Idle Control Valve. Este responsabila pentru mersul in ralanti al motorului. cand nu calci acceleratia, clapeta este inchisa si motorul isi trage aerul necesar ralanti-ului prin aceasta valva. Se gaseste sub admisie. In general se jegoseste cu praf, ulei si orice mai prinde p-acolo si devine "sticky". Tu ai spus ca motorul face asa numai cand este rece. Ei bine cand e rece, daca este murdara, valva poate ramane blocata pe inchis si atunci motorul nu primeste aerul necesar. Cand se incalzeste motorul cat de cat, atunci isi da si ea drumul pentru ca mizeria aia nu mai e atat de lipicioasa. Cauta pe net "M52 sticky ICV". Cand pui contactul, inainte de a da la automat, normal este sa se auda un "tzac", semn ca valva s-a deschis. Iar dupa ce opresti motorul, la circa 5 secunde, se aude iar acel "tzac", semn ca valva s-a inchis Se curata foarte usor cu spray de curatat franele