Jump to content

Mihai1119

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germania

Previous Fields

  • Masina
    325d E90 2006.09 197CP 2993 cm³

Mihai1119's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. E90 325d M57 197CP 2006 215.000 km Sunt al 4 -lea proprietar, dupa 3 turci nesimtiti care n-au bagat nici un ban in ea. Si toti aici in Germania. Am reusit s-o pun la punct. E nebunie cum merge. Nu se compara cu ce am avut inainte - Opel Astra.
  2. Si mie mi-a aparut o eroare la DPF in 01.2016 Am cumparat unul regenerat de pe ebay.de Toata afacerea a costat vreo 500 dpf + 200 manopera euro. Anul asta 11.2017 mi-a aparut iar dupa 15.000 km. Am repetat iar operatiunea, de data asta mai ieftin 350 dpf + 250 manopera euro. Am inteles ca daca ignori problema cad piese mult mai scumpe, turbo, vacuum, etc.
  3. Am un 325d E90 2993 cm3, 197 cai din 2006, luat de la Leverkusen (aprox. in zona aia) cu 8500 euro. Consumul e 7.5 diesel in oras in DE cu traficul de aici. Probleme: un furtun inlocuit la vacuum, furtunele de ulei la turbo, filtru DPF schimbat cu unul reconditionat, curelele in fata la motor, sonda lambda, termostat, cauciucuri de iarna GoodYear vreo 6, reconditionat jentile de aluminiu ca pierdeam 1 bar/sapt. Distractie pe bani grei.
  4. Salutare, am un BMW 325d E90, cumparat de 1 an, cu jante model "Sternspeiche 158" de 17 Zoll Pretul pe amazon e 319 EUR. Pentru ca pierde presiune pe fata as vrea sa le schimb. Aveti vreo recomandare ca model, mai bune, mai rezistente sau pot sa le cumpar pe astea linistit ? Multumesc.
  5. Eu am luat un BMW E90 2993cc 197cp de la un croat cu firma de masini second hand. Am verifica-o in Venlo la chip tuninig sa stiu daca km sunt reali. Tipu mi-a explicat cate ceva in timp ce rula soft-ul. Mi-a aratat suruburile de la geamul care protejeaza ceasurile din bord (in spatele volanului). A pus lumina de la telefon sa se vada mai bine. Mi-a zis ca daca se umbla la kilometraj e musai sa scoti ceasurile din bord afara, si daca scoti suruburile alea 2 raman urme acolo 100% , deci se poate observa destul de usor. La reprezentanta am fost si mi-au zis ca totul e in ordine. La 1 saptamana s-a 'belit' un furtun de la vacuum si a scos fum de am zis ca mi-a luat foc motorul. DPF-ul era infundat aproape de 100% si umflat de la ulei aruncat din turbo. A ars acolo in el, l-a facut praf. Turbina terminata si aia. Aia de la reprezentanta n-au vazut nimic. Factura: 2000 euro and counting. E distractie.
  6. L-am schimbat cu unul curatat de artmaxturbo.de si la 5 zile a scos fum mizeria. Cum ziceam, din zona turbo-DPF, mai mult inspre filtru, pe dedesubt cumva. Poti sa explici te rog ? De unde ulei in zona aia daca nu de la turbo ? (325d,E90)
  7. Salutare, 325d E90 197CP din 09.2006 cu 197000 km A scos fum abia vizibil de pe sub DPF la intervale neregulate de timp, incepand din luna Oct 2015. Mirosul era ca de plastic ars. Am cumparat un DPF/ebay la 500 euro si l-am schimbat. La 1 saptamana am vazut o urma de ulei intre turbo si DPF unde se mufeaza ele impreuna. La scurt timp a dat iarasi fum de sub DPF. Sa fie si turbo stricat ? Am observat si pe conducta de la turbo inspre intercooler, pe dinafara la o imbinare o pata neagra de jur imprejur ca de ulei. Sa fie si intercoolerul atins de asa ceva ? Sau poate sa fie presiunea prea mare de la pompa de ulei spre turbo ? Cam ce experiente ati avut in zona asta ?
  8. Am un E90 2006. In caietul de service apare DPF schimbat la 35.000 si 90.000 Masina are in prezent 194.000 As vrea sa-l schimb si eu dar in prima faza ceva ieftin (ebay, 500 euro) si daca mai apuc sa fac 40.000km ii pun unul nou ( > 1500 euro). Am inteles ca daca se neglijeaza DPF-ul, poate busi turbina ? E adevarat ?
  9. Ceva preturi pt diesel din DE: link De la privat poti te alegi si cu extra: roti iarna+vara, caiet service, facturi pt ce s-a schimbat (turbina, filtre, curele, lant, etc), plus alte povesti. Ma rog, am zis ca si comparatie.
  10. S-a rezolvat la BMW. Au schimbat: filtru diesel, capac motor, antifonare, capac stanga + dreapta, garnitura profil si ceva coliere. Momentan nu mai scoate fum.
  11. karlito ai rezolvat problema ? Si la mine miroase a plastic ars dar numai cand dau drumul la caldura. 325d e90 197cp din 2006/09 Am fost la 3 service-uri si nimic. Numai pareri. La BMW mi-au schimbat niste curele in fata la motor acum 1 luna, cand nu stiam ca e de la caldura. Ce naiba sa fie ? M-am gandit ca poate e de la: 1) apa/antigel - sa le zic sa scoata toata apa si sa verifice daca nu am furtune sparte, sau ulei in apa sau ce altceva ? Incalzirea are componente in spatele motorului ? Radiator, furtune, valve, draci sa le ia, ca astora daca nu le spui la ce sa se uite zici ca sunt martieni. 2) ulei ? Mi-a iesit un fum gros din spatele motorului, pe deasupra capacului, cam pe unde a pompa de vacuum. Sa schimbe pompa de vacuum ? Sa schimba garnituri ceva ? 3) de la diesel ? Ce naiba sa le zic ? Sa-mi schimbe injectoare sau ce ? Orice sfat e bine primit. Aici pe forum am citit numai despre simptome, dar prea putini pun si rezolvarea ulterioara.
  12. Salutare, am zis sa intreb si aici pe forum despre problema mea. Masina o am in Germania unde merg cu ea la serviciu, etc. De cateva zile s-a racit dimineata (3° la ora 8 ), si am inceput sa dau drumul la caldura ( 27° - 28° ) Dupa 10km si la cateva minute dupa ce se incalzeste inauntru incepe sa miroasa a plastic ars. Daca nu opresc si continui drumul devine si mai insuportabil si in cele din urma iese fum negru din partea stanga pe dedesubt de la motor. De la ce ar putea sa fie ? O sa merg cu ea luni la service-ul BMW sa vedem ce are. Ceva idei?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.