Jump to content

Buck50

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Buck50's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. da nu-s curios, baiatul v-a intrebat despre benzina, nu contra argumente pentru diesel, ca tot deauna argumentele PRO benzina defapt sunt argumente contra deisel, sunteti baieti destepti dati-i argumente pro benzina, lasati voi dieselurile din discutie :blink:
  2. da un nr de tel ca ma intereseaza o pereche
  3. ionut la diesel nu vibreaza masina, numa in cazul in care "consumabilele adica injectoarele" sunt pe duca.... te-as pofti in a mea sa vezi ca nu vibreaza de loc am avut masina pe benzina ce vibra mai tare :blink:
  4. :blink: cum ai calculat 2700 la 2500 cmc... ceva calculator nou ? sau cum ca taxa e 3202 euro la 2500 cmc
  5. Buck50

    BMW e90

    nici cel care a schimbat 3 turbine in 80.000 nu face regula, si cauza multor turbine cazute se datoreaza masinilor cumparate de la samsari care cumpara masina de 15.000 cu 9 si o vinde cu 12..
  6. Buck50

    BMW e90

    nimic, sa ma scuzati domnilor, pentru ca s-a adus argument ca sunt nou pe forum, dati bice.. ca eu tre sa invart pentru o turbina noua poate chiar 2
  7. Buck50

    BMW e90

    da ce sa zic, luati benzina atunci , ca la diesel turbinele si injectoarele se schimba odata cu uleiul.. eu v-am lasat , ciupanezu am 30k km cu a meu.. ma apropiu de 80k vertiginos si tre sa strang bani de turbo...
  8. Buck50

    BMW e90

    duxter de ce vorbesti prostii ? daca poti sa iei bmw cu consum de 15 de ce sa iei acelas bmw cu consum de 20 ? doar ca e bmw esti chiar culmea ai 20 de ani macar ?
  9. Buck50

    BMW e90

    e asa aiurea :blink: calculu ala cu banii la benzinarie.. consumu e dublu.... tot una e sa iei un frigider cu rate de 50 ron sau cu rate de 100 ron lunar pe aceeasi perioada ?
  10. Buck50

    BMW e90

    Duxter : "Last post offtopic: gresesti, vroiai sa spui ca probabilitatea e f mica nu ca nu e. Am vazut atatea masini (nu bmw) in service cu pana in 50.000km cu turbina "in punga". am vazut si eu atatea cu km peste 400k fara schimburi de turbo si injectoare ... hai sa nu generalizam azi maine sugerati un 316 96 in detrimentul unui 320d 2002.. pentru ca nu e zum zum= benzina, e vorba de 320i vs 320d...
  11. Buck50

    BMW e90

    Hai sa te iau babeste, daca iei un e39 din 2001 D cu 12.000 euro cu tot cu taxe.... nu e surpriza daca iti cade vre-un turbo.... si nu poti face din el o regula, e firesc ca o masina cumparata la subpret sa ofere surprize... si referitor la partea cu 50.000 Eu.. era vorba ca la o masina noua.. nu cade turbo, numa probabil la al 3-lea proprietar sau al 4-lea, ca banuiesc ca nu iti iei o masina sa va ingropati de-odata... si la o masina noua in romania in 3-4 ani nu cade turbo, sa nu mai vorbim de masini in germania unde.. sunt exemple dula 7-10 ani ca nu au nimic... Problema e ca noi cu dieselurile ne vedem de treaba.. nu toti si cei cu benzina iar nu toti.. arunga gratuitati gen, tractoare, si cad turbine si asa mai departe.... si am mai spus cum zici tu de ex.. ca a mea e tractor asa zice ala cu loganu ca a ta e sugativa sa zicem... si pana la urma sunt niste speculatii si rautati aiurea... Nu exista benzina vs diesel, pentru ca tu nu poti sa spui in cazul meu actual ce e mai bine si ce nu, cum nici eu nu pot spune pentru tine, am zis de nenumarate ori... idealul e spre benzina.. motoare mai mari => performante mai mari.... pana atunci ia fiecare MAXIMUL care si-l permite
  12. Buck50

    BMW e90

    si eu as trece de la 525d la 535d sai apoi la 545i + nu ma cramponez la diesel,referitor la trainicie ma refer la o certitudine, o masina din germania diesel are km dublu fata de o masina benzina din germania, si nu a schimbat nimeni nimic la motor.... cu picatu turbinelor si injectoarelor, sunt de vina cei care cumpara masina de 15.000 la 12.000 si apoi lauda afacerea.. si ziua urmatoare le pica turbo. vad ca pe tine te afecteaza direct competitia asta intre 320i si 320d... Nu o sa incerc sa conving niciodata pe cineva care isi permite sa conduca o masina puternica pe benzina.. sa isi ia un diesel dar in cazul de fata este evident...
  13. Buck50

    Va cer ajutorul!

    e bullshit de cand trebuie omul sa isi justifice alegerea de masina ? daca omu vrea masina mai inalta care e problema ? nu avem optiunea de allroad ca la audi... si atunci alege omu x5.. sa dau un exemplu, am de mers si prin "noile cartiere in constructii de prin oras unde nu este drum asfaltat si chiar si pe uscat cu o masina normala freci de pamant, si ma gandesc ce bine ar prinde un x5 daca nu vreau sa trec la alta marca.. ce e asa greu de priceput.. ?
  14. Greseala a fost ca a vrut sa o dea drept M5.... ca de zicea ca are un e39 si un e60. nu avea nimein treaba cu el.. dar M5 e60 e altceva
  15. Buck50

    BMW e90

    ggigiro: nu sunt fixat pe diesel :blink: sunt fixat pe diesel intre aceste 2 masini pentru ca e mai performant dieselul, si normal ca e diferenta de 3000 euro dar aia nu intra in calcule de "amorsare".. din moment ce omu ii are... de ce sa nu dea banii pe o masina mai buna.. ? daca nu are bani de 325i ? sa-si ia cel mai bun.. eu nu am nici o treaba cu 330i. ggigiro: treaba asta cu "pica turbina, injectoarele" e acelas lucru cu ce zic aia cu loganu referitor la bmw-uri "creca il rupe la consum masina aia" asa ca lasa vorbele aiurea cu dieselu, dieselurile de obicei au dublu nr de km facuti... fata de benzine fara turbo picat/schimbat etc.. asa ca.. lasa.. si mai ales ca este vorba de masini noi... e chiar irelevant
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.