Jump to content

NiNu.

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    vw passat 188hp

NiNu.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. NiNu.

    Chip tuning BMW

    Ai ramane surprins sa vezi cati cai lipsesc la bmw din cei declarati. In general la ComonRail lipsesc. Pai de la 204 cp cat are declarat 123d se duce doar din soft la 250 -260 cum zici tu, eu caut persoane care fac hybrid pe Twin turbo, cica rampa comuna de 2000 bari si injectoarele ar fi destul de potente, intercooler marit si eventual o evacuare corecta. Cu siguranta cu un soft Mafless ca si la carte pot sari de 260 cp, avand in vedere ca cu un simplu soft ajungi la 250cp. De ce mie frica de partea de injectie cu rampa comuna etc, trebuie sa ma mai documentez ptr ca nu am fost niciodata fan CR. Merci
  2. NiNu.

    Chip tuning BMW

    Buna, inca nu sunt posesor de bmw, am fost mai de mult... Vreau iara sa trec la bmw diesel. Acum am masin VAG TDI care sunt foarte pretabile la chip tuning. Momentan cicul cu 188 cp pe un 1.9 Tdi safe. Resoftarea a fost facut in Ro. Eu locuiesc si traiesc in Franta. Cunosc multe firme de tuning de aici si din Belgia. Am avut pe toate TDI-urile resoftari. Deci cunosc rezultate si fise dyno si din Fr si Be si din Romania. Si sunt foarte bucuros sa va spun ca si in Romania se face chip tuning pe diesel ca si in strainatate. De multe ori chiar si mai bine ca in strainatate. Putere mai mare pe o plaja mai lunga de putere. Sunt si in Ro putini (2) tuneri care fac resoftari fara fum dar cai multi. In fine nu vreau sa fac reclama dar sunt fericit ca in romania exista oameni care pot concura cu firme mari de renume din exterior. Acum sunt in studi ptr un 123d care as vrea sa il duc dupa achizitie undeva spre 280 cp. Cu siguranta softu va fi facut in Romania, ptr ca rezultatele sunt in general aceleasi dar la un pret mult mai redus. Vorbeati de fiabilitate, eu am avut un golf care i-am facut soft la 198 mi km si l-am vandut la 324 mi km cu interne stock. Am vazut altele care dupa 12 mi km au fost nevoiti sa schimbe turbo. Ce conteaza ii cine face si ce rezultate iti afiseaza (fisa dyno befor si after). Acum intrebare, CR de la bmw sunt pretabile la chip tuning, din auzite am vazut ca nu sunt asa de explozive ca si PD tdi, ii adevarat? Sunt colegi care au fise dyno aici cu masini stock si resoftate? Ce rezultate se pot scoate din dieselul de la bmw? Merci de timpul accordat
  3. NiNu.

    Sfat achizitie

    Pai, ptr ca am avut toate masinile resoftate si cu siguranta si viitoarea va fi, ca ii bmw sau alta marca. Am incercat sa gasesc un raspuns adica sa imi fac o idee... @Boaska de obicei cu reactia ma duc si in 2h daca bate vantu ok sunt in Ro dar cum ziceam de cateva ori pe an sunt obligat sa merg cu masina, si trebuie sa ajung in cat mai putin timp. Infine astea ar fi cateva criteri... din multe altele ( motor de 2 litri care are 100cp pe litru, deci asigurare mai ok si prima inscriere ok la bani etc). Am sa mai studiez, oricum pana la sarabatorile de iarna mai am timp.
  4. NiNu.

    Sfat achizitie

    Merci de informatii, cum ziceam sunt motive personale, merg la viteze din astea de 4 sau 5 ori pe an max, dar cand trebuie sa merg vreau sa am cu ce.Faza cu 250 km/h a fost doar un punct informativ. Nu despre asta vream sa discut. Normal ca si passatu merge, dar iti tremura volanu si dinti in gura. Desi trec cu el pe langa multe masini (bmw etc)... nu vreau sa fac versus. Masini 123d sunt destule la bani astia. initial vream o skoda RS 2.0TDI 170cp sau un Leon Fr dar am zis sa trec la un "nivel" mai in sus. Ma gandeam ca asta ii mai stabil la viteze mari ca doara de aia ii bmw. Peste 150.000 km am zis tocmai ptr a evita problemele de distributie care sunt tipice. De acest "biturbo" intradvar secvential nu stiam ca pica. Oricum il voi face hybrid si masina va ajunge la o putere de aprox 270cp. De aia as avea nevoie de o denumire a acestiu turbo KKK. As vrea sa vad cat de pretabila ii la tuning. Merci
  5. NiNu.

    Sfat achizitie

    Buna, am citit cateva informati de aici de pe forum si de pe altele. Vreau sa cumpar un bmw 123d. Stiu de problemele tipice ale motorului N47D20. Masina vreau sa o cumpara de aici din franta unde si locuiesc. Avand de in vedere ca asigurarea anuala ajung undeva la o mie euro pe an plus prima imatriculare va fi scumpa avand in vedere ca are o putere fiscala de 11 cai. Deci bugetul ar fi cat mai redus, undeva la 8-9000 euro. Am cautat in Franta si am gasit numai 2 -3 la bani astia, vreau modelu E87 ptr din cate am auzit ii cel mai bine echilibrat. Consum si performante bune. Acum vin dintr-o familie VAG, am avut mute vw si am fost foarte multumit. De ce bmw? Chiar daca am avut o experienta foarte neplacuta cu un E39 tds, am zis ca as risca din nou cu asest bmw 123d. Pentru cei 204 cai si acest bloc Twin Turbo. Momentan cicul cu un passat 1.9 TDI PD dus la 188 cai, care este foarte explozi si trage ok, dar locuind in Fr si fac destul de des Franta-Romania si invers caut o masina care sa mearga repede (250 km/h) si sa nu consume exagerat de multa motorina. Dupa calcule si auzite cred ca asta ii masina de care am nevoie. Ptr motive personale nu pot sa fac mai multe de 20 -22 de ore drumul acesta ( Fr-Ro). Acest bmw 123d este si destul de pretabil la tuning. Aici ma refer la upgrade motor prin resoftare si eventual un turbo hybrid. In final cer cateva sfaturi detinatorilor. Deci merita bani astia masina asta? Ce ii bine de stiut asupra bmw 123d.inainte sa il cumperi. Eu vreau sa il iau la peste 150 mi km. Ce stiti despre acest turbo, cum se numeste acest turbo? Ii fiabil? Un consum de oras real si un consum de autoruta la vitese mai mari aveti sa imi dati? Va multumesc de timpul accordat. P.S Sper sa nu fi offtopic, sunt nou aici in aceasta familie. Thx
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.