Jump to content

eliones

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318 i

eliones's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Nu am fost la Dan din Chisoda deci nu stiu cum lucreaza. Poate voi merge acum in curand k imi huruie ceva pe sub masina. Cred ca atinge toba pe undeva.
  2. La Carlos in Buziasului, electricianul mi-a zis ca mi-o schimba cu 50 de lei, dar am vorbit direct cu el. Dar sa nu cumperi piesa de la ei ca ti-o dau cu 450 de lei )))
  3. Nu este vorba ca nu mai dau pe aici, doar ca postul este destul de vechi si de atunci am rezolvat problema. Si ceva concluzii: la mecanicul de langa stadionul CFR numai magarii( pentru schimbat vasul de expansiune mi-a zis ca trebuie sa schimb si radiatorul ca nu vine altfel - nu am mai dat pe la el), la cel din sag, care iarasi mi-a fost recomandat, mi s-a luat 100 de lei pentru schimbat vasul( a lucrat 15 minute si mi-a lasat antigelul sa curga peste scut si peste motor pentru ca cik nu conteaza, dar de fapt nu avea rampa libera si nu vroia sa se complice sa deschida si surubul de la motor de antigel). Pana la urma am rezolvat in Bucuresti la Florin ca si asa am avut treaba acolo.
  4. Salutare Nu s-a dat _chiulasa_ jos pentru schimbarea simeringurilor. Operatiunea a fost facuta la Florin in Bucuresti care nu da _chiulasa_ jos. Dar revin acum dupa ceva timp cu lucruri interesante. Ulei clar nu mai papa deci pe treaba asta Florin nota 10. Dar cu sunetul acela a dat jos ( tot el, de fapt colegul lui ) baia de ulei, am schimbat cuzinetii ca erau uzati, am schimbat pompa de ulei ca a zis ca era uzata, am pus tot la loc si surpriza...se auzea in continuare sunetul, dar dupa imi suna motorul mult mai tare, a diesel, si la 2500rpm vibra de zici ca se rupea ceva in masina. A dat jos in alta zi iarasi a schimbat echilibratorul la pompa de ulei, a schimbat si tachetii si tot se aude tacanitul si motorul vibreaza la 2500 rpm. Acum dupa ce m-am intors din Bucuresti vad ca la relanti masina se aude in nterior ca un diesel, parca sunetul vine de pe ventilatie, tot vibreaza la 2500 rpm si tacanitul tot acolo e. Deci ca sa insumam lui Florin nu am ce sa-i reprosez, a schimbat tot ce tinea de consum de ulei si nu mai consuma, si dupa si-a dat tot interesul sa vada de la ce vine tacanitul, dar totusi sa plec dupa schimbarea unor piese cu acelasi tacanit si in plus cu niste vibratii de zici k acum cade motorul...si pe bani destui....cam nasol... Dupa ce voi mrge la mecanicul din orasul in care sunt acum voi reveni cu noutati, desi cred k incerc sa ma scap de masina ca nu-mi place de loc cum suna.
