Intr-adevar, asa stau lucrurile. Trebuie sa suni de cateva ori bune inainte si sa le mai acorzi si un termen de gratie de cateva zile. Dar, Romulus, nu e normal! E o relatie contractuala cu cei de la sevice. Nu te ajuta! Nu-ti fac o favoare! Tu platesti un serviciu. Ei, care au experienta, care repara masini in fiecare zi, iti stabilesc un termen de finalizare. Nu-l impui tu. Nu e normal sa-l respecte? OK, exista neprevazutul, se mai intarzie o zi, doua!(desi la orice job serios ti se impune sa prevezi neprevazutul, sau macar sa-l iei in calcul). Dar ei abia acum, dupa ce a expirat termenul de finalizare, se apuca de masina lui DARK. Bun, sa presupunem ca fost o aglomeratie extrema si absolut imprevizibila! L-au sunat pe Dark macar cu o zi, doua inainte sa-l anunte ca vor mai intarzia. Ma sperie, Romulus, si sper ca respect standardele de civilizatie ale acestui forum in care sunt nou venit, atitudinea ta, nu a celor de la service. Pe piata serviciilor din Romania, AB cred c-ar ocupa, totusi, un loc decent. Dar asta pentru ca standadele nationale sunt foarte coborate. Cei de la service AB nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat media natiunii careia ii apartinem. Dar, Romulus, de ce consideri ca trebuie sa ne adaptam noi la probleme lor, in loc sa-si rezolve ei problemele? De ce sa-i sun eu? De ce sa ma astept sa nu-si respecte termenele? Si, apoi, daca ei se bucura de atata libertate, am eu libertatea de a nu plati cand imi ridic masina. Pot eu sa le cer ca, dupa ce mi-au dat masina, sa nu le platesc la termenele convenite? Sa le cer sa ma mai sune din in cand in cand ca sa ma induplece sa platesc? E asta un comportament acceptabil dpdv al AB? Scuza-mi marimea textului, promit ca pe viitor sa fiu mult mai concis.