BMWClub: BtZ - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
27 (0.03 per day)
Most Active In:
Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW (18 posts)
Joined:
17-October 15
Profile Views:
1089
Last Active:
User is offline Apr 11 2018 07:22
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Cluj Napoca

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
BMW 116i E87

Topics I've Started

  1. Zgomot motor relanti BMW 116i N45 2006

    06 January 2018 - 18:15

    Salut, nu stiu daca e paranoia sau nu, din masina nu se aude nimic gresit insa totusi in ultima vreme parca suna mai pronuntat ceva pe la motor, mai ales la rece. Mecanicii sunt cam ocupati perioada asta se pare, am zis ca pana am loc de o verificare sa va cer parerea. Starea e urmatoarea, aproape 100.000 km facuti, intinzator schimbat de pe la 75k, prezent cu ulei bmw (shell) 5w30, de 10.000km. Nu stiu daca ma asteapta un schimb de distributie, insa la ce experiente au avut unii pe aici si nu numai ma gandesc serios oricum la asta. Vi se pare ca suna ok motorul? E paranoia mea oare? Urmeaza sa fac revizia acum, am deja alt ulei pregatit, am citit lucruri bune despre Motul, dar nu stiu daca sa ma bag si la distributie.
    Am link video atasat cu pornire la rece:
    https://youtu.be/-c3oAsH7qmo
    Si alt link cu o alta pornire dupa 7-8 km facuti.
    https://youtu.be/Kacmq3JcDro

    Ce ziceti? Mersi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Problema 116i relanti si zgomot

    18 October 2015 - 08:20

    Voi descrie 2 probleme diferite:
    1.Salut, dupa cum apare si in titlu, va descriu putin o situatie pe care nu o inteleg pe deplin. La masina mea, 116i e87, am o problema care persista poate si de 1 an si anume fluctuatii la relanti dar pana zilele trecute nu reuseam sa leg aceste probleme de nimic. Pe diagnoze nu gasisem nimic, atat la BMW cat si la alte service-uri auto, toate erau in parametrii, fara erori. Dimineata cand pornesc motorul prima data si e rece afara (vara parca nu sesizam) acul de la turatie scade si are o tentativa de a cobori din prima sub 1000rot/min, dupa care masina tremura si se tureaza peste 1000, foarte putin si ramane acolo pana se incalzeste si de aici totul e normal. Mentionez ca am AC pornit mereu. Dupa o vizita la service, mi-au facut o recalibrare a masinii din ce am inteles eu pe partea de admisie/etc/ ceva cu un clik, parca masina merge mai bine, nu dimineata ci per total, nu e autosugestie deoarece am testat mai bine de o saptamana. Dar, cum dimineata, problema cu tremuratul la rece a ramas, am tot incercat sa testez diverse situatii si am inceput sa testez cu AC oprit. Dimineata este mai ok, aproape insesizabil, poate e si normal cum face si am devenit eu paranoic, dar in schimb am observat alta chestie acum. La semafor cand stationez, imi sprijin pur si simplu piciorul pe pedala de frana, iar o data la ceva timp scade turatia motorului spre 400-500 rot, tremura, apoi revine, este si mai urat decat dimineata. Eu umbland doar cu AC pornit nu am sesizat decat acum chestia asta. Si asa am inceput sa analizez partea cu frana, tot ma joc cu pedala, nu apas foarte tare (abia pui piciorul)si atunci ceva nu ii place masinii si tremura. Dar, nu mereu, nu la fiecare pedala apasata fin. Mergand pe firul asta, am dat de o masina cu motor similar unde am comparat ceva. Din cate mi s-a spus si am si vazut, exista o electrovalva de vaccum (cod piesa 11617580782) pentru a-ti usura tie sa apesi pe pedala, isi ia vaccum uneori de la motor(sper sa nu spun prostii, cam asa am inteles). Bun, si avand masina identica la proba, am testat o chestie, si anume: la apasarea franei valva respectiva care ar inchide/sau deschide circuitul suplimentar de aer la masina mea nu simti si nu suna ca ar functiona, iar la cealalta da. Totusi, e ciudat ca la scoaterea sau conectarea mufei electrice la valva, se aude un clik electric, deci teoretic functioneaza ceva si la mine. De asta este dilema mai mare, merge sau nu valva? Poate sa fie soft diferit la masini si sa fie asta diferenta? De ce influenteaza motorul la relanti doar la apasare foarte usoara? La apasari bruste, puternice, nu are nici o treaba. In plus, de 3-4 zile merg cu mufa electrovalvei scoasa, masina nu mai face nimic, oricat m-as juca cu pedala de frana. Astept pareri :)

    2.

