Jump to content

jionut

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i (E46)

jionut's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salutare, detin un E46, 316i, fabricatie 1999, 105c.p. iar de cateva zile am urmatoare problema cu inchiderea centralizata: dupa ce apas pe butonul pentru deschiderea masinii, masina se deshide si imediat se inchide, practic nu pot descuia masina decat cu cheia, folosind butucul sau doar daca imediat dupa ce apas pe buton pentru deschis sa trag de maner inainte sa coboare acel "tamburus" sa coboare ... Mentionez ca masina cand am cumparat-o avea configurata inchiderea centralizata in asa fel incat daca apasam o data pe deschidere se descuia usa de la sofer iar daca mai apasam o data pe deschidere se descuiau toate usile... In masina, undeva in dreptul portierei dreapta fata se aude un sunet ciudat cand blochez usile din butonul pentu inchidere de langa avarii... Dar faza asta nu o face tot timpul, are momente. Ieri am incercat sa reinitializez cheia dar nici un rezultat. Dupa inca o incercare, nu a mai functionat deloc cheia...ma gandesc ca poate nu mai are baterie sau ce poate sa fie? Va multumesc.
  2. Am rezolvat problema. Dupa ce a dat jos mecanicul galeria de admisie ca sa inlocuiasca senzorul respectiv (senzorul de detonatii sau Knock sensor), am constatat ca acesta nu era conectat si nici nu se putea vedea acest lucru inainte, fiind intr-un loc greu accesibil. A montat senzorul fara sa-l inlocuiasca cu cel nou iar acum pe tester nu mai da nici o eroare si masina merge foarte bine si trage bine, se simte ca are putere in ea.
  3. Salutare, i-am pus debitmetru Bosch si nu mai am problema descrisa mai sus:"dupa ce o porneam dimineata puteam pleca imediat, insa de cateva zile ma lovesc de problema descrisa mai sus: "dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc,nu se tureaza se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute". Acum masina merge rotund insa, tot asa nu trage cum trebuie. I-am facut iar un test si mi-a gasit 2 erori: Knock1 si Knock2 iar mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat senzorul de detonatii sau Knock sensor. Acesta este montat undeva pe blocul motor pe lateral iar pentru inlocuire lui trebuie data jos galeria de adminise. Am sa-l schimb si va tin la curent.
  4. Cei de la service au verificat ca sa nu traga aer fals si altele dar nu au gasit decat asta, ma gandeam ca ar putea fi si altele de ex: senzor axa came sau sonda lambda dar daca erau defecte trebuia sa dea o eroare ceva nu? Nu este aprins Check Engine. Ideea este ca inainte dupa ce o porneam dimineata puteam pleca imediat, insa de cateva zile ma lovesc de problema descrisa mai sus: "dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc,nu se tureaza se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute". Se poate ca debitmetrul sa fie cauza in conditiile in care in urma cu cateva zile nu facea asa?
  5. Nu mai retin exact, ceva de genul: mass air flow sensor
  6. Chiar nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, nu de asta am postat aici, am avut nevoie de niste pareri/sfaturi de la cei care au avut probleme asemanatoare si atat. Nu vreau sa ma justific in fata ta ca nu sunt obligat dar ca sa-ti satisfac curiozitatea am sa-ti raspund la intrebari: - am luat masina cu problemele enumerate intrucat nu mi s-au parut asa grave, pretul masinii a fost ok fata de cele de pe pieta auto, faptul ca masina are taxa platita si nerecuperata, deci o pot inmatricula pe numele meu; - stiu ca este cel mai slab motor si nu ma deranjeaza acest lucru, consumul masinii este strict treaba mea, nu cred ca are de ce sa te deranjeze pe tine si ca fapt divers nu vreau sa sune a lauda dar am mai avut doua E46 cu ceva ani in urma, un 320d -136c.p. si un 320i din 2001 - 150c.p. si clar sunt constient ca nu este prea sportiva cea pe care o am dar asta este situatia; - stiu ca este destul de veche masina si sunt constient ca in timp pot aparea si alte probleme dar fiecare isi cumpara ce masina isi permite in functie de buget; Am cerut doar niste pareri/sfaturi nu se se ia cineva de mine, oricum nu ma deranjeaza acest lucru, stai linistit si ca idee daca mai aveam diferenta era logic ca imi cumparam ceva mai nou nu?
  7. Am sa iau unul Bosch nou, multumesc pentru sfaturi.
  8. Am inteles, multumesc. Conteaza ce marca este debitmetrul sau Bosch ar fi indicat sa iau?
  9. Salutare tuturor. De aproximativ 2 saptamani am cumparat un E46, 316i, fabricatie 199, 105c.p. Inainte sa o cumpar am condus-o putin si am observat ca nu tragea la capacitate maxima... chiar daca are doar 105 cai, nu tragea cum trebuie, parca era gatuita iar relantiul oscila, nu statea fix. Fostul proprietar mi-a spus ca trebuie inlocuita valva PCV si schimbate bujiile, motivand ca acesta ar fi motivul pentru care nu trage, insa am banuit de atunci ca ar putea fi defect si debitmetrul de aer. Dupa ce am cumparat masina, i-am schimbat acea valva PCV si nu mai am probleme cu relantiul, insa problema cu trasul se manifesta in continuare. Cu pedala la fund isi ia singura si incet demarajul si consumul a urcat undeva la 16%. Mentionez ca nu i-am schimbat bujiile deoarece pornirea este ok si nici in mers nu merge intrerupt. Am dus-o la 2 service-uri sa vad care ar fi problema. Primul a folosit un tester universal iar cel de-al doilea a folosit un tester sau soft numai pentru BMW, nu prea ma pricep, pentru ca numai pe masini BMW lucreaza acolo. Ambii mecanici mi-au spus ca trebuie inlocuit debitmetrul de aer, dupa ce le-a aparut eroarea respectiva. Am cumparat un debitmetru original BOSCH de la dezmembrari si dupa ce l-am montat nu mai aparea pe tester ca eroare dar daca o acceleram dadea sa se inece si chiar dadea rateuri pe evacuare, dupa care se oprea. Mecanicul mi-a spus ca debitmetru este defect si sa caut altul. Acum masina are montat debitmetrul ei dar de cateva zile se comporta in felul urmator: dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute, probabil pana se mai incalzeste...(exact ca atunci cand i-am montat debitmetrul pe care il cumparasem de la dezmembrari). Am facut si proba la debitmetru, cu motorul pornit, i-am scos mufa dar are acelasi mers, adica nu se simte nici o diferenta si in mers tot asa greu merge...Voi ce parere aveti? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.