Jump to content

Marius.Poiata

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • AIM
    -
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://-
  • ICQ
    -
  • Yahoo
    -
  • Jabber
    -
  • Skype
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Interests
    bmw enthusiast

Previous Fields

  • Masina
    e36 318is

Marius.Poiata's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Salutari tuturor, In scopul de a impartasi idei/pareri despre micile imperfectiuni specifice modelului sau datorita degradarii in timp, am decis sa creez acest topic. Scopul nu este de a cauta un raspuns la o problema anume. As prefera discutii libere, la fel ca la o cafea la o intrunire. Se prezinta masina de mai jos: E36 coupe. An fabricatie 1993 (12/1992). Achizitionata in 2015. Motor: M42B18. Dotari: AC pe 2 zone.Interior piele.Scaune incalzite.Trapa. In momentul achizionarii, masina era intr-o situatie precara, d.p.d.v estetic. Am cumparat-o pentru ca pentru un mini proiect, si acesta evalueaza in functie de timp si finante. Masina e daily driver, nu doar pentru zilele frumoase de vara Mecanic si electric nu prezenta nici o problema. Pe parcurs au aparut cateva, mai mult datorita drumurilor "foarte bune". Ca si modificari: Schimbat grila+nari de la facelift la non-facelift.schimbat fete portiere + cele mici din spate.Montat short shifter.Montat bandouri M.Achizionat un set de jante pe 17, 8.5J, replici de BBS.Schimbat volan (clasic in 4 spite) cu unu m-teck 2.Difuzor bara spate M, nu apare in poze inca.Kit arcuri Eibach Pro-Kit.Schimbat blocuri lumini fata, de la un aftermarket, la cele stock.Schimbat oglinzi laterale, de la niste replici de M3, la cele stock.Retapitat plafonul.Schimbat capitonajele la stalpii interiori.Schimbat parasolare, manere, bloc lumini interior. Am preferat sa pastrez un aspect cat mai curat, chiar daca, momentan, nu arata chiar cel mai perfect. O sa urmeze si altele, cum ar fi o bara fata M, o revopsire + alte mici chestiuni care o le mai zaresc pe parcurs. Ca si reparatii..fiind o masina trecuta de prima tinerete...a primit: kit ambreaj, electromotor, baterie, kit articulatii fata, catalizator nou, evacuare noua (de la intermediara pana la finala), cateva mici pastile pe exterior si interior + consumabilele.. Ca si alimentare..pe timpul iernii incerc sa o tin doar pe bezina de 100, iar pe timpul verii mai fluctuez 95 cu 100. As dori sa vad parerile voastre, in special dintre cei care au avut/au acest model. Drumuri bune!
  2. Salut. Am atasat poza conform site-ului realoem, pentru sezonul de vara.
  3. Vad ca e cam veche postarea, dar incerc... a mai facut cineva lucrari de tinichigie in Iasi si are ceva recomandari ?
  4. Vad ca e mai veche postarea asta, dar stie cineva codu de pe realoem pentru acest microswich ?
  5. @cristianro: am incercat treaba cu debitmetru si tot asa face. Mai sunt pareri pe aici? eventual si legat de intrebarea cu pragurile ?
  6. @cristianro : Filtrele au fost schimbate la timp, toate. Termostatul a fost schimbat si el. @roby_m : nu stiam ca plafonarea inseamna limp mode si ca apare si la benzinare. Merci oricum pentru informare Legat de prima intrebare, despre praguri : Are cineva un sfat , o parere .. !?
  7. Valva Disa ? Nu am probleme cu relantiul, ca nu se balbie motorul la relanti.
  8. Salutari, Sunt posesorul unui e36 coupe din 1993, motor M42b18. Frumoasa masina, imi place foarte mult dar am cateva mici probleme, specifice varstei, sper eu. 1. Rugina praguri metal. Din ce am vazut, este o problema destul de intalnita la acest model. Am cautat pe original, inca se mai fac piese, dar au pretul putin piperat. Pe producator am gasit praguri doar pentru berlina/sedan. Pretul este foarte ok. Intrebarea este: se potrivesc pragurile de metal de pe sedan pe coupe ? 2. Masina este echipata cu clima manuala, pe 2 zone. Am schimbat torpedoul, cu unul de facelift, si de atunci, da numai aer rece la pasager, doar la pasager, indiferent de cum setez eu rotitele. Nu am reusit sa depistez aceasta problema, de ce sufla doar aer rece la pasager si la sofer este ok, adica pot seta cald sau rece, in functie de nevoi. Intrebarea este: sa fie din cauza ca am umblat la torpedou sau sa fie problema din alta parte? P.S.: din sapaturi pe internet, am inteles ca ar fi rezistorul de clima ( acel element cu tepi) ... voi ce parere aveti? 3. Probleme la turatii: 3.1 - La prima pornire, masina sta pe la 500-600 rpm, pana ajunge motorul la temperatura optima de functionare, apoi sta la 800-900 rpm. 3.2 - Cand vreau sa il turez mai tare, se plafoneaza la 4500 rpm, nu urca mai sus. Overall: Ma puteti ajuta cu niste opinii/sfaturi ? Eventual, daca stiti in Iasi pe unde as putea sa ma duc sa rezolv din aceste probleme ? Ganduri bune, Marius
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.