Jump to content

FlorinMarian

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    318TDS

FlorinMarian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-6

Reputation

  1. Merci pentru sfat! Am scos borna de la baterie si am pus-o inapoi dupa cateva secunde si acum e ok. Probabil da, intra apa sub plasticul de pe luneta fiindca acum cateva zile imi facea figuri inchiderea lunetei (sarea automat ca si cum ar fi fost deschisa din buton). Voi scoate plasticul respectiv pentru a pune silicon unde e nevoie. Zi frumoasa!
  2. Salut, băieţi! Am şi eu un E61 la care m-am trezit ieri că nu-i mai funcţionează nici o telecomandă din cele 2, aşa brusc. Ce ar trebui să fac pentru o diagnoză corectă ? P.S. deţin şi INPA şi Delphi Autocom 2016 însă nu ştiu exact în ce modul ar trebui să caut eroarea. Merci!
  3. bujiile au fost schimbate acum un an, la releu nu s-a umblat. Galeria de adminise a fost curatata ieri cand am inlocuit senzorul MAP insa problema veche tot a ramas: are momente cand intra in LIMP mode (iti anuleaza complet turbina pret de cateva zeci de secunde).
  4. merci! Un alt simptom este acela ca uneori turometrul are variatii de vreo 50rpm la relanti. Cum as putea verifica EGR? De curĂŁĂžat l-am curĂŁĂžat ieri cu un spray de curĂŁĂžare fiindcĂŁ avea puĂžin cancer pe el.
  5. Revin cu un update. Am schimbat astazi senzorul MAP si masina e mai sprintena dar in continuare am acea eroare pe tester "Regulator presiune turbina". De cand am cumparat masina mecanicul mi-a spus ca "partea electronica a turbinei e obosita". Ce ar trebui sa verific in acest punct? Multumesc!
  6. Saluare, colegi! Am un BMW E46 care-mi dã bãtãi de cap cu douã probleme: 1. Temperatura apei nu urcã peste 65 de grade (indiferent de temperatura exterioarã) 2. Uneori maºina se plafoneazã ºi nu trage deloc preÞ de câteva zeci de secunde (nu mereu face aºa, dar pãÞesc asta dacã de ex. sunt Într-o accelerare, calc frâna ºi apoi vreau sã demarez din nou) Maºina are ambele termostate schimbate iar problema cu trasul se manifestã de când am montat pe ea un alt motor Întrucât cel vechi "crãpase". Problema legatã de tracÞiune se manifestã destul de rar (poate odatã la 100 de km) ºi când nu este prezentã, maºina trage În toate minÞile. Ceva sugestii ? Clima mã Îngrijoreazã cel mai mult Întrucât motorul nu funcÞioneazã În parametri normali fiind apa aºa rece mereu. Merci! bmw2.pdf
  7. Salutare, colegi! Am un BMW E61 din 2009 despre care ºtiam cã a avut douã accidente minore În trecut. Din pãcate am descoperit cã una din cele douã plãcuÞe ce Þin bucºele de pe bara stabilizatoare este ruptã, iar asta creeazã probleme la viteze mari. Am Încercat sã sudãm aceastã plãcuÞã cu electrozi de metal ºi cu electrozi de aluminiu Însã nu a fãcut prizã niciunul din dece douã materiale. Ceva sugestii ? Merci!
  8. #CloseRequest. Problema a fost rezolvata schimband convertizorul cu unul ce habar n-am daca e nou sau reconditionat provenind de pe o alta masina (cert e ca l-am dat pe al meu la schimb). Schimbul de ulei in cutie mi-au zis baietii ca era necesar pentru ca uleiul meu era foarte exfoliat (asta anuland ideea de life time pe care o credeam plauzibila). Costuri totale implicate: 3000 lei (1150 convertizor + transport, 1500 ulei/manopera schimb ulei si 350 lei manopera schimb convertizor). Toate cele bune, Florin!
  9. Mersi! M-am programat pentru vineri la Auto Masters in Piatra Neamt, la recomandarea colegului de mai sus. Va costa 1500 lei mentenanta uleiului din cutie si 1100 lei un convertizor nou (nu stiu daca nou sau reconditionat provenit de pe alta masina fiindca trebuie sa-l dau inapoi pe cel vechi). Toate cele bune, Florin!
  10. Schimbul de ulei din cutie costa 2100 lei la reprezentata. "In alta parte" cat m-ar costa si unde as putea merge in zona Moldovei? Mersi!
  11. Am scos astãzi maºina din service unde am fãcut alte operaÞiuni decât cele legate de cutie ºi o nouã constatare este aceia cã maºina manifestã problemele descrise anterior doar În modul automat. Pe modul M/S maºina schimbã/se comportã impecabil. Putem miza În continuare pe uzura ambreiajului? MulÞumesc!
  12. Salutare, colegi! Acum 5 zile am achiziÞionat un BMW E61 din 2009, cu 256K KM parcurºi. Maºina are cutie automatã ºi problema descoperit ã la ea sunã În felul urmãtor: Dacã vrei sã mergi constant la orice vitezã, maºina creeazã mari vibraÞii În caroserie ºi alteori când nu creazã vibraÞii, nu ºtie la ce RPM sã ruleze ºi oscileazã 1600-1800 rpm ca ºi cum ar da puncte În acceleraÞie. Cu ce ar trebui sã Încep pentru a Încerca sã soluÞionez problema? Merci!
  13. Multumesc pentru corectie, acum daca il deschizi din nou ar trebui sa fie ok.
  14. Salut! Am un Coupe 2.0 Diesel ce face probleme îmi face probleme de ceva vreme. Probleme sună cam aşa: 1. Nu trece de 175 km/h (se plafonează). 2. Are momente când se plafonează pur şi simplu acceleraţia, indiferent de viteză, şi îşi revine abia după câteva zeci de secunde/minute, fără a fi nevoie să fac ceva anume pentru a-şi reveni. Am pus astăzi testerul pe ea şi am descoperit erorile din PDF-ul ataşat ( aici ). Cu ce ar trebui să încep verificările ? Merci!
  15. Salut ! Ma confrunt cu ceva probleme la pisicuta mea din '98. Dupa multe alte probleme de dinainte acum nu mai trage deloc si se aude un sunet ca de compresor cand ar trebui sa intre turbina ( aparent nu mai intra pentru ca nici fum nu mai scoate). Am inceput sa iau furtunele la verificat si cand am turat-o stand pe loc am observat ca iese si fum pe la gaura ce intra in blocul motor pe langa busonul de ulei(vezi poza). Ce poate avea? EGR schimbat si fara probleme (cel vechi dadea gaze afara in prostie). *Poate fi o problema lipsa a doua piulite de la galerie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.