Jump to content

rumburak

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

rumburak's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 50% din piata SUV-urilor SAV-urilor SAC-urilor se afla in SUA. Drept dovada majoritatea fabricantilor produc modelele astea in State. Asadar X6 se va vinde preponderent acolo. pe de alta parte cele doua motorizari diesel sunt si ele un argument puternic pentru piata europeana. Ramane de vazut.
  2. X6 a fost lansat oficial in Ianuarie 2008 la salonul auto de la DETROIT. in Martie 2008 a fost lansat pentru piata europeana la Salonul auto de la GENEVA. Asadar lansarea in anul 2007 este EXCLUSA!!!
  3. Dupa cum probabil stiti, BMW Seria 1 Convertible a aparut si in Romania, lansarea urmand sa aiba loc in scurt timp. Va atasez la acest topic, catalogul si cateva fotografii cu noul "Baby BMW".
  4. tot cu robert maxim ai vb si tu?mi s a parut un tip ok Ha ha! Merci de compliment Bogdan! am primit toate datele si m-am gandit sa le impartasesc cu voi... Hmm poate era mai bine sa nu-mi las datele de contact (cineva poate crede ca-mi fac reclama gratuita). Toate cele bune!
  5. Din pacate nu am imagini cu interiorul. Cand o sa le am o sa le postez. A aparut un catalog de prezentare dar inca nu este varianta finala pentru clienti. Curand va apare, va apare inclusiv in varianta digitala asa ca o sa aveti si paletele de culori si tapiteriile si informatiile cu privire la inovatiile pe care le aduce acest model in lumea auto. Pana atunci rabdare... :blink:
  6. BMW_X6_Standard_E71_ianuarie_2008.pdf Va mai trimit si datele tehnice... Din nefericire informatiile privind teste le de comparatie si caracteristicile deosebite ale acestei bijuterii sunt considerate INCA confidentiale. :blink:
  7. De catre cine ai fost atentionat? Despre ce "internal use" vorbesti? Daca ai informatii despre model de ce nu ni le spui? Sunt chiar curios ce motorizari va avea... Motorizarile vor fi de 3.5i 306CP, 5.0i 407CP, 3.0d 235CP si 3.5d 286CP. va mai trimit si preturile optionalelor. Masina se poate comanda deja. Liber de livrare IULIE - AUGUST 2008. BMW_Optionale_X6_E71_ianuarie_2008.pdf
  8. [att achment=51481:bmw_x6_10_1_.jpg] Salut baieti! Ma gandesc sa lansez acest topic impreuna cu fotografiile X6! V-as da si cateva informatii dar am fost atentionat ca sunt pentru internal use only... asa ca o sa incerc sa va raspund la intrebari dupa ce le voi filtra un pic! In Martie vom avea si ceva feed-back dupa test-drive-ul din Austria.
  9. Nici nu trebuie sa fie cineva impresionat ca lucrez la ABV. In fond vad ca mai mult, este un mare minus :)! Mi-am spus opinia ca un om care petrece zilnic 10 -11 ore acolo si care ia zilnic pulsul problemelor. V-am dat un sfat pe care daca vreti il urmati daca nu, nu si nimeni nu se supara. V-am spus ca daca sesizati o problema sa va faceti auziti. Iar daca o veti face intr-un mod civilizat va fi cu atat mai bine. Mi-am permis sa intervin in acest topic saptamana trecuta cu dorinta sincera sa imbunatatim impreuna nivelul de comunicare si nu-mi amintesc sa fi iesit din topic nici macar odata. Nu am intervenit in discutiile iscate intre colega mea si voi si am incercat sa evit o situatie puerila gen Client vs. ABV Death mach! :blink: In incheiere, ca o ultima interventie in acest topic va doresc sa va bucurati de BMW-urile voastre pentru ca sunt niste masini de exceptie! In speranta unei mai bune comunicari... Rumburak(nu de la Hyundai)... Numai bine!
