Jump to content

muskmd

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

muskmd last won the day on January 28 2018

muskmd had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    Passat 3BG 4Mot/Duster 4wd

muskmd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. mai posibil ca ea consuma , dar nu suficient cat sa o sesizezi.... e o mare diferenta. nici eu nu completez intre schimburi , desi a mea isi ia omor cat cuprinde , dar fac schimbul la 10000max, sau once a year.... ( e36 cu 2.5i) dar dupa un sezon de joaca e uleiul la minim....
  2. Salutare tuturor. Crescand intr o familie de mecanici nu aveam cum sa fiu ocolit de aceasta boala.... Un bunic si un tata posesori de BMW R75, ulterior in familie a intrat si un e30 touring ( prin anii 90).... De prin anii aia m-am indragostit de E30 si E36 .... Asa ca prin 2015 am hotarat ca e momentul sa ingrop niste bani si sa imi fac damblaua.... si am inceput cautarile unui E36 Coupe, neaparat in 6 cil .... Cautarile au ajuns la o concluzie in primavara lui 2016 cand m-am hotaarat asupra unui coupe 2.0 deja swaped cu un 2.5 de pe un 523i E39 . m52, single vanos . Ca multe dintre pisicile de la noi , nu era in cea mai buna stare tehnica , pretul mic pe care l-a avut si inca il are modelul traducandu se intr-o avalansa de copii fara resurse care bestializeaza diverse pisici pana in faza in care , multe dintre ele , devin un pericol pt siguranta lor si a celorlalti din trafic.... Masina fusese vopsita acceptabil de fostul proprietar si primise un set de jante Azev A type in 2 latimi , vopsite visiniu cu o spita galbena ( ), si o suspensie cu garda reglabila doar pe fata.... Asa ca am adus masina acasa, am scuipat-o in atelier , si primul lucru am trimis jantele la sablatsi revopsit electrostatic. Doua luni si 4000 de lei mai tarziu ( refacut integral suspensia, pus reglaj si pe spate, inlocuit flanse cardan , inlocuit placute si discuri slotted de la Brembo, pus anvelope potrivite jantelor, Pirelli Pzero 225 fata, 245 spate, inlocuit parbriz, uleiuri ,cold air intake kit de la KN, short shifter , strut bar fata, refacut directie) am reusit sa o scot la primele plimbari , aratand cam asa.... Asa ca restul sezonului cald din 2016 m-am bucurat cat de cat de masina , am apucat sa vad cam ce poate, si bineinteles sa planific urmatorii pasi in configurarea ei pt iarna urmatoare.... Au urmat un set de scaune sport reglabile de la FK si un set de faruri ( inca 500 eur) , pompa de apa , termostate, carcasa termostate, si furtunele de racire pe silicon. Ulterior am montat si un kit de indicatoare, momentan conectand doar partea de incarcare si temperatura racire. casetofonul ala a trebuit sa dispara , impreuna cu un geam usa sofer.... , asa ca am mai cotizat pe altarul lui E36 si am pus altele 2017 a reprezentat mult cauciuc si benzina arse ( cu un consum care a oscilat intre 7.5% si 40%, in functie de chef, trafic si melodia care era pe mp3... ) si a aprins cheful de upgradeuri . cum nu am putut ( inca) rupe din bugetul familiei niste miute de eur pt un turbo decent am decis sa incep cu inlocuirea galeriei de admisie cu una de M50 . Iar studiu , cautari , incununate de bucuria achizitionarii unei galerii la un pret mai mult decat decent. Aveam galerie , e iarna , game on . Comanda furtune pe silicon , fa o mie de probe sa poti adapta conectica de pe m52 la M50 , T-uri , reductii , furtune , coturi , coliere, conducte aluminiu , iar probe, iar comenzi de furtune ....intr-un final .... foto atasat... https://ro.pinterest.com/pin/700661654500305483/ si prima cheie.... . Acum o sa astept sezonul cald ca sa pot vedea daca intradevar e o diferenta notabila cu admisia M50. prima senzatie e ca va trebui sa ii refac softul , raspunsul motorului la acceleratie in ture joase fiind afectat clar... intre timp , pt ca din cauza scaunelor ( care sunt destul de late ca suporti laterali) nu am mai putut lasa capitonajele de la portiere, asa ca a trebuit sa gasesc o solutie simpla si care pe mine personal m-a atras intotdeauna .... un pic de fibra de carbon ... https://ro.pinterest.com/pin/700661654500045264/ Si pt ca nu am fost f incantat de Azev niciodata , am reusit , dupa multe ore de cautari pe forumuri si siteuri de anunturi sa imi achizitionez jantele dorite, pe care , normal , a urmat tratamentul clasic cu sablare si vopsire in camp la acelasi atelier f ok din PN ... https://ro.pinterest.com/pin/700661654500318549/ cam asta e pana acum , in saptamanile ce urmeaza voi reface ceva probleme de pe instalatia electrica descoperite intre timp , cautam insistent anvelope ( iarasi belea la buget, jantele fiind pe 18 , iar eu nefiind hotarat intre gume de strada si semislickuri), si stam cu un ochi pe siteuri dupa un LSD , diferentialul actual (open 3.45) fiind destul de mofturos in conditii de mers un "pic" mai tare... ca si nota de subsol, nu masina nu va primi barele de M,muzici tari si nu , nu va primi stickere
  3. Salutare tuturor. caut o masina de genul asta , pt un nou proiect . ma intereseaza sa fie functionala si in stare sa treaca ceva itp daca e cazul . nu caut tuninguri , avioane , cat mai stock posibil, si neaparat cu acte ok . Astept oferte , multumesc !.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.