Jump to content

andreichc

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 150cp

andreichc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am recondiționat geometria și simptomele sunt aceleași.... efectiv nu mai știu ce sa fac, deja am bĂŁgat 2500 lei și problema mea persista
  2. Miercuri merg la mecanic sa ĂŽmi dea jos turbina și revin cu INFO. Sa speram ca scap cu reglajul geometriei .
  3. Salut, Am fost cu masina din nou la service, pun o poza cu rezultatul testului. a verificat turbina si dezolvta 1,4 bari , mecanicul zice ca geometria variabila trebuie reconditionata. https://imgur.com/a/cW9oX
  4. Buna ziua, Vreau sa va cer un sfat referitor la o problema pe care o ĂŽntâmpin la mașina de ceva timp: Mașina cade in cap in turatie(câteodatĂŁ la 2500 rpm, câteodatĂŁ la 3000 indiferent de treapta de viteza), am fost la mecanic, dupĂŁ mai multe teste a constatat ca intercoolerul era varza(fiind plin de ulei) l-am schimbat cu unul nou și in plus mi-a fĂŁcut o resetare de soft pe original deoarece zicea ca e defect softul( nu putea citi corect erorile) Check engine este aprins și in bord apare eroare CC ID 31. DupĂŁ schimbarea intercoolerul cu unul nou și a softului, problema persista. Acum mi-a spus ca e defect turbo și ca necesita ĂŽnlocuit, țin sa precizez ca mașina nu scoate fum deloc, câteodatĂŁ trage câteodatĂŁ nu, dacĂŁ rĂŁmâne nemișcatĂŁ 2 zile, dupĂŁ pornire merge perfect câteva ore/zile apoi iar nu mai trage. DacĂŁ a mai ĂŽntâmpinat cineva aceasta problema,sau dacĂŁ e cineva din Cluj priceput cu un tester bun, as aprecia foarte mult un mic ajutor. Multumesc.
  5. Am rezolvat problema , suportul de la senzor de pe coloana era rupt si senzorul atarna , am schimbat suportul si am fixat senzorul cu un soricel , dupa am recalibrat senzorul 100km facuti pana acum fara proble e
  6. Senzor unghi volab e tot una cu spira de la volan? Ca asa mi-a zis unu dd la dezmembrari ca in spira e senzorul
  7. Azi am recalibrat senzor unghi volan , dsc si frana de mana s-au stins insa dupa 5km cand am virat iar s!a aprins , sm pus din nou testerul si era decalibrat de tot , am fost si la geometrie roti dar nu a reusit sa imi faca din cauza la ceva surube de pe spate ce nu se puteau desfave. Intrebarea e : Dsc e aprins din cauza ca e bulit senzorul , da niste valori ireale pe tester cand virez sau e dereglata geometria , ideea e ca volanul e perfect drept si masina nu trage in nici o directie cu stima andrei
  8. Da am rezolvat cu siguranta. Multumesc
  9. Nu a fost recali rat decat resetat.. Luni ma duc sa imi reglez geometria sa vedem daca e vreo schimbare...
  10. este vorba despre un e46 320d 2004 , problema cu ceasurile era dintr-o siguranta mai exact nr 43 arsa . Acum ramane sa rezolv problema cu dsc..
  11. Buna seara , am intalnit o mare problema la bmw pe care nu o pot intelege In primul rand am becurile aprinse DSC +frana de mana cu galben , am pus tester imi arata senzor unghi volan .... l-a resetat din tester s-au stins dar dupa 50km/h se reaprind A doua zi , nu s-a mai reaprins dar din cand in cand masina imi facea ca si cum as derapa , si intra intr-una abs . dupa care se reaprindeau martori dsc si frana de mana si mergea perfect totul inafara de dsc . abs intra normal la frana Am citit pe forum sa scot siguranta 42/40/33 cu motorul pornit , am facut asta , nici un rezultat , dar dupa ce am oprit motorul am urcat sus , cand am coborat sa plec din nou , ce sa vezi acul de la motorina si temperatura erau exact ca si cand motorul era pornit , am pus contactul ceasurile au coborat si inclusiv cel de la vitezometru parca se reseta , asa face de fiecare data cand iau contactul si il pun , ideea e ca daca inchid motorul si las putin cheia in pozitia 1 toate ceasurile coboara normal , insa la pornire iar se reseteaza parca . Daca stie careva cum sa ma ajute ... l-as ruga din suflet Va multumesc tare mult cu stima Chereches Andrei
  12. Problema a fost siguranta de la lambda deoarece mecanicul a ascultat muzica si a descarcat bateria , incercand sa ii de-a curent a ars siguranta . Am fost la tester am schimbat siguranta si acum totul e normal . Mersi de raspunsuri
  13. Multumesc pentru raspunsul rapid Pana la urma asta am sa fac , credeam ca mai e careva care a patit la fel sa nu mai intre turbo si sa imi dea un sfat Mersi frumos inca odata de raspuns
  14. Buna seara , sunt nou pe forum , multumesc in primul rand ca imi cititi problema Azi am schimbat volanta pe e46 meu din 2004 320d 150cp 6 viteze Toate bune si frumoase insa in momentul in care am plecat cu masina de la service a ramas martorul engine in bord aprins si motorul nu mai tragea , mai exact nu mai intra deloc turbina Acum habar nu am ce sa fac .. ce s-a putut intampla ? Specific ca masina tragea perfect inainte sa schimbe volanta. Ma gandesc sa nu fie ceva senzor sau ceva furtun .. Multumesc pentru timpul acordat Cu stima Andrei chereches
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.