  10. Mi-e teama ca ne abatem de la subiect! Daca nu ma insel intrebarea este: Ce facem ca serviciile ABV sa se imbunatateasca... Raspunsul este foarte simplu. OMUL SFINTESTE LOCUL! Oamenii potriviti vor stii ce sa faca si mai ales cum sa faca ca Service-ul sau orice alt departament sa mearga bine. Spre exemplu, eu vand masina... toate bune si frumoase... clientul are nevoie de Service (sau orice alt serviciu)... ceva nu merge bine... clientul nu mai cumpara alta masina... eu nu mai mananc... Service-ul nu are ce sa repare... End of story! Nimeni nu isi doreste asta. ABV este obligata sa angajeze oameni capabili. Buni mecanici, buni tinichigii, buni vanzatori, buni manageri, etc. Daca va fi oricum dar nu asa, vom pierde cu totii... mai ales ABV! Si DA... ANGAJATII CARE RELATIONEAZA CU CLIENTII TREBUIE SA RESPECTE, SA ZAMBEASCA, SA OFERE SUPORT INFORMATIV, SA SERVEASCA INTERESELE COMPANIEI (Se subintelege ca aceasta serveste interesele CLIENTULUI) IN GENERAL TOATA DEONTOLOGIA CE TINE DE RELATII CU CLIENTII.... ESTE UN MUST!!! Numai bine!
  11. Multumesc pentru feed-back! Revenind la topic sunt de acceasi parere cu voi, daca incercam sa rezolvam problemele intr-un mod cel putin satisfacator atunci vom avea parte si de reactii pozitive din partea voastra a clientilor. Nu sunt de parere ca trebuie sa arunc pisica moarta in curtea vecinilor asa ca fiecare angajat al acestei firme are o responsabilitate uriasa. Este foarte greu sa lucrezi in domeniul asta, stresul este urias credeti-ma... dar cine vrea sa faca treaba si este om serios va avea parte si de multe satisfactii. In voi sta puterea sa aratati unde este problema iar noi suntem datori sa o rezolvam. In alta ordine de idei BMW AG a intrat oficial in Romania la 1 Iulie 2007, ceea ce inseamna ca in ceva timp va apare concurenta interna si loiala pe piata. Salut acest fapt fiind constient ca o competitie sanatoasa duce la rezultate imediate. Pana atunci numai bine!
  12. In primul rand buna ziua! Mai oameni buni, si eu lucrez acolo si va spun ca lucrurile nu sunt nici roz si nici negre. In sensul ca niciodata la nici un service nu a fost totul impecabil din orice punct de vedere dar si ca se pot imbunatati o groaza de lucruri la ABV. Eu lucrez in vanzari si intampin destule greutati cu colegii mei dar pana la urma cu bun simt si insistenta le rezolvam pe toate! Cine are un job cu mai mult de un angajat sa-mi spuna mie ca la el totul este perfect si toti oamenii sunt numai zambet, profesionisti desavarsiti, rezolva toate problemele IERI, si extraordinar de ieftini!!! Daca ar fi sa povestim despre ce inseamna scarbe de oameni, sau tipi cu totul si cu totul deosebiti vom face polemici ani buni. Recomandarea mea: Relationati cu agentul de vanzari sau cu receptionerul service... mai mult un pic! Incercati sa ajungeti la om si nu la angajat si veti vedea ca totul va merge din ce in ce mai bine! Daca intalnim oameni nervosi, prosti, agasanti sau oricum ar fi ei... indiferent unde lucrezi si cine esti sau cati bani ai... TOTI VOM REACTIONA NEGATIV... asta este valabil pentru ambele parti clienti vs. angajati ABV! P.S. Imi cer scuze un numele meu pentru cei care s-au simtit nedreptatiti in orice mod de catre angajatii ABV. Se intelege de la sine ca este o parere personala si nu una oficiala ABV. Numai bine.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.