din Bucuresti, te pot da o tura cu al meu E92 LCI, dar e in 4, nu in 6. Si e diesel. Cu alte cuvinte, 320D. Spor!
  4. salut! eu personal iti recomand HK. Se aude foarte bine. am prieteni care au bagat o gramada de bani in sisteme de sunet si da, masinile lor "bubuie" frumos, se aude misto muzica, dar e altceva; tot nu se aude efectul care mie imi place foarte mult de la HK. Poate sunt eu subiectiv, dar chiar sunt fan HK. daca esti din Bucuresti, poti ruga pe cineva cu HK sa vina sa iti arate. Momentan am masina in service. Ar trebui sa o iau saptamana asta si daca vrei te anunt si ne vedem undeva ca sa iti arat cum se aude HK, daca mai ai rabdare. Tot E92 am si eu, deci ai putea sa iti dai seama exact cum o sa se auda si in a ta, cu HK, fiind aceeasi incinta / acustica. succes! LE: acum am vazut ca ai scris ca nu esti din Bucuresti. Deci cauta pe cineva prin zona pe la tine cu un astfel de sistem. Este posibil sa ajung la mare weekendul viitor si daca ajung iti las PM cu nr. de telefon si vii unde sunt si asculti cum se aude.
  5. Felicitari pentru jucarie! Multi km fara incidente neplacute!
  6. Super tare si fff frumoasa masina! Urmaresc topicul tau (la fel ca si pe cel al lui ExoLuci) si iti doresc sa ai parte de multi kilometri fara probleme! Exemplare superbe!
  7. neata, la n47 din cate stiu eu sunt numerotate invers, adica dinspre parbriz spre radiator. Stiu ca am avut eu o problema la o bujie si asa am aflat, ca stiam ca e la injectorul nr. 1 si ziceau baietii ca e cel mai greu de ajuns la bujia respectiva. Eram langa ei cand lucrau la masina. sper doar sa nu ma insel si sa imi fi adus aminte corect. bafta!
  8. Salut! Tocmai ieri m-am lovit si eu de eroarea: presiune ulei in motor scazuta. Momentan masina este in service. O problema am depistat-o aseara si anume geometria la turbina era blocata. Revin cu feedback in zilele urmatoare in functie de status. In plus, mie la turatie mare sau la urcat in rampa fara sa accelerez tare (adica atunci cand o tin in limita de a schimba treapta inferioara), imi taie puterea motorului. Eu am vestita motorizare N47T (de curand: distributie schimbata, intercooler schimbat, turbina reconditionata (defectuos se pare si am refacut-o aseara pe garantie), filtru particule anulat + soft). Bafta!
  9. Circuitul Motorpark, Adancata Exista explicatie si pentru afirmatia ta cu statul mai sus la volan si exista o problema si in cazul asta: cand stai mai sus la volan (situatie in care vezi si botul masinii) problema este ca tinzi sa te uiti in apropierea masinii, adica sa te uiti la botul ei si tocmai aici intervine problema, tinzi sa nu te uiti in fata si sa nu anticipezi. Este vorba despre explicatii/teste facute, in sensul asta; v-am transmis doar ce mi-a confirmat si mie un pilot in urma cu putin timp; un pilot, deci un conducator auto peste medie Prin urmare, n-am chef de rautati sau alte chestiuni ca nu este cazul. Cine vrea sa se gandeasca/aprobe cu privire la ce am scris este ok, cine nu, din nou totul este ok Obstacolele pe care le vezi la departare (pentru ca stai mai sus), le vezi si dintr-un suv si dintr-un sedan, parerea mea; V-am zis logica si explicatia cu privire la pozitia la volan. Nu intru in polemici de genul si nici in altele, de fel. Ultima replica ma conduce la ideea ca ori ai inteles fix pe dos situatia, ori e vorba de o gluma proasta; Prin urmare, iti explic din nou: daca stai in aceeasi pozitie corecta la volan, dar mai sus (cu scaunul mai sus) reactionezi mai tarziu decat daca stai, tot tu, cu scaunul mai jos,pentru ca simti mai repede impulsurile si prin urmare reactionezi mai repede. Cred ca am explicat destul de simplu si clar in postul anterior Bafta!
