Jump to content

sorinSTS

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 318i

sorinSTS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Nu se merita Sh are uzura mare și ĂŁla, unul nou pe swag e 1100 lei și oe 1800, dar mai ĂŽntâi du-te la cineva care se pricepe la motorul asta sĂŁ-l asculte sa nu schimbi piese aiurea. E un motor foarte sensibil așa ca ai grija pe cine lași sa ĂŽți umble in el.
  2. Pune contactul și asculta dacĂŁ trage pompa din rezervor. DacĂŁ nu se aude nimic e pompa, dacĂŁ se aude pune-o pe tester sa nu schimbi piese degeaba. Mi e mi-a picat pompa de benzina in mers, a ĂŽnceput sa se bâlbâie mașina și s a oprit, și aveam peste jumĂŁ de rezervor.
  3. La pornire se aude vreun sunet gen mârâit? La acceleratie se aude ceva? Pe deaccelerare? De obicei de la intinzatorul defectuos de fabrica se slĂŁbește lanțul și ĂŽți sparge și patina in timp, și când a ĂŽnceput sa crape patina se aude pe deaccelerare, degeaba ai schimbat intinzatorul dacĂŁ mașina a mers 150k km cu cel vechi. DacĂŁ era sĂŁritĂŁ de la punct ĂŽți zic eu ca fĂŁcea urat, nu puteai sa mergi cu ea asta in situația in care mai stĂŁtea motorul pornit. S ar putea sa fie vanosul de pe evacuare, din moment ce mașina merge normal dar are goluri de putere de obicei de la vanosuri. Eu am un vanos care mârâie la pornire, dar nu a afectat performanțele ĂŽncĂŁ. CautĂŁ pe YouTube vanos rattle. Și eu sunt din Constanța și nu am gĂŁsit acolo nici un mecanic capabil de motorul asta. DacĂŁ ai drum la București ĂŽți pot da nr lui Florin din Chitila el lucreazĂŁ numai motoare de astea.
  4. Sunt constient de costuri si stiu ca nu e tocmai ieftin sa faci asa ceva. Proiectul il voi face in descursul anului viitor, urmand sa-l prezint imediat ce incep. Nu vreau sa cumpar una "ready for drift", masina se va construi de la 0. Am enumerat ce vreau sa fac mai sus, pentru a cere si parerea unuia experimentat, mai ales in legatura cu motorul 1UZ-Fe vis-a-vis de montare, intretinere samd.
  5. Salutare tuturor, Am deschis acest topic pentru ca nu am gasit nimic cum se pregateste o masina pentru drift in detaliu profi si am ceva nelamuriri. Ma tot documentez de ceva timp despre piesele necesare, in ce consta lucrul acesta, multi nervi, stres si multi bani investiti, dar satisfactia la final este maxima (am pielea de gaina si lacrimi in ochi cand vad un v8 de-a latul). Ok, am de gand sa incep un proiect pe masina personala un BMW e46 318i fl, dupa sarbatori ma apuc sa caut motor in primul rand. Nu vreau sa duc masina la service si sa nu stiu exact ce vreau si ce voi face de aceea am apelat la sfatul si ajutorul vostru. Vreau sa am tot proiectul gandit si sa pun lucruri de calitate si in al doilea rand sa fie ceva unic. Motorul: M-am gandit mult la ce motor voi pune pe masina si am ramas la 1UZ-FE VVTI 4.0 v8, dar din ce am cautat nu stiu daca e unul in Romania. Sa zicem ca il aduc din USA, se pricepe cineva in Romania la acest motor? (refacerea de la 0,montarea pe masina pana la mentenanta lui) Transmisia: lsd-ul, din ce am citit, se potriveste cel de Supra, dar nu stiu daca se potriveste pe bmw, sau merge facut custom in carcasa de bmw? Ce raport? Stiu ca ma complic foarte mult cu acest motor, dar vreau sa fie unic. Doar in cazul in care nu gasesc pe cineva sa