  5. Eu tocmai le-am schimbat la Florin in Bucuresti! Manopera 700 de lei si am schimbat simeringuri supape, garnitura capac culbutori, garnituri corp filtru ulei, garnituri pompa de vacuum, toate filtrele + uleiul 4.5l, cureaua de transmisie si rolele aferente + fulie alternator. Pret total piese 1300 de lei. Toate piesele strict pentru schimbul garniturilor si simeringurilor sunt cam 500 de lei. Multa bafta
  6. Nimeni altcineva cu vreo idee? Ma intereseaza pentru ca s-a lucrat si la simeringuri, s-a dat jos valvetronicul , s-a lucrat la garnitura de capac si la corpul filtrului de ulei s-au schimbat cele doua garnituri. Si vreau sa stiu daca e normal sau s-a intamplat ceva in momentul in care au fost montate la loc. Si am schimbat si furtunul care leaga capacul de valva PCV
  7. Da normal, am uitat sa mentionez )) Am un bmw e46 318i din 2002 motor n42b
  8. Buna baieti! Am atasat un video cu sunetul motorului mai ales dupa ce se incalzeste (atunci se aude mai pronuntat). Acolo langa valvetronic se aude un pacanit constant, ca si cum ceva ar atinge cand se invarte, lucru care inainte sa schimb simeringurile nu se auzea, si acolo langa corpul filtrului de ulei parca se aude un fasait, ca de aspirator pornit, care nu se auzea inainte sa umblu sa el. Voua vi se pare normal sunetul? Mecanicul mi-a zis ca pacanitul e de la valvetronic, Voi ce parere aveti? https://vid.me/tlOc
  9. Acestea sunt. Cea din dreapta este originala, cea din stanga cea din comert. Cea originala cica ar avea un defect de design/ distribuire a tepilor, de aia nu tine foarte mult, astea noi sunt facute mai bine.
  10. Revin la problema cu ventilatorul care pulseaza. Dupa multe cautari am gasit un video cu un baiat care are aceeasi problema si problema este....ce credeti? ...piesa cu tepi (final stage resistor unit). Se pare ca aceasta este de vina si atunci cand aerul pulseaza prin aeroterma. Acum mecanicul mi-a zis ca este regulatorul de viteza. Sunt curios daca aceasta este denumirea in romana a piesei cu tepi. Mi s-a spus ca poate ca e o problema la fire si la contacte si atunci sa se fi ars piesa, asa ca o sa-l pun pe nenea electriceanu sa verifice si contactele ca sa nu schimb la piese din cauza ca se scurcircuiteaza. revin cu noutati dupa ce schimb, ca acum nu prea am bani
  11. Mihai si mie mi s-a spus sa verific nichelina (adica sa scot mufa si sa misc de ea ca poate e contactul imperfect), dar nu am apucat sa o fac. Sa stii ca asta o s-o fac in zilele care urmeaza. Mersi de sfat! Razvan, da frumos aa ar trebui sa fie in toate service-urile. Sunt curios daca ii dadeam la nenea mea radiatorul nou, daca il primeam pe cel vechi inapoi!
  12. Mda din pacate asa este. Daca este prea mult de munca nu se baga. Prefera lucrari mai usoare la aceiasi bani. Pentru Silviu: ventilatia era oprita, mie climatronicul imi face probleme, adica se aude cum motorasul care baga aerul prin fantele din mijloc parca nu are putere, daca dau pe manual baga fara problema.
  13. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru ca ati impartasit din experientele voastre. Acum sa raspund si eu la cateva dintre comentarii. Pentru XXL: ca mi-o merit e putin deplasat (parerea mea), eu sunt perfectionist si chiar am studiat foarte mult despre bmw si motorul meu si probleme si cum se schimba una alta. Dar vorba altora nu am scule necesare, nici experienta si nici spatiu (nu cred ca pot lucra la masina intr-o parcare si fara rampa, doar asa pe cric). Doi la mana nu am mers la mecanicul de pe colt. Aici in Tm e unul care e cel mai bun si face doar bmw-uri, dar, daca nu stai langa masina si te simte ca nu te pricepi te rupe (pune alte piese, nu schimba tot ca sa revii cand apar alte probleme). La cei doi mecanici am mers prin