Jump to content

cosminh

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Cluj-Napoca

cosminh's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Asa este, mi s-a facut o diagnoza auto BMW, modulul LCM (Lighting Control Module)e dus, trebuie inlocuit. se pare ca la inlocuire trebuie si codat...
  2. Am un E39 525 model 2003 Instalatia electrica are niste probleme ciudate. totul a inceput prin faptul ca nu mai mergea semnalizarea/avaria. cand aprind farurile toate becurile fluctueaza parca ar fi cu stroboscoape. la oprire dupa ce sting becurile, scot cheia din contact, inchid usile se aprind becurile de la frane la stopurile spate si raman aprinse (inclusiv cel din luneta) ma poate ajuta cineva ?
  3. Cumpar senzori PDC - spate pentru E39 525d 2003. sa fie modelul si culoarea celor din imagine.
  4. Eu am stergatoare SWF si sunt foarte multumit de ele. SWF sunt fabricate sub liceenta VALEO
  5. Salut. Uite ai nevoie de piesa de mai jos, ai codul pe ea 265-329 bosal si costa undeva la 85 de lei in magazin. sudeaz-o numai in argon, iar tzeava trebuie sa intre in el si se sudeaza de jur imprejur apoi. success! merci de sfat ! Prin Cluj care stiti un service mai serios, care sa faca sudura in argon ?
  6. Cand spui dimineata, te referi sa nu fie cald esapamentul ? <_< Merci de sfat.
  7. are cineva idee cam cat costa acest racord ?
  8. Cand sta masina pe loc, cu motorul pornit, intra gaze de esapament in interior. A mai avut cineva astfel de probleme ?
  9. Am avut ocazia sa testez un E91. Pot spune ca interiorul m-a dezamagit total, in primul rand vorbesc de calitatea materialelor, masina avea vreo 80.000 la bord iar volanul era decojit, la fel si schimbatorul ceea ce denota ca materialele interioare erau niste plasticuri ieftine. Plus faza cu bordul care s-a redus la doar 2 "ceasuri"...si consola centrala care a parasit traditia de orientare...sunt puncte in minus. Alt aspect ce nu mi-a placut era destul de zgomotoasa fata de a mea, cam zgomotoasa la gropi, iar la viteze mari 180 - 200 km/h suiera foarte tare (asta poate din cauza faptului ca era touring), iar plasticurile din interior cam vibreza si suna. Singurul lucru care m-a impresionat a fost motorul era 325 i dar asta nu se discuta.... a si inca un minus pentru directie la viteze mari este foarte usoara, iti da impresie de instabilitate. Concluzia mea ca de E90 ii doar design-ul exterior. E46 il bate la multe capitole ...
  10. Si eu am avut aceeasi problema, se auzea doar la denivelari mici, troncanit la gropi mici de pe drum, linii de tramvai, drum de pietris, etc si au fost doar cele 2 bucsi de la bascula. (asta la viteze relativ mici).
  11. Da ai dreptate, ii un mare avantaj, fata de lanturi. Acuma nu stiu cat sunt de rezistente la mersul pe portiuni de asfalt :blink:
  12. Din cate am vazut ambele chei, pozitionarea butoanelor este diferita, asa ca nu stiu cum poti avea telecomanda cu cheia noua :blink: Pai daca ai fi citit ce am scris in loc sa fluieri, ai fi inteles. Nu este problema explic inca o data, sper sa intelegi si tu pana la urma. Se scoate circuitul din cheia model nou si se introduce in cheia bruta, tot model nou.Se scoate cipul din cheia veche si se introduce in cheia bruta.Astfel se poate porni motorul si functioneaza si telecomanda. Daca nici acum nu ai inteles, imi pare rau dar nu mai repet :) Vad ca tare repede te aprinzi :) De dat sfaturi din auzite ii foarte usor.... daca incercai treaba asta cu propria mana si functioneaza atunci era OK.
  13. adica mai nou si prin romania :blink: Nu la noi exista mania Fabricat in Romania!
  14. nu-i chiar asa... uleiul castrol de pe piata noastra nu se ridica la nivelul celui original BMW LL04 fabricat in Germania. si vorbesc din proprie experienta; cu castrol consuma ulei destul de mult cu LL04 nu mai consuma desi am mentinut vascozitatea. cat despre intervalul de schimb eu am prieten care are firma de taxi si face schimbul la taximetre la 15000km si merg motoarele brici. si aia fac 99% din km in oras. repet uleiurile au evoluat mult si isi pastreaza calitatile multi km. Eu am mai sustinut si in alte posturi ca pe piata noastra sunt putine uleiuri premium fabricate la mama lor acasa. Multe sunt fabricate sub liceenta. Castrolul daca nu ma insel este fabricat si in Bulgaria sau mai nou Made in UE.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.