Jump to content

De-MaRcOnE

Contributors
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

De-MaRcOnE last won the day on March 10

De-MaRcOnE had the most liked content!

About De-MaRcOnE

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Current: E90 325i N52B25, Hyundai Coupe // Ex: Hyundai Fastback, E46 318i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

De-MaRcOnE's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Contributor+ 2024 Rare
  • Contributor+ 2023 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

22

Reputation

  1. Ma tot tin creez topicul asta de cand am luat masina, dar cum, necum, a trecut 1 an jumate de atunci si o tot lasam pe "maine"; so here it goes... Thread-ul vechi al masinii incepe de AICI, iar prima data a fost scoasa la maritat pe forum, la pachet cu un F10 525D AICI, in Septembrie 2021. Dupa ce l-am batut la cap pe colegul @crtir timp de 10 luni(!!!) sa vanda separat 325-ul, a zis intr-un final "DA!" intr-o zi de August. Zis si facut, m-am cocotat intr-un avion Buc - Tm imediat, vazut, placut, luat Istoricul masinii pana la mine: - Luata de Cristi la 90000 km, in 2017, de la un dealer din Austria daca tin bine minte. Full istoric reprezentanta pana atunci. - Revizii si intrari numai la BMW Timisoara cat a stat la el. Pe langa revizii, n-a avut de schimbat mare lucru la ea... clasica pompa de apa & termostat + cateva furtunase, nimicuri - 2k EUR in ~5 ani. - Am luat-o eu pe final de August 2022, la 118.000 km. Masina momentan are 144.000 km, iar la intretinere am ales sa-i continui istoricul cu reprezentantele, asa ca am dus-o pana acum doar la BMW Filaret. Apropo, VIN-ul este WBAVB11060VE33412, iar la dotari nu sta prea stralucit. Scaune standard, halogen, fara trapa fara navi Ce ma interesa era o masina curata cu N52, de restul ma puteam lipsi. Are scaune incalzite Istoricul masinii din ultimul an si jumatate la mine: - Cum am luat-o i-am facut o curatare generala ^Aveam si o Hyundai Coupe pe vremea aceea, masina de tranzitie pana gaseam un N52 - I-am luat tavita de portbagaj si presuri de cauciuc, cu buza, de la Rimi. Culmea parca-s tot din Timisoara - Apoi, pana sa apuc s-o transcriu, un nene cu ochii-n telefon a intrat in mine :)) M-am chinuit ceva cu dracia asta. Nu reparatia sau drumurile, ca s-a rezolvat relativ rapid pe RCA-ul vinovatului, insa problema era ca-mi expira ITP-ul intr-o saptamana sau ceva de genul, si nimeni nu voia sa se atinga de masina cu acea dauna vizibila pe camere. Eu cu amiabila, foile de la sigurator, totul... orice garaj de ITP a zis ca nu se risca sa se vada lovitura aia pe camere. Am gasit pana la urma pe cineva care a mai tras putin cu ranga de bara inainte s-o bage pe rampa - Folii Lumar pe luneta, geamuri spate si geamuri fata (100% transparenta, doar pentru UV) - 1300 lei - Am cautat cea mai buna chinezarie pe care pot sa o iau, si i-am pus tableta cu Android care arata cat de cat a ceva OEM. Adica nu-i ca nuca-n pereta acolo, zic eu. Apoi ca tot eram acolo, i-am pus si o camera de marsalier. Vreo 2400 lei parca a fost cu totul. Aici mi-a ciupit putin trim-ul fix pe centru, sub rotita de rece/cald. O sa-l schimb eu... candva - Am gasilt la sablez.ro un set de jante pe 16" style 268, deja reconditionate de catre ei, la doar 800 lei Cam atat cu esteticul, trecand la partea mecanica: - Noiembrie 2022: revizie - ulei, filtre si lichid de frana - 1600 lei - Ianuarie 2023: schimbat aeroterma - 1600 lei. Mi-a murit fix cu o saptamana inainte sa plec in Polonia. Eram destul de disperat atunci, stiind ca daca-i vorba de schimbat o piesa nu-mi va ajunge in timp util. Am fost la Filaret, i-au facut diagnoza si au zis ca aeroterma se gripeaza. Mi-au deblocat-o atunci si am comandat piesa noua, ramanand s-o instalez cand vine. Am stat cu morcovul tot drum ala Romania - Polonia si retur, cu gandul ca raman fara caldura pe drum in Ianuarie Din fericire totul a fost ok si am schimbat-o cu totul dupa ce m-am intors in tara. - Februarie 2023: schimbat baterie - 540 lei - Aprilie 2023: capac tacheti + garnitura (scurgeri de ulei), garnituri termoflot, conducte tur-retur servo, alte cateva oringuri, piulite, suruburi etc, telescoape capota - 8000 lei. - August 2023: revizie + ITP + Discuri frana fata + placute frana si senzori fata/spate 4840 lei Ce ar mai trebui sa-i fac