niste cunostinte care mi-au zis, fiecare in parte, ca e cel mai bun, nu te fura, nu e scump, lucreaza bine. Si toate sunt service-uri cu acte in regula, cunoscute in oras, care iti dau si deviz, factura (dar la treburi serioase nu la un schimb de antigel nu?). Deci nu am mers la primul Dorel de pe colt. Dar daca am ajuns sa merg la 3 mecanici diferiti ca sa-mi faca constatare si sa-mi spuna cu totii ca imi curge ulei (evident vizibil), si ca alte probleme nu are, si la 2 zile sa vad ca tasnea antigel la greu, dar nimeni nu a vazut, sau ca nimeni nu a vazut cum imi face ventilatia, ca nu are putere, pai de ce mai fac constatare generala la masina? Asa daca ma duc eu si-i zic ce sa faca si sa schimbe sa nu ia frate 100 de lei, doar ca are loc si chei. Si o ultima chestie, am o problema cu masina normal ar fi sa mi-o poata rezolva orice mecanic, ca de aia e mecanic si de aia a primit aviz pentru asta, nu sa caut o saptamana pe forumuri si pe youtube ca sa fiu sigur ca-i schimba ce trebuie. Eu sunt incepator, asta e prima masina si merg de buna credinta la un service si imi zice mecanicul ca trebuie schimbat radiatorul. Pai daca nu citeam si nu stiam ca se poate schimba separat luam teapa nu? Eu repar calculatoare, dar cand vine omul cu laptopul la mine nu-i trag de tastatura ca taranul ca nu e a mea, si ma comport finut cu piesele si nu-i bag piese pe gat de care nu are nevoie si curat si ce mai vad ne inregula, sau macar ii spun ca ar mai avea cate ceva de reparat. Dar poate de aia nu sunt bogat, ca nu sunt jepcar nu? Asta e probabil am eu prea multe asteptari de la Romania. Pentru Colombian: eu sunt din Timisoara, nu ma ajuta cu nimic mecanicii din Bucuresti, dar multumesc de raspuns si timpul acordat. Si totusi isi da seama careva ce ar putea fi cu ventilatia aia? putere insuficienta, scurt, piesa cu tepi, motoras?
  14. Mihai nu am schimbat piesa cu tepi, dar nu a facut asa niciodata de cand am cumparat-o, abia dupa ce am mers mai turat sa vad ce poate a inceput (eu tot cred k e vreun scurt ceva nu face bine contact, cineva mi-a zis sa verific nichelina, dar nu vad ce pot verifica acolo). Bogdan sunt din Timisoara. Dmnu, nu vreau sa par din topor dar daca pentru tine 100 de lei pentru 15 min de lucru in scarba e putin, inseamna ca ne meritam soarta. De curiozitate tu cat castigi pe ora? Eu zic ca asta era operatiune de 50 de lei considerand ca acelasi tarif se percepe pentru schimbat fitre (care sunt 4), schimbat/echilibrat roti si alte operatiuni unde se foloseste o cheie si o surubelnita. Si asta era un nea mitica mecanicul, nu vreun service de top. Pai atunci daca ii zic sa-mi schimbe simeringurile cat imi ia? 500 de euro? In fine poate am eu asteptari prea mari pentru mecanicii nostrii. Daca i-am zis la unu, care lua 80 de lei/ ora, sa-mi sudeze ceva la toba, ca s-a desprins, si ii platesc timpul pierdut (2h = 160 de lei de ex), si el a zis ca nu ca trebe sa dea toata toba jos, si e munca de chinez batran si ca nu face. 100 de lei ca sa sudeze o urechiusa care s-a desprins si nu vrea, pai normal ca ia o lucrare de 15 minute si cere 100. Eu nu sunt zgarcit, nu negociez la 10-20 de lei. La ala cu antigelul i-am zis ca ii dau bani dar sa faca treaba calumea (schimba vas, schimba antigel, curata tot, nu-mi lasa apa inauntru de zici ca a plouat in masina cum a facut). Daca faci in scarba cere 30 de lei si atunci merg cei care nu vor calitate, dar sa ceri 100 si sa-ti bati si joc, sa-ti cer eu sa faci lucruri pe care in mod normal ar trebui sa le faci tu... In fine mai astept pareri despre ventilatie daca are cineva vreo idee si daca mai aveti ceva de spus despre preturile mecanicilor si cum sunt la voi in oras, daca vi se par normale sau nu postati aici, chiar sunt curios!