    2. am un sunet ciudat dupa prima plecare de pe loc, cand ating viteza de 20-25km/h. Face doar o singura data de cand pornesc motorul, si doar la viteza reapectiva, indiferent de cat timp imi ia sa ajung la viteza asta sau in ce treapta sunt. (Daca plec repede de pe loc, suna repede, daca merg 30 de min in treapta 1-a cu 5Km/h nu suna - deci e legat doar de viteza). Sunetul il pot reproduce de fiecare data, opresti motorul si il repornesti imediat, absolut de fiecare data suna, indiferent de ce mai incerc sa fac la pedale,apasate,neapasate. Este ca un "clank" si simt inclusiv o vibratie in pedale cand se aude. Am intrebat la service-uri, nimeni nu stie..
  3. Sunet dupa pornire

    18 October 2015 - 07:28

    Salut! La un bmw 116i 2006 am un sunet ciudat dupa prima plecare de pe loc, cand ating viteza de 20-25km/h. Face doar o singura data de cand pornesc motorul, si doar la viteza reapectiva, indiferent de cat timp imi ia sa ajung la viteza asta sau in ce treapta sunt. (Daca plec repede de pe loc, suna repede, daca merg 30 de min in treapta 1-a cu 5Km/h nu suna - deci e legat doar de viteza). Sunetul il pot reproduce de fiecare data, opresti motorul si il repornesti imediat, absolut de fiecare data suna, indiferent de ce mai incerc sa fac la pedale,apasate,neapasate. Este ca un "clank" si simt inclusiv o vibratie in pedale cand se aude. Am intrebat la service-uri, nimeni nu stie..
  4. Relanti afectat de frana uneori E87 116i

    17 October 2015 - 10:38

    Salut, dupa cum apare si in titlu, va descriu putin o situatie pe care nu o inteleg pe deplin. La masina mea, 116i e87, am o problema care persista poate si de 1 an si anume fluctuatii la relanti dar pana zilele trecute nu reuseam sa leg aceste probleme de nimic. Pe diagnoze nu gasisem nimic, atat la BMW cat si la alte service-uri auto, toate erau in parametrii, fara erori. Dimineata cand pornesc motorul prima data si e rece afara (vara parca nu sesizam) acul de la turatie scade si are o tentativa de a cobori din prima sub 1000rot/min, dupa care masina tremura si se tureaza peste 1000, foarte putin si ramane acolo pana se incalzeste si de aici totul e normal. Mentionez ca am AC pornit mereu. Dupa o vizita la service, mi-au facut o recalibrare a masinii din ce am inteles eu pe partea de admisie/etc/ ceva cu un clik, parca masina merge mai bine, nu dimineata ci per total, nu e autosugestie deoarece am testat mai bine de o saptamana. Dar, cum dimineata, problema cu tremuratul la rece a ramas, am tot incercat sa testez diverse situatii si am inceput sa testez cu AC oprit. Dimineata este mai ok, aproape insesizabil, poate e si normal cum face si am devenit eu paranoic, dar in schimb am observat alta chestie acum. La semafor cand stationez, imi sprijin pur si simplu piciorul pe pedala de frana, iar o data la ceva timp scade turatia motorului spre 400-500 rot, tremura, apoi revine, este si mai urat decat dimineata. Eu umbland doar cu AC pornit nu am sesizat decat acum chestia asta. Si asa am inceput sa analizez partea cu frana, tot ma joc cu pedala, nu apas foarte tare (abia pui piciorul)si atunci ceva nu ii place masinii si tremura. Dar, nu mereu, nu la fiecare pedala apasata fin. Mergand pe firul asta, am dat de o masina cu motor similar unde am comparat ceva. Din cate mi s-a spus si am si vazut, exista o electrovalva de vaccum (cod piesa 11617580782) pentru a-ti usura tie sa apesi pe pedala, isi ia vaccum uneori de la motor(sper sa nu spun prostii, cam asa am inteles). Bun, si avand masina identica la proba, am testat o chestie, si anume: la apasarea franei valva respectiva care ar inchide/sau deschide circuitul suplimentar de aer la masina mea nu simti si nu suna ca ar functiona, iar la cealalta da. Totusi, e ciudat ca la scoaterea sau conectarea mufei electrice la valva, se aude un clik electric, deci teoretic functioneaza ceva si la mine. De asta este dilema mai mare, merge sau nu valva? Poate sa fie soft diferit la masini si sa fie asta diferenta? De ce influenteaza motorul la relanti doar la apasare foarte usoara? La apasari bruste, puternice, nu are nici o treaba. In plus, de 3-4 zile merg cu mufa electrovalvei scoasa, masina nu mai face nimic, oricat m-as juca cu pedala de frana. Astept pareri :)

Friends

BtZ hasn't added any friends yet.

Comments

BtZ has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro