Salutare tuturor. De aproximativ 2 saptamani am cumparat un E46, 316i, fabricatie 199, 105c.p. Inainte sa o cumpar am condus-o putin si am observat ca nu tragea la capacitate maxima... chiar daca are doar 105 cai, nu tragea cum trebuie, parca era gatuita iar relantiul oscila, nu statea fix. Fostul proprietar mi-a spus ca trebuie inlocuita valva PCV si schimbate bujiile, motivand ca acesta ar fi motivul pentru care nu trage, insa am banuit de atunci ca ar putea fi defect si debitmetrul de aer. Dupa ce am cumparat masina, i-am schimbat acea valva PCV si nu mai am probleme cu relantiul, insa problema cu trasul se manifesta in continuare. Cu pedala la fund isi ia singura si incet demarajul si consumul a urcat undeva la 16%. Mentionez ca nu i-am schimbat bujiile deoarece pornirea este ok si nici in mers nu merge intrerupt. Am dus-o la 2 service-uri sa vad care ar fi problema. Primul a folosit un tester universal iar cel de-al doilea a folosit un tester sau soft numai pentru BMW, nu prea ma pricep, pentru ca numai pe masini BMW lucreaza acolo. Ambii mecanici mi-au spus ca trebuie inlocuit debitmetrul de aer, dupa ce le-a aparut eroarea respectiva. Am cumparat un debitmetru original BOSCH de la dezmembrari si dupa ce l-am montat nu mai aparea pe tester ca eroare dar daca o acceleram dadea sa se inece si chiar dadea rateuri pe evacuare, dupa care se oprea. Mecanicul mi-a spus ca debitmetru este defect si sa caut altul. Acum masina are montat debitmetrul ei dar de cateva zile se comporta in felul urmator: dimineata o pornesc, sta la relantiu normal dar daca o accelerez sau vreau sa plec de pe loc se ineaca si se opreste sau da rateuri pe evacuare si nu pot sa plec decat dupa cateva minute, probabil pana se mai incalzeste...(exact ca atunci cand i-am montat debitmetrul pe care il cumparasem de la dezmembrari). Am facut si proba la debitmetru, cu motorul pornit, i-am scos mufa dar are acelasi mers, adica nu se simte nici o diferenta si in mers tot asa greu merge...Voi ce parere aveti? Multumesc.