Jump to content

arvhr

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Contact Methods

  • Yahoo
    arvhr@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3/320/177 HP

arvhr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Auto HiFi Arad - Sisteme Audio Navigatii Lumini Ambientale Retrofit.... cauta-l pe farcebook, e un baiat Paul care se ocupa cu asa ceva. Eu am montat la el de 1 an si ceva o navigatie (sistem multimedia) android si functioneaza fara probleme.
  2. Da ,e din Arad, il cheama Sorin,si dupa nr de telefon e altul decit Adi prezentat de alt coleg . Am atasat toate pozele care le-am facut . https://imgur.com/a/AAYKZXX
  3. Sorin , 0748 680 565 . Ca si pret,volanul a fost 250 lei si schimbatorul 40 lei. Daca nu foloseam piele perforata era mai ieftin,nu am intrebat care era pretul deoarece am vrut sa fie ca si originalul. Sincer ,il recomand ,chiar daca la inceput am fost sceptic cind ne-am intilnit in parcarea din fata blocului....
  4. Pentru cei din Arad sau imprejurimi,imbracat volan si schimbator.L-am sunat pentru programare,la ora 8.30 am dus masina,la 12.30 m-a sunat ca e terminata lucrarea. Mai jos poze cu lucrarea. https://imgur.com/a/0d7Cfdt
  5. Original,acu 2 saptamini am schimbat si eu distributia. OE m-a costat 2400 lei,e ceva in neregula cu pretul postat de tine,nu are cum sa fie mai ieftin decit INA.
  6. Multumesc... are 210.000 km ,pretul de achizitie a fost 8.400 euro,iar cu toate investitiile imi urca mult .....
  7. Dupa multe luni de asteptare si cautare va prezint mai jos jucaria mea noua. Cumparata din RO de la un "samsar" din Cluj care se ocupa doar cu adusul de BMW-uri din afara.Omul a fost de buna credinta ,la cererea mea am primit pe mail serie VIN,poza cu masina adusa de afara(era lovita putin bara spate si reparata apoi de el),toate actele masinii si accept de test la reprezentanta. Dupa ce am vazut-o si am cazut de comun acord asupra pretului,masina a fost bagata direct in service-ul unui prieten si am inceput "revizia generala" : -inlocuit 4 buc.anvelope noi Dunlop Sport BluResponse -inlocuit distributie...paranoia cum zicea un coleg de pe forum in http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2455481 -inlocuit fulie motor,role,intinzator,curea accesorii -inlocuit ulei motor,filtre,antigel,lichid frana -inlocuit placute frana fata/spate -vizualizat si verificat tot ce exista sub masina(motorul a fost dat pe jos demontind tot ce tine de transmisie,esapament,directie) Filtrul de particule se vede ca fiind recent schimbat,telesoapele ok,discul de ambreiaj,volanta rulment ok,diferentialul si planetare uscate(s-a inlocuit si aici uleiul),"jugul"de motor a venit singur jos(de aici rezulta ca nu a fost lovita ),intr-un cuvint pot sa circul in siguranta urmatorii kilometri,fara sa stau cu stresul ca nu stiu ce am cumparat. Nu am dat importanta atit de mult dotarilor pe care le are masina,preferind sa investesc bugetul alocat in siguranta si prevenire. Mai jos lista cu dotari,preluata de pe "bmwwin.com": VINWBAPN31030E132976 Type CodePN31 E SeriesE90 (MUE) Series3 TypeLIM Model320D OL (EUR) SteeringLL Doors4 EngineN47 Displacement2.00 Power130 DriveHECK TransmissionMECH ColourSPACEGRAU METALLIC (A52) UpholsterySTOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod. Date2009-03-04 Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 S321A Exterior parts in vehicle color S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S464A Ski bag S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S548A Kilometer-calibrated speedometer S606A Navigation system Business S698A Area-Code 2 for DVD S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP
  8. Salutare tuturor,azi am pornit motorul dupa schimbarea mult discutatei distributii.La fel cum spune colegul de mai sus,semnul de pe pinionul pompei de inalte era decalat,pus la semn acuma dupa montarea distributiei.Ce am observat:inainte la accelerare la o turatie de 1300-1400 se auzea un tacanit,ca injectoarele pe vremuri la motoarele clasice,zgomot care a disparut dupa punerea la semn a pinionului respectiv. Motorul avea 210.000 km,reali dupa verificarea VIN-ului (150.000 in 2015) si sincer dupa cum aratau lanturile,eu zic ca au fost schimbate deja odata,adica nu erau intinse,nu era sarit cimentajul de pe zale,iar intinzatorul care apare in pozele colegului era undeva la un sfert din cursa lui. Din 2015 s-a schimbat proprietarul si masina nu mai figura in reteaua BMW,deci nu aveam de unde sa stiu daca s-a schimbat sau nu distributia,dar fiindca nu era la semn si lanturile de sus nu prezentau uzura,am zis ca s-a umblat in motorul acesta.Lantul de jos era intins rau,nu stiu daca apuca 250.000 km,am impresia ca au schimbat doar partea se sus(asa cum se vorbea in alte posturi,de service-uri care nu schimba toate 3 lanturile). Dar pentru linistea mea si dupa tot ce s-a scris despre motorul N47,am zis ca e mai bine sa pornesc de la zero,si sa schimb distributia. Contrar unor sfaturi primite si vizionari pe You Tube,noi am hotarit sa dam motorul pe jos si nu pe sus.Ca si timp de lucru e la fel,avantaj ca am vizualizat tot ce e pe masina(cardan,rulment cardan,tobe esapament,filtrul de particule,disc ambreiaj,volanta,directia etc),plus ca nu am pierdut nici freonul din instalatia de climatizare. Normal ca la aceasta operatiune am inlocuit si toate filtrele,uleiul,antigelul,lichidul de frina si pot circula linistit vizualizind c-am tot ce e mai important din masina. Pentru colegul cu Optimal Auto din Arad,am auzit ca sint ok,de la ei am primit niste sfaturi pentru schimbarea distributiei(a fost facuta de un prieten mecanic,dar la care acesta a fost primul N47),pretul e ok,doar kit-ul complet de distributie original BMW m-a dus la 2400 lei cu tot cu discounturile primite de mecanicul meu(doar sa fii sigur ca lucreaza cu piese de origine)
  9. Testat ieri Cluj-Pecica(jud Arad)....merge perfect !!! Multumesc,inca odata !!!
  10. http://www.aradon.ro/o-masina-cu-patru-tineri-s-a-scufundat-in-lacul-ghioroc-intervin-scafandrii-smurd-si-descarcerarea/2044505
  11. Salutare,intrebare de necunoscator....merge pentru 320 din 03.2009,navigatie " S606A Navigation system Business S698A Area-Code 2 for DVD.....adica din ce ma stiu eu,navigatia mica ? Multumesc anticipat !!
  12. Masina s-a vindut,postarea se poate inchide. Multumesc pentru gazduire,,o sa revin in curind cu noua achizitie .
  13. Ultimul pret, 4300 euro. O mai tin vreo doua saptamini la vanzare,dupa care o sa rog moderatorul sa stearga anuntul. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-118-ID7Gq6Bt.html
  14. Up...s-a trecut la "pantofii" de vara M-am trecut si eu langa concurenta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.