Jump to content

tradov22

Members
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tradov22 last won the day on October 11 2015

tradov22 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca
  • Interests
    Bmw e46

Contact Methods

  • Skype
    rtudorel

Previous Fields

  • Masina
    318ci

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tradov22's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

62

Reputation

  1. Din pacate cam tot in acelasi stadiu este de la ultima postare. Tot sunt probleme cu farurile (incep sa clipaceasca la cateva minute de la pornire) s-au schimbat balastele de 2 ori, becurile, bloc de lumini. Cert este ca problema este din far. Am montat farurile de pe sedan pe coupe-ul meu si la fel. Poate are cineva vreo idee. Speram ca in iarna asta la un moment dat sa o si softam corespunzator.
  2. salutare, ce cuzineti si segmenti ai folosit?
  3. Salutare, ce valva PCV ai folosit pentru oil catch can?
  4. salutare, am un mini cooper din 2016 cu NBT evo(harta actuala fiind Evo 2016-1). Merge sa generez codul fsc cu Aicoder? Hartile ma gandesc ca sunt aceelasi, iar stick-ul as fie formatat in fat32?
  5. Al meu M54B25 dadea continuu missfire pe bancul 2 de pistoane (Cyl 4-5-6). Dupa luni de investigatii si piese schimbate problema a fost cu una dintre urmatoarele piese: valva PCV si/sau furtunele aferente (nu-ti recomand PCV nou, pune-i oil catch can esti muult mai castigat si iesi la sub jumatate de bani), furtun de vacuum perforat intre tubulatura galeriei de admisie si filtru de benzina, bujii (de data asta am pus denso iridium) si debitmetru de aer. Cea mai mare imbunatatire a fost cu un debitmetru de aer nou. Restul pieselor au adus imbunatatiride de 10-15% maxim. Cand am schimbat PCV-ul, am descoperit ca unele capace de vacuum ( galeria are 3 porturi de vacuum dar doar unul este folosit) erau crapate si le-am inlocuit cu unele noi. Am mers o vreme cu debitmetrul deconectat si a fost o imbunatatire semnificativa. Ca idee eu locuiesc in Cluj Napoca: cu debitmetru conectat aveam comsum de 15-15,5% fara debitmetru 12,5-12,8%. Debitmetrul l-am comandat pe Magneti Marelli. Sper sa te ajute informatiile de mai sus
  6. clapeta din interiorul tips-ului are 2 roluri: 1-sa faca mai putin galagioasa si 2-sa faca contrapresiune in evacuare pentru a accelera incalzirea catalizatoarelor.
  7. Pentru putin, sincer iti spun ca 25i nu prea isi merita banii mai bine cumperi un 2.2i si ii faci swap la 30i cu cutie de e60. Intrebare intrebatoare, cei care ati schimbat radiatorul de apa la E46 ce producator recomandati?
  8. consumul de ulei "specific" este datorat in prima faza de vacuum slab in baia de ulei. Poti pune oil catch can si rezolvi intr-o oarecare masura problema asta. Pe M54B25 singura cutie care s-a montan, manuala, este in 5 trepte cu diferential de 3,15. Insa poti pune o cutie de B30 sau orice seria 5 e60 cu motorizare M54. Rapoartele in cutie sunt foarte apropiate pe primele 5 trepte (intre cutia cu 5 si cea cu 6 trepte. Nu am vrut sa desfac motorul pentru ca este un motor temporar cat sa imi rezolv actele. In opinia mea, daca masina ta este 6cyl pune direct M54B30. Motorul pe care o sa vreau sa il montez este S54B332 cu cutie manuala.
  9. ce o sa vreau neaparat sa fac este sa mut bateria in portbagaj unde este locul ei de fabrica. Ca fapt divers swap-ul de la N42B20 (management motor Bosch) la M54B25 ( se aplica la toata seria M54) a decurs super, sigurele modificare care au trebuit facut sunt: 12V pe contact pentru alternator (am decis sa il pun pe siguranta separata din tabloul de sigurante) si un fir pentru comanda de pornire a compresorului de clima. N42 are comanda de pornire a compresorului pe instalatia motorului iar la M54 este pe instalatia masinii.
  10. Prima tura de poza a doua tura de poze, ce am uitat sa mentionez: PCV si furtune aferente noi conducte de vacuum noi trimuri interior alu cube silver
  11. Dupa muult timp, voi reinvia acest topic. In ultimii doi am batranul coupe a primit urmatoarele: -swap m54B25 cutie de viteze si diferential, -Ceasuri M3 functionale complet (cu tot cu shift lights) -punte spate 330i -Retrofit, navigatie oem cu wiring harness oem (navigatie, tv, bluetooth si cd changer) -schimbat ornamente faruri cu unele gri (titanium line) -montan praguri interioare de Clubsport -eleron portbagaj Clubsport, -portbagaj de Facelift -retrofit stopuri Facelift cu kit de retrofit bmw, -retrofit perdeluta electrica. PS: sunt in procesul de omologare a noului tip de motor, totul legal
  12. Salutare, respectele mele pentru munca depusa, imi poti spune te rog de unde ai cumparat centurile? Arata superb.
  13. pentru a pune widebody-ul, ai taiat aripile spate?
  14. salut, daca masina este break sunt 3 cauze posibile. 1- sa fie intrerupte firele in dreptul balamelei de la portbagaj. 2- daca este E91 (3 touring) posibil sa fie stricat modulul Diversity Antenna (la e91 intra apa in ele si se stricat. Este localizat deasupra lunetei pe portbagaj). 3- legat de keyless, posibil sa nu mearga daca una dintre antene este stricata. Recomandarea mea este sa le iei in ordinea mentionata de mine si sa pui un tester pe masina. Daca esti din zona Cluj te pot ajuta eu.
  15. da, dar la etrieri de gt3 postati de tine, poti gasi gata facut adaptorul dintre etrier si fuzeta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.