Jump to content

666 Web

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E60

666 Web's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am avut problema asta. Cunosc pe cineva care iti schimba partile defecte din navigatie si ti-o repara foarte bine in special daca nu a mai fost deschisa si carpita. Eu am fost f multumit, pretul este de 700 lei pt care ai si garantie 5 luni. PM daca esti interesat.
  2. Aceeasi problema o aveam si eu, martorul aparea la accelerari mai tari si disparea dupa 1 zi doua. Dupa schimbarea galeriei de admisie cu una noua, a disparut si nu a mai aparut. Posibil sa ai ulei in galeria de admisie, asigura-te ca e curata. Sfatul meu este sa iei galerie noua ca sa scapi de o grija nu e f scumpa dar iti poate afecta alte piese importante in motor daca o tot carpesti.
  3. Intre timp, am fost la cei care au reconditionat-o. Mi-au aparut erori de actuator. Dupa ce au sters erorile a mers, aproximativ 15 minute. Dupa care a murit din nou. Urmeaza sa ma duc sa reconditionez actuatorul in alta parte ca astia nu reconditioneaza decat partea mecanica. Daca stiam luam turbina noua de la inceput, nu faceti ca mine ca nu economisiti nimic, ba mai rau pierdeti timp.
  4. Salut, sunt nou inregistrat, dar citesc de cel putin 2 ani forumul si sunt la curent cu toate noutatile. Sunt posesorul unui 530 diesel, e60 an: 2006. O masina excelenta ca si aspect cu toate dotarile. Am doua probleme: 1) DSC: se dezactiveaza in mers dar niciodata in primele 15 -20 de minute de mers in oras, intotdeauna se intampla la drum lung; dupa ce se aprinde prima oara daca repornesc motorul se reseteaza insa eroarea apare mult mai repede ca inainte. Nici o eroare pe tester, bateria este noua, geometria a fost facuta, am fost la mai multe service-uri insa niciodata nu am reusit sa rezolv problema. Poate fi vreun scurt ? Poate sa se supraincalzeasca vreun modul ? Unde se afla modulul DSC ? Ce as putea sa le mai spun mecanicilor sa verifice ? Multumesc. 2) Turbina moarta pe autostrada => rampa + service Dupa o reparatie rapida si inlocuire turbo cu una second care suiera, totul a mers bine. Am reconditionat turbina veche (doar partea mecanica), schimbat galeria de admisie, galeriea de evacuare, ulei, filtre etc... => masina nu trage, se tureaza scoasa din viteza pana aproape de 4000 rpm, greu trec de 100 km/h; Nici o eroare pe tester, cei de la reconditionari spun ca turbina a fost reconditionata cum trebuie, atat timp cat ea functioneaza pana in 4000 inseamna ca merge. Am garantie la ea si mi se pare f ciudat ca am un motor de 2993cm si puterea unuia de maxim 1.2 cu caroserie mai grea. Ma gandesc ca ar putea fi de a actuatorul turbinei care nu a fost reconditionat, dar acesta a mers bine cu cealalta parte mecanica a turbinei second-hand care suiera... in plus cred ca ar fi dat erori pe tester daca acesta din urma era de vina, doar e parte electrica. In speranta ca `mi veti da niste idei utile va multumesc. Ori ce sfat e binevenit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.