BMWClub: BtZ - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
23 (0.03 per day)
Most Active In:
Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW (16 posts)
Joined:
17-October 15
Profile Views:
927
Last Active:
User is offline Jan 11 2018 20:33
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Cluj Napoca

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
BMW 116i E87

Posts I've Made

  1. In Topic: 116i N45B16

    02 January 2018 - 11:49

    Salut, ati aflat ceva pana la urma? Si mie mi se pare ca incepe sa imi sune a diesel, niciodata nu a fost silentios si inauntru nu se aude nimic suspect. Dar de afara nu imi place daca sunt atent la “detalii”. Am aceeasi masina, ajung acum la 100.000km. Mersi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. In Topic: 116i e 87 nu mai porneste

    02 January 2018 - 10:48

    Salut! Cati km avea masina cand s-a intamplat chestia asta? Si aveai intinzatorul inlocuit cumva?
    Am o masina indentica, acum ajung la 100.000km, parca nu imi place cum suna motorul, incepe sa sune a diesel, stiu ca niciodata nu a fost super silentioasa dar oricum...
    Ma gandesc si eu sa inlocuiesc toata distributia sa fiu mai linistit.
    Sper sa mai vezi topic-ul, a trecut ceva timp totusi...
    Astept raspuns, multumesc!

    View PostHarmonics, on 11 March 2016 - 12:19, said:

    Buna ziua,

    Ca sa numai deschid un topic nou, postez aici. Am un seria 1 116i N45 E87 din 2006.

    Ieri am fost intr-un service ca sa fac revizia (ulei, filtre, placute + discuri frana fata). Si tot ieri am zis sa fac intr-un final schimbarea de ambreiaj + volanta.
    In afara de faptul ca imi tinea ambreiajul foarte sus, masina mergea bine, constant, practic torcea.

    Zis si facut, mecanicul a facut mai intai o evaluare a masinii, a facut ce tine de revizie (filtre Mahle/Bosch, ulei Motul 8100 X-clean), schimbat volanta si ambreiaj (troncanea foarte tare volanta, iar ambreiajul tinea foarte foarte sus).

    Cand a dat prima cheie dupa toate operatiunile enumerate mai sus, motorul s-a zdruncinat foarte foarte tare de am zis ca sare din masina ... apoi a mers la relanti aprox OK. Eu care cunosteam sunetul motorului mi-am dat seama ca ceva era in neregula aproape imediat. Numai era torsul normal ci un zgomot mai ascutit, metalic, usor "tacanit".

    A mai lasat-o sa mearga la relanti, a inceput sa alterneze: motorul mergea relativ constant, dupa care "bolborosea".

    Pus tester-ul pe ea, prima eroare oferita: ceva de vanos.
    A mai tinut-o pornita ca sa vada de ce masina se zguduia toata, periodic, la relanti. Mergea ce mergea si odata incepea sa se zguduie toata, iar la toba de esapament se auzea ca un diesel.
    Si totul se repeta periodic.
    Din acest moment, intr-un interval scurt de timp au inceput sa apara, progresiv, erori mai intai de "misfire" la un cilindru, apoi "misfire" la inca un cilindru, pana ce motorul a ajuns sa aiba "misfire" la toti cilindrii.

    Oprit masina, schimbat senzorul RPM de la vibrochen. Dat cheie la masina, nu a mai pornit. Concluzie: senzorul original (BMW care era pe masina) este functional si nu de aici este problema.
    Mecanicii au inceput sa insiste la automat si au tinut-o asa vreo 10 secunde, nimic. Numai pornea.

    Singurele erori in acest moment sunt cele de "misfire" pe toti cilindrii.

    Dupa mai multe investigatii au ridicat capacul la culbutori. Concluzia: o patina intinzatoare rupta. Mi-au aratat, cu motorul oprit evident, ca lantul se ridica cu mana de pe roata dintata din dreptul aperturii de adaugat ulei (unde vine busonul de ulei). Se ridica in jur de 1cm, cam la limita cat sa nu iasa de pe dintii rotii dintate. Se putea invarti cca 20 grade roata dintata superioara fara ca lantul sa miste urmatoarea roata dintata.

    Recomandare: schimbat distributia, pretul manopera + componente Febi peste 1000lei.

    Intrebarea este asa: care este starea normala a lantului de la distributie cand motorul este oprit? Trebuie sa stea intins sau este "relaxat" si se intinde cu un piston hidraulic atunci cand motorul se invarte?
    Se va rezolva problema prin inlocuirea distributiei sau o sa ma trezesc cu "ne pare rau dar nu stim ce are?" iar nota de plata mai mare cu peste 1000lei ...

    Stiu ca este greu de pus un diagnostic de la distanta dar poate cineva s-a mai confruntat cu asa ceva...
    Macar daca imi puteti spune care este starea normala a lantului cu motorul oprit: intins sau oarecum lasat.

    Imi cer scuze pentru ca nu am folosit poate termenii corecti dar nu sunt de specialitate si nici nu am avut pana acum de-a face cu probleme de distributie.

    Va multumesc anticipat!

    LE: poate merita mentionat, la un moment dat in timpul operatiunilor de service, a fost deconectata bateria. La reconectare trebuie facute cumva readaptari?
  3. In Topic: Motor distrus/compromis ! Ajutor!

    20 March 2016 - 19:50

    Adrian, nici o noutate? Sunt curios!
  4. In Topic: Motor distrus/compromis ! Ajutor!

    12 March 2016 - 10:47

    Sunt curios ce rezolvi si la ce costuri, bafta!
  5. In Topic: Bmw 120d 2007 , zgomot ciudat la distributie.

    08 March 2016 - 08:01

    Salut, are motorizare N47? Se stie ca au probleme cu distributia. Oricum, indiferent de motorizare, nu e bine sa nu rezolvi problemele, sunt sigur ca nu e normal sa sune cum spui tu. Iar daca e de la distributie se poate rupe daca o lasi asa iar consecintele sunt grave.

Friends

BtZ hasn't added any friends yet.

Comments

BtZ has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro