Jump to content

sigmund131

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

sigmund131's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Domnilor si gratioasa doamna, Iata o eventuala solutie: PAS 1. Sa cream un "parteneriat" BMW CLUB - A.B. Concret, cineva dintre fondatorii acestui forum stabileste premisele unui contact permanent cu cineva din conducerea A.B. Sau, daca, prin absurd, cineva dintre fondatorii acestui forum are, fatalitate, o functie la A.B., premisele acelui contact permanent sunt deja stabilite. In orice caz, e nevoie de un contact direct si constant cu un reprezentant oficial al AB. PAS 2. Persoanele care au diverse nemultumiri referitoare la serviciile AB i le semnaleaza reprezentantului forumului care, la randul sau, le transmite oficialului AB. PAS 3. Oficialul AB transmite, in sens invers, raspunsul la nemultumirile receptate. Obs. 1. NU E MARE LUCRU! Stiu. Insa, parca, e mai comod si mai civilizat decat sa stii ca trebuie sa suni de 5 ori pentru a obtine un raspuns ferm pentru problema ta. Obs. 2. Sistemul va avea oarece eficienta daca legatura cu AB este constanta si receptata favorabil de ambele parti. Adica, daca nu va fi doar o formalitate obositoare pentru un functionar care are deja atatea pe cap. Obs. 3. Cu naivitatea-mi proverbiala (prietenii stiu de ce) cred ca un astfel de sistem poate reprezenta si pentru AB o lovitura de PR.(daca nu o lovitura, macar o adiere ceva). Sa faci un astfel de "DEPARTAMENT" interactiv, sa acorzi clientului posibilitatea de a "controla si remedia" personal sursa problemelor sale va indulci amarul celui care plateste. Obs. 3 bis. Fara naivitate. Sistemul ar fi necesar pentru AB, care, practic fara costuri suplimentare, va avea un feedback onest si in timp real referitor la propria-i activitate. Iar pentru orice manager serios un asemenea feedback e important. Cei trei pasi sunt doar propuneri necizelate/ nenuantate. Sigur ca se pot organiza, periodic, intalniri cu reprezentanti AB, proiecte etc. Dar nu ma pricep atat de bine la fictiuni. N.B. Daca ideea are adepti si este sustinuta si de fondatorii forumului, propun deschiderea unui alt topic in care AB si clientii devin parteneri, nu adversari cum sunt pe topicul asta. Daca nu, nu. Domnilor, distinsa doamna, va respect intr-una.
  2. Notre respect, rumburak. Deprindem impreuna(clienti si service) lectia decentei. E un drum lung.
  3. Intr-adevar, asa stau lucrurile. Trebuie sa suni de cateva ori bune inainte si sa le mai acorzi si un termen de gratie de cateva zile. Dar, Romulus, nu e normal! E o relatie contractuala cu cei de la sevice. Nu te ajuta! Nu-ti fac o favoare! Tu platesti un serviciu. Ei, care au experienta, care repara masini in fiecare zi, iti stabilesc un termen de finalizare. Nu-l impui tu. Nu e normal sa-l respecte? OK, exista neprevazutul, se mai intarzie o zi, doua!(desi la orice job serios ti se impune sa prevezi neprevazutul, sau macar sa-l iei in calcul). Dar ei abia acum, dupa ce a expirat termenul de finalizare, se apuca de masina lui DARK. Bun, sa presupunem ca fost o aglomeratie extrema si absolut imprevizibila! L-au sunat pe Dark macar cu o zi, doua inainte sa-l anunte ca vor mai intarzia. Ma sperie, Romulus, si sper ca respect standardele de civilizatie ale acestui forum in care sunt nou venit, atitudinea ta, nu a celor de la service. Pe piata serviciilor din Romania, AB cred c-ar ocupa, totusi, un loc decent. Dar asta pentru ca standadele nationale sunt foarte coborate. Cei de la service AB nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat media natiunii careia ii apartinem. Dar, Romulus, de ce consideri ca trebuie sa ne adaptam noi la probleme lor, in loc sa-si rezolve ei problemele? De ce sa-i sun eu? De ce sa ma astept sa nu-si respecte termenele? Si, apoi, daca ei se bucura de atata libertate, am eu libertatea de a nu plati cand imi ridic masina. Pot eu sa le cer ca, dupa ce mi-au dat masina, sa nu le platesc la termenele convenite? Sa le cer sa ma mai sune din in cand in cand ca sa ma induplece sa platesc? E asta un comportament acceptabil dpdv al AB? Scuza-mi marimea textului, promit ca pe viitor sa fiu mult mai concis.
  4. turci, tigani, romani, nemti... peste tot sunt hoti. difera doar concentratia de hoti/natie. am avut experienta extrem de proasta cu un dealer neamt. nu exista garantie 100% la un sh pe care nu-l cunosti personal de cand era nou.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.