se priceapa si sa stie exact, voi merge pe m62b44 Puntea spate: Puntea spate de pe masina actuala sigur nu va rezista, eu m-am gandit la punte de pe 740 sau 540. Recomandari? Siguranta: Se va monta un rollcage, atat pentru siguranta cat si rigidizarea sasiului, bara fata/spate de rigidizare. Suspensie: La suspensie m-am gandit la D2 Racing varianta drift, am vazut ca au si flanse uniball, pentru comandarea suspensiei cu caroserie de e46 si motor de 4.x care ar trebui sa fie? sau suspensia e standard pentru orice e46 indiferent de motor? si aici vorbesc doar de varianta drift Directia: cap de bara si bieleta directie, ai nevoie de unele speciale? Basculele: pe fata m-am gandit la un kit SLR este necesar sa fie schimbate si pe spate sau alte modificari la ele? Franele: tot la D2 racing m-am gandit varianta drift si la astea aceasi dilema ca la suspensie, ma puteti lamuri cu niste cifre? nu stiu daca exista vreo diferenta intre ksports, xyz sau d2 (stiu ca toate sunt made in Taiwan). Daca am omis ceva ce trebuia adaugat este bine venit. Va multumesc si va rog sa nu veniti cu raspunsuri de genu: te dai la KOE, campionat? sau alte prostii, fac asta din pasiune pentru masini si drift. Recomandari de baieti care au garaj si chiar se pricep la asta?
  6. O sa revin cu cateva poze. Arcurile au fost puse corect 100% si da, sunt luate noi, am stat langa ei cand le-au montat, dar nu am verificat seria pe fiecare in parte. Cu masina am mai mers, nu se simte nici o diferenta in mers. Sunt puffere Kayaba kit luate de pe autokarma pentru suspensie normala. A mai ramas aparatoarea de praf acolo, daca trag de ea in jos se vede tija amortizorului. Mentionez ca dupa ce s-au montat arcurile masina avea aceeasi inaltime in ambele parti. Ca sa iti faci o idee pe partea unde sta mai sus imi are loc mana sa trag de aparatoarea amortizorului, pe cand pe partea cealalata nu pot decat sa bag degetele.
  7. Salut, De curand am schimbat amortizoarele vechi pe spate cu unele Kayaba noi(aproximativ 1 luna) + puffere KYB, flanse Meyle, o data cu schimbare acestora am pus si arcuri Eibach prokit. De cateva zile am observat ca masina pe spate sta mai ridicata pe partea stanga decat pe dreapta (vizibil cu ochiul liber), am pus-o pe o rampa si am verificat arcurile sa nu se fi rupt, dar sunt ok, un tampon la amortizor lipseste (pe partea stanga, unde sta mai ridicata). Pe drum sunt foarte atent, nu-mi aduc aminte sa fi luat vreo groapa care ar putea dauna mai grav masinii. Puteti sa-mi spuneti si mie cauza acelui tampon "spart"?daca a mai patit cineva. Si ma gandesc ca masina nu sta mai ridicata pe o parte din cauza unui tampon, nu? La diferite service-uri am primit niste raspunsuri ciudate si de aceea pun aceasta intrebare si aici (defect de fabrica la tampon, tija stramba, din cauza arcurilor prea tari, chiar raspunsuri de genu ca arcurile pe spate au diferite inaltimi, desi eu le-am masurat inainte sa le pun) Va multumesc si astept sfaturi din partea voastra.
  8. Da ĂŽntr-adevĂŁr circul in București pe distante scurte, o data la doua saptamâni constanta- București si invers. Mulțumesc frumos pentru rĂŁspunsuri. Am crezut ca e ceva mai grav. UrmĂŁtorul schimb va fi cu 0w40, am achiziționat un set de Garnituri la motor urmând sa le montez dupa sĂŁrbĂŁtori.
  9. Salut, AstĂŁzi când am verificat uleiul am gĂŁsit spuma gĂŁlbuie pe joja. Am verificat apa, totul ok, la nivel. Pierderi de ulei am, dar nu cred ca are legĂŁtura. Mașina a fost luatĂŁ de curând am fĂŁcut schimbul de ulei acum 1500km cu 5w40 liqui molly ĂŽmpreuna cu filtre mahle. Ănainte nu stiu ce ulei a avut. Pe capacul de la distribuție m-am uitat, dar e curat. Am verificat si la cald si la rece si tot persista spuma. Garnitura de chiulasa daca era arsa bĂŁnuiesc ca scĂŁdea si nivelul antigelului, nu? Motorul se ĂŽncĂŁlzește la fel ca inainte si nu depĂŁșește temperatura normala de funcționare. Stie cineva, orientativ, de la ce se manifesta aceste simptome? Mașina este e46 2004 n42b20a valvetronic.
  10. 0773 844 575 in cazul in care le vinzi separat, le vreau doar pe cele de 225. Maine pana la 12:00 sunt in Bucuresti. Astept telefonul tau.
  11. Astazi a venit uleiul, maine ajung filtrele. Mai intai o sa ma duc pe la un service sa vad ce si cum. Mi se aduna ulei exact in scobitura de langa filtru de ulei si se prelinge in jos (revin maine cu poza), a inceput sa ajunga pana la scut. Imi puteti recomanda un baiat din Bucuresti care se pricepe la acest motor, eventual niste date de contact? Poate dau maine o tura pana la el sa vada despre ce e vorba.
  12. Nu am un stil de mers foarte economic, mers cu ea mixt oras/extern mi-a consumat cam 2L. Am facut comanda la 5w40 Liqui Moly TOP Tec 4100 si filtru ulei Mahle. Defapt am luat toata gama Mahle pt revizie. Ma gandesc ca si pe la garnitura aia am pierdut ceva, deci n-a fost un consum cat sa ma gandesc la simeringuri sau la alte probleme. Am observat si pe la capacul unde ii bagi ulei (urmeaza schimbat la revizie) si la ala am pierderi, la mers turat imi arunca si se prelinge pe galeria de evacuare, asta am vazut asta vara cand am incercat prima tentativa de burnout si mi-a mirosit a ulei incins. Atunci am realizat ca acest motor este asa cum zic multi: "sensibil". Va multumesc pt raspunsuri si toate cele bune!
  13. Nu am consum exagerat de ulei, din cate am citit alții au mai mult. Problema cu simeringurile sau oricare ar fi problema scurgerii de ulei o s-o rezolv dupa sezonul de iarna. DeocamdatĂŁ vreau sĂŁ ii fac revizia neaparat. Ok ll04, dar sa bag 5w40 e ok? Mulțumesc frumos pt rĂŁspunsuri!
  14. Salut am tot citit si rascitit multe forumuri despre ce ulei e recomandat sa bagi in acest motor, n42b20a. Nimic concret, sunt pareri pro si contra despre anumite firme si ce ulei trebuie bagat in acest motor. A venit vremea sa ii fac schimbul, masina o am de 6 luni (a fost facuta revizia inainte sa o iau, dar nu am intrebat ce ulei a bagat), am facut cam 12000 km, masina are la bord 160000 km (nu stiu cat de reali). In 12 k km motorul a papat cam 2L de ulei, neavand urme pe scut sau sub masina ca ar pica sau arunca pe undeva), singurul loc unde gasesc umed e in zona de la filtru de ulei (am impresia ca imi arunca pe la garnitura) atunci cand fortez putin motorul. Ma orientasem spre Liqui Molly Synthoil High Tech 5W-40, cei de la liqui molly am inteles ca isi fabrica produsele exclusiv in Germania si as vrea sa raman pe acest brand. Va rog sa imi recomandati un tip de ulei cu argumente si ce LL (01,04,98) sa fie? Va multumesc si imi cer scuze ca am deschis din nou un topic despre ulei, dar nu mai inteleg nimic.
  15. Starea tehnica cât si optica e foarte buna, de aceea nu as vrea sa o schimb. La pana in 3000 nu sunt prea multe opțiuni. O sa optez pt Swap. Omologarea unui m54b22 sau m50b20 cam ce costuri sunt? Va mulțumesc pt rĂŁspunsuri
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.