dar mi-e lene (pe partea vizuala ma refer): - Are pe plafon urme ca dupa grindina, din cauza faptului ca in TM statea parcata sub un nuc. Probabil ies la PDR, dar ma deranjeaza atat de putin momentan incat nu-mi bat capul - I-ar trebui un detailing interior ca are niste pete pe scaunul dreapta fata - Acel trim ciobit din mijlocul bordului trebuie sa-l inlocuiesc - M-au fericit baietii in parcari cu julituri si in stanga si in dreapta pe bara fata :)) Mecanic... n-are nici pe dracu* *exceptand consumul de ulei Care mi se pare decent pentru acest motor si felul in care merg cu masina: 03 ian (2023) - 123780km - 1L ulei 20 ian - 125820km - 1L ulei 27 feb - 128500km - 1L ulei 31 mar- 131200km - 1L ulei 26 iun - 136572km - 1L ulei 11 aug - 137865km - Full ulei (revizie) 16 sept - 140990km - 1L ulei 30 nov - 142177km - 1L ulei 19 Feb (2024) - 143064km - 1L ulei Sper ca n-am uitat nimic. Asa e cand nu faci postul la timp sa pui apoi updates, ingramadesti totul intr-unul singur si posibil mai sari chestii. In total am 26000km cu ea, insa cam de 10 luni merg mai putin pentru ca am schimbat job-ul si lucrez doar de acasa. In primul an am plimbat-o de vreo 3 ori in Polonia, o data in Germania, iar anul trecut am facut cu ea transalpina si transfagarasanul, pe langa o gramada de drumuri prin Bacau, Iasi, Timisoara, Constanta si Brasov. La vara va vedea iar Germania, pentru ca am bilete la Euro
  2. Nici nu ma gandesc la conversie, ci la un 330i direct. Ulei folosesc BMW Twin Power Turbo Longlife-04, 5W30.
  3. Eu am invatat sa traiesc cu ea asa :)) Stiam de consum inainte sa caut sa cumpar modelul, masina nu are fum sau pierderi* * - avea putin pe la garnitura capac tacheti, am schimbat-o; iar la acea intrare/ultima revizie mi-a zis ca se prelinge foarte foarte putin si pe la garnitura de la baia de ulei, insa la recomandarea consilierului de service de la filaret am lasat-o asa. Overall nu mi se pare exagerat consumul meu, stiind acest motor: 03 ian (2023) - 123780km - 1L ulei 20 ian - 125820km - 1L ulei 27 feb - 128500km - 1L ulei 31 mar- 131200km - 1L ulei 26 iun - 136572km - 1L ulei 11 aug - 137865km - Full ulei (revizie) 16 sept - 140990km - 1L ulei 30 nov - 142177km - 1L ulei 19 Feb (2024) - 143064km - 1L ulei Cand merg cu ea linistit, consuma mai putin. Cand ajung cu ea prin Germania... sa zicem ca merg cu uleiul de rezerva dupa mine Pentru mine e ceva normal pentru N52B25. Cunosc toate discutiile de aici despre motor si consumul de ulei. Poate as putea sa o rezolv daca stau sa pierd timp cu cylinder rings de dupa 2010, dar sincer... asta e motorul. O s-o rezolv cand gasesc si cumpar un N52B30 :)) Acum, 1L la 500km cum zici tu, ma gandesc ca ai pierderi pe undeva, desi zici ca nu se vede. Ori e problema agravata de la nr de km (posibil), ori chiar ai (si) pierderi pe undeva unde nu vezi.
  4. Nici eu n-am renuntat la idea de a lua un N52B30, dar dupa 2 ani de cautari tot n-am gasit unul sa-mi placa Misto jucaria, sa te bucuri de ea!
  5. Pare chiar ok din toate rapoartele. Pana in 2016 reviziile erau facute in Debrecen, ITP-ul in Romania; apoi 2017 - 2019 revizii in Satu mare. Kilometrajul arata si el bine... tine-ne la curent dupa ce o vezi, chiar sunt curios acum
  6. Carvertical si rarom arata bine; masina e in tara din 2008, iar el pare ca a luat-o din Satu Mare cand a fost la vanzare in 2021. Poti verifica aici tot istoricul masinii din reteaua BMW: https://checkvin.eu/. In special daca vanzatorul zice ca are istoric pana la X km (la el / fosti proprietari / cand a luat-o din Germania / etc), vezi repejor daca se impupa cu realitatea. Ti-am atasat si un exemplu de raport, de la ce am mai verificat eu in trecut, sa vezi cum arata. WBAEH31070B690331.pdf
  7. Vad ca mai are un E46 in curte si la vanzare, niste piese de E46 (motor, ambreiaj, etc). Nu stiu ce sa zic, pretul este mult prea mic pentru un E92 N52B25 in mintile lui, dar daca nu iti e peste mana sa dai o fuga sa o vezi... cine stie. Atata timp cat nu faci o achizitie impulsiva, si iti dai timp sa verifici, vorbesti, analizezi omul si masina... in cel mai rau caz te alegi cu o plimbare CT - AG si inapoi Edit: apropo, ti-a dat VIN-ul deja?
  8. Uf, Pitesti Ok, ignorand orasul, ce as intreba / verifica ar fi: 1. Problemele evidente ce pot rezulta din urma accidentului, cum a zis si FiveThreeