Jump to content

lexu

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    '13 bmw F30 320

lexu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Ar fi de folos sa oferi mai multe informatii legate de procesul de achizitie, livrare, etc poate fi de folos pentru cei interesati. Eu din ce am vazut au preturi foarte bune, ceea ce te duce cu gandul ca ceva este in neregula.
  2. Salut, Pentru cei care au eliminat power reduction-ul, ati simtit o diferenta sesizabila dupa ce l-ati eliminat? Ma bate gandul sa fac si eu asta la F30-ul meu.
  3. Intre timp am verificat si istoricul pe bmwdecoder, din cate am vazut, are toate intrarile in service, acum poate va puteti uita si voi, poate observati ceva care nu e ok. Am atasat mai jos j305507-report.pdf
  4. Sincer sa fiu chiar am crezut ca e A/C, e bine de stiut. Oricum banuiesc ca isi face treaba si din punctul meu de vedere butoanele sunt destul de discrete, deci nu deranjeaza vizual.
  5. Multumesc pentru raspuns @Fanatic. O sa incerc sa mai caut si sa mai vad si altele ca sa pot face si o comparatie. Oricum, abordarea a fost putin ciudata a tipului care o vindea, i-am zis sa o ducem la o verificare la un service si a fost ceva de genul, masina e adusa din afara, nu are nimic, e impecabila... Ma gandesc ca atat timp cat spui ca masina e buna si nu are probleme majore, nu ai avea nimic impotriva unui test, asa am procedat si eu cand mi-am vandut masina.
  6. Salut, Sunt interesat de achizitionarea unui BMW 320d F30 ( de preferat 184 cai insa si 163 poate sa ma multumeasca) si as vrea sa va cer si voua cateva sfaturi care mi-ar putea fi utile. Bugetul de achizitie este de 15000 eur, in plus am luat in calcul si eventuala schimbare a distributiei aprox. 1000 eur, schimb ulei, filtre si schimb de anvelope daca este cazul. Aseara am vazut masina din link-ul de mai jos, nu am avut ocazia sa merg cu ea pentru ca nu are numere rosii scoase, doar a fost pornita si am facut o inspectie vizuala. Mi-a placut interiorul, desi stiu ca nu are climatronic insa as putea trece peste, insa nu avea urme de uzura, pielea era in stare foarte buna, fara zgarieturi. Interiorul cu scaune sport din piele arata foarte bine insa fara scaune incalzite nu cred ca este tocmai ok. La exterior totul parea in regula, urme de uzura normale dar fiind seara nu am vazut prea bine. Acum ce mi s-a parut ciudat si aici as vrea sa va intreb si pe voi: - am pornit masina, insa pedala de ambreiaj mi s-a parut putin cam tare si in acelasi timp cand ridicam piciorul, pedala parca nu avea o cursa lina inapoi, revenea putin cam greu zic eu ( oricum e posibil doar sa mi se para, in ultimii 2 ani am condus o automata). - apoi, la relanti, prin schimbatorul de viteze se transmitea o mica vibratie, stiu ca si la vechiul 320 e46 din '04 era la fel, oare sa fi fost vreo problema la timonerie, sau asa 'fac ele'. - cand am oprit motorul, parca nu s-a oprit lin imediat ce am apasat butonul START/STOP. Sa fie fulia de vibrochen? In rest, omul din ce am vazut se ocupa cu masini, luata pe firma. Aceasta este masina: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gjjix.html#3f47755d8f
  7. salut, poza cu carligul este pe prima pagina. din pacate nu am decat carligul, fara suportul pe care se monteaza
  8. Salut, Sper sa te mai pot ajuta cu info, pentru ca eu am schimbat volanta + kit ambreiaj acum 2 ani Deci, la mine erau urmatoarele simptome: la apasarea ambreiajului, se auzea acel zgomot metalic care din cate am inteles era rulmentul de presiune, diferenta fata de problema ta era ca mie nu imi 'patina' ambreiajul In situatia de fata, recomandarea mea este sa schimbi kit-ul ambreiaj(placa presiune, rulment, disc). Daca vrei, poti schimba si volanta,insa eu nu stiu care sunt simptomele unei volante defecte si spun asta pentru ca eu am schimbat la momentul respectiv si volanta crezand ca acea vibratie la oprirea motorului era doatorata volantei insa si cu cea noua, problema nu a fost rezolvata, ulterior am aflat ca acea problema era de la fulia de la vibrochen. Deci in situatia mea s-a vazut o imbunatatire dupa schimbarea kitului la cursa pedelei de ambreiaj, adica se apasa mult mai usor, nu mai scartaia pedala(fiindca pe langa acel zgomot metalic mai aveam si un scartait ca de arc intins) si cupla mult mai de jos. Ca si costuri parca au fost asa: volanta 900 ron si kit 1200 ron + 100 eur montaj, sper sa nu gresesc. ca si firma am ales LUK si volanta si kit,iti trimit pe privat numele lui, nu vreau sa se considere reclama PS: masina am vandut-o unei cunostinte si nu a mai avut nicio problema pe partea asta pana in prezent
  9. Multumesc pentru sfat! Postez si VIN-ul masinii: WBANC51020CN32175 Legat de cutie, sincer sa fiu nici nu prea stiu la ce trebuie sa fiu atent, am anut numai cutie manuala. Ce stiu legat de cutia automata este sa fiu atent sa nu smuceasca la schimbarea treptelor de viteza si sa nu aiba scurgeri de ulei.
  10. ce parere aveti despre masina din anunt? http://www.autovit.ro/bmw-525-C28681677.html Am discutat cu proprietarul si spune ca masina este in stare buna, cu urme de uzura normale pentru vechimea ei. Singurele probleme ar fi ca sta aprins becul de la airbag in bord( crede ca de la plasa scaunului dreapta este problema), dar ma gandesc ca nu este o problema grava, atat timp cat problema este de la plasa, sper sa nu fi avut airbag-uri sarite. L-am intrebat daca are scurgeri de ulei pe la motor si mi-a zis ca in zona galeriei de admisie are ceva scurgeri... deci mai mult ca sigur trebuie schimbata galeria, insa din cate am mai citit este o problema des intalnita la 525 e60. Orice sfat imi este util, multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.