Jump to content

/cyprian/

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Madrid / Spain

Previous Fields

  • Masina
    E60 520D

/cyprian/'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Ce marca de termostate ai luat? am vazut mahle-sa fie originale? cum se comporta masina(temp apei)dupa schimbarea lor?...
  2. Nu ii cunosc personal nici pe unu nici pe altu,sunt pe fb. in amandoua grupuri,"sectantii",si bmw romania unde este si el actualmente,pentru ca de acolo l-au gonit ca le zicea lucrurilor pe fata si asta a suparat multa lume.pararea mea personala (nimic mai mult,oricum sunt departe de tara)e ca omu e meserias,ca se mai lauda,dar am vazut rezolvari date,online,mici videouri despre cum se comporta masina,descrieri,etc,si nu a dat gres,la distributii la fel zice ca sch.25 elemente....ca e un pic mai vulgar,asta da....o fii si el scarbit.concurenta la noi functioneaza de alta forma ca si "pe afara",de ex am mers cu masina la un serv.,si mecaninicul a chemat de la serv. alaturat,sa-i zica si el o parere.....la noi veci,asa o mancarime si o invidie....in fine, apropo iti urmaresc topicul si ma minunez la fiecare miscare,o masina intradevar super frumoasa si ingrijita!
  3. salutari tuturor,pentru a nu deschide un alt topic scriu aici,fiind vorba tot de termostat,masina in cauza un e60 520d,11/2006,motor m47 cred ca limitata la 150 cai(daca influenteaza la ceva pentru achizitionarea pieselor),am intrat in meniul secret,fiindca mi se parea ca nici caldura nu baga cum trebuie si am obs. ca temp nu urca mai mult de 70" grade,asta in oras,in afara nu trece de 59-60,ce marca de termostate recomandati fiindca vreau sa le schimb pe amandoua(implicit antigelul) .de ex am vazut hella,mahle,ce ar fii indicat,si ce temperatura de deschidere trebuie sa aiba,am vazut la cel de egr la 70",si cel principal 88".corectati daca ceva e in neregula.
  4. Sa inteleg ca nu prea foloseste nimeni ulei MOTUL,de nu prea da nimeni un sfat. apropo uleiul de BMW cat are pretul la reprezentanta in RO.,ca aici imi pare un pic nejustificat pretul per/lt....sau din cauza ca e logn-life .
  5. Buna tuturor,ca tot se discuta de uleiuri aici am si eu o intrebare.Masina in cauza e60 520d m47 final an 2006,la cumparare am facut schimbul de ulei si filtru in Germania, cu ulei MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30,cred ca inainte de schimb avea acelasi.Bun...urmeaza schimbul si aici dilema...unde voi duce masina ,mi-a facut o lista (filtre,ulei...etc)cu preturi din care reiese ca uleiul este un castrol 5w30(cred) pe care unii il recomanda si destul de multi il evita.Am fost si la reprezentanta si mi-au spus clar si foarte raspicat...B.M.W.,am zis sa cer si parerea aici pe forum....pentru ca as continua cu Motul ,nu prea vreau sa le amestec la fiecare schimb...si in apropo de ulei ziceti-mi si o marca de filtru de ulei,pentru ca celalalte vor fi mahle(zic eu ca e o alegere buna).Astept ceva pareri inainte de operatiune,si tin sa specific ca motorul s-a comportat exemplar cu acest ulei!
  6. si o cutie automata face acelasi lucru,cand reduci schimba inferioara .....presupun ca spre ex. ai 90 km/h si 2500 rtm,scazi pana ajunge la 1500-1700 si bagi inferioara....urcand-o la 2000-2200 rtm...fara a se simti smucituri....
  7. Caz rezolvat,service-ul de unde a fost cumparata masina s-a ocupat de ea,stiind de problema dinainte....probabil au zis ca daca o musca o musca....vasul de expansiune fusese lipit(o tiganie)au schimbat vasul,si au schimbat si electroventilatorul,deoarece nu pornea treapta 2.masina merge perfect temperatura sta unde trebuie.banuiesc ca topicul se poate inchide!merci frumos!
  8. ...cum se poate accelera maxim la relanti.....cred ca te-ai exprimat gresit
  9. Stai calm ca exista si 520 cu 150 cai....este redusa din soft ,pe al meu pune la fel 110kW(cu toate ca pe vindecoder imi spune ca are 120 kw),si daca tu ai 3000cm3,nu inseamna ca 520 nu trage deloc,ca-i mai slab ca un motor de 3000,logic....
  10. Eu am incercat ce zici tu la un e60,si tin sa cred cu nu ai dreptate,indicandu-mi erori sonore(multiple,desi am incercat 1 data)si mesaj in i-drive,oricum la porniri bag cheia astept aprox.4-5sec. si apas butonul,nu cred a fi o pornire gresita,indiferent de temperatura!
  11. nu...masina a fost cumparata recent(vineri)si am adus-o eu cativa km,toate bune pana la intamplarea cu urcatul apei....nu stiu ce sa zic,maine revin cu detalii,zicea ca i-au facut inainte o revizie generala,a avut-o doua zile in proba...ma gandesc ca ar fii incalzit daca ar fii avut alta buba...
  12. astazi a fost dusa masina la service,ai avut perfecta dreptate,s-a spart vasul de expansiune...maine ajunge piesa,alte pagube in afara de pierderea antigelului nu au fost,am tras o sperietura...ca nici nu era masina mea ,si doar ce o cumparase...merci de raspuns!
  13. asa dintr-o data ,bine ar fii sa fie doar asta,alte daune nu cred a se fi provocat fiindca am oprit imediat motorul....
  14. Salutari tuturor,i am avut placerea sa merg cu un x5,mai vechi ...din 2004,in fine experienta noua,3.0i,automata,am venit vreo 20 km ,mers normal,am turat-o max in 4000,dupa ce am ajuns in oras ..am zis sa mai fac o tura,cand am vazut temperatura apei trecuta de jumate,oprit la semafor am pus-o in punctul mort,zic sa astept verde ,sa trag pe o strada laturalnica....cand surpriza.... ,apa urca alarmant,pana sa opresc motorul,a pocnit ceva...ca o petarda,m-am speriat,am oprit repede motorul....deja ieseau aburi....si tot antigelul pe jos.... ! ce diagnostic ati putea sa-mi dati(sa fiu macar impacat sufleteste)ca abia luni poate veni sa o i-a cineva sa o duca la atelier...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.