  10. la banii aia nu o sa cumpere niciun X4 si niciun X5 cu motor 3.0D cu una, doua sau trei turbine! Cred ca discutia trebuie sa se raporteze la afirmatiile/solicitarile/intrebarile initiatorului topicului. Fara sa fiu luat in nume de rau, doar ca o parere personala, intaresc afirmatiile lui @edit: 1) seria 5 modelul nou are consola din mijloc enorma, unii stam aiurea fiindca nu avem 1,7 metri - nu stiu daca e chiar atata de mare inconvenientul, aici e o chestie care tine de cel care vrea sa isi cumpere masina, de fiecare; nu stim inaltimea si gabaritul lui si nici nu a zis ca vrea SUV ca are probleme cu gabaritul si ca nu intra intr-un sedan 2) pozitia la volan e total diferita: nu mai stai cu fundul pe asfalt cu picioarele intinse, e o pozitie mult mai fireasca, ca intr-un fotoliu - am fost recent la un BMW driving experience - pilotul chiar mi-a recomandat si mi-a confirmat ca se impune sa stai cu scaunul lasat cat mai jos, cat mai aproape de sosea, din doua motive: 1. centrul de greutate, cu cate este mai jos, cu atat este mai bine; 2. cu cat esti mai jos, cu atat simti mai bine masina si poti sa raspunzi mai rapid la orice solicitare, deoarece corpul nostru resimte tot de jos in sus, iar cu cat esti mai sus cu capul (creierul si neuronii ) cu atat si "lag-ul" mai mare pentru fiecare raspuns/actiune a noastra (adica dureaza mai mult ca informatia sa ajunga la creier si sa fie procesata). 3) fara sa fiu cocalar: esti privit altfel in trafic: te lasa lumea sate bagi, nu te claxoneaza nimeni pentru orice greseala minora, de sicanat nu mai spun... si pot sa fac comparatia asta fiindca conduc si alta masina. - mi se intampla destul de des (zilnic) sa fiu lasat sa ma bag, sa nu fiu claxonat, sicanat etc. si in seria 3, deci cred ca cu privire la acest aspect, nu neg ca nu ar conta cat de premium ar fi masina, dar nici nu cred ca e diferenta f mare intre un seria 5 si X5, daca ne raportam la cat de mult premium arata ele. Oricum, cred ca mai sunt si alti factori care conteaza la aspectele astea. Spre ex.: daca vad un antitalent pe drum sau pe cineva care are masina lovita/zgariata pe toate partile, il las, chiar daca are masina premium sau nu, DE FRICA orin din alte considerente, dar nicidecum ca e premium masina! Ai 2-3 chestii, sa mai continui? Ai condus x5 biturbo, nu mai spun triturbo si a fost lent? Matuta pe jos cu 530, a6 3.0, le-am condus pe toate si vorbesc din experienta. - nu cred ca are relevanta comparatia (parerea mea e ca nu are buget pentru asa ceva). Atata timp cat initiatorul lua in calcul motorizare2.0D si chiar si fara AWD, nu cred ca e cazul de astfel de comparatii; nu cred ca isi ia o masina sa mature pe jos alte masini Ai condus x5 cu jante pe 20/21 cu optiunea aia cu amortizoare care se intaresc si a fost instabil? la fel, nu cred ca are relevanta comparatia (parerea mea e ca nu are buget pentru asa ceva). Oricum, consider ca avand aceeasi echipare, esti mai safe intr-un sedan decat intr-un SUV, cu exceptia accidentelor, unde sa zicem ca ar putea conta gabaritul SUV-ului, dar mai cred si faptul ca in acelasi timp, daca este sa se intample, se va intampla oricum, iar de la un anumit prag, nu mai conteaza daca esti in sedan sau SUV. O zi buna tuturor! PS: +1 pentru sedan
  11. Cred ca daca in primul post scriai toate informatiile pe care le-ai scris in postul ulterior, ti se raspundea altfel. Cred ca ai primit raspunsuri de manierea intrebarilor pe care le-ai pus. Bafta! Nu ma pricep sa iti dau o rezolvare la problema ta! PS: eu as suna la cateva reprezentante BMW, sa intreb si acolo. Poate poti sa afli detalii despre producator/distribuitor. Daca sfatul e gresit, ignora-l!
  12. salut, cauta si tu pe forum, problema a mai fost discutata. in principiu, trebuie scos display-ul, indepartat tot stratul antireflex si ulterior aplicata o folie de protectie/antireflex, pentru ca altfel nu o sa mai vezi nimic cand o sa bata soarele in display. Am patit si eu treaba asta si am mers la cineva care se pricepe, a facut toti acesti pasi iar acum totul e ok. bafta!
  13. oO lume noua pe forum!!! Salut frate Alin ! Multi km fara probleme!!!
  14. Goana dupa postari ) ON: Bafta la vanzare!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.