  15. Salutare! Masina mea e46 318i din 2002. Am o intrebare chiar nu mai exista mecanici buni in Romania? sau care sa-si dea macar interesul cand fac ceva? Prima problema: mi s-a aprins martorul de la antigel acum 2 saptamani cand era frig si am mers la un mecanic sa vad pe unde curge. A pus pompa si direct vad cum tasneste din vasul de expansiune. La care mecanicul zice e vasul trebuie schimbat radiatorul si ia pompa. Eu zic pai schimbam vasul ca ala e spart. Nu ca la bmw vasul nu vine separat de radiator, trebuie schimbat cu totul, du-te si cumpara radiator. Zic bine bine dar uita-te si la garnituri, coturi sa vezi daca mai curge prin alte parti. Nu ca adu radiatorul ca e clar ca de acolo e. Buuun plec la alt mecanic dupa ce cumpar un vas nou (ca asta cred k avea nevoie de un radiator pentru el) si il intreb cat imi iei sa-mi schimbi vasul si SA VERIFICI TOATA INSTALATIA ca nu aveam incredere in ce a facut celalalt si dupa sa-mi schimbi si antigelul complet, cumpar eu 4l antigel+4l apa. Zice 100 de lei. Merg la el si ce face direct de pe loc unde am adus-o hop scoate furtunele, curge antigelul pe scutul de plastic si incepe sa scoata vasul. Eu ii zic pai verifica din nou sa vedem daca mai curge prin alta parte decat vas.Nu ca sigur de acolo este. Zic bun atunci scoate tot antigelul din instalatie si urc-o pe rampa sa scoti si din suruburile de la motor de sub. El nu ca noi nu facem asa, acolo nu trebuie destrans, ca nu-i nimic ca mai ramane vreo 1l in instalatie, ca nu ai cum sa-l scoti pe tot, ca nu se intampla nimic. Zic bine dar de ce nu scoti scutul sa curga pe pamant nu pe scutul masinii. Ca stai linistit ca nu are nimic. Omul clar se grabea. termina pune vasul si dupa pune 3l de antigel si 1jumate de apa ca deja era plin. Ii zic pune jumate jumate, nu ca e mai bine concentrat. Zic na pai ai pus in total 4l jumate deci in instalatie mai erau 4l vechi, stai linistit ca nu are nimic. Face omu aerisirea si pune totul la loc, capace etc. Zic stai sa dau o tura cu masina sa vedem daca e ok si nu da pe afara ca ai pus cam plin si el nu avea pompa sa bage presiune. Dau o tura vin inapoi se uita asa de gura mea, fara lanterna printre capace si zice e bine ca era balta sub masina altfel (balta nu se facea nici cand curgea), ca nu mai ai martor aprins si tu pleci pe raspunderea mea nu pe a ta. Ba deci chiar nu isi da nimeni interesul pentru nimic? Ca la banii astia...(pai frate 100 de lei pentru 15 minute de munca - vasul il puteam schimba si eu si face aerisirea dar am zis ca merg la mecanic ca face calumea vefirica tot ca eu nu am rampa), ce sa mai vorbim de chitante, deviz, etc A doua problema: ii zic sa se uite ca atunci cand pornesc masina ventilatorul parca nu are putere sa sufle. Face vum vum vum, mai tarziu isi revine. Asta s-a intamplat dupa ce am mers cu masina vreo 1km turat la 4000-4500, treapta a treia/ a patra. De atunci cand o pornesc asa face mereu. Eu cred ca e un scurt ca parca se aude si ceva cum sfaraie uneori in interior acolo. Ce zice mecanicul: trebuie schimbat ventilatorul ca e vechi si nu mai sufla bine. Incredibil. Am atasat un video poate ma puteti ajuta cu o parere, pana gasesc un al 4-lea mecanic mai breaz! https://vid.me/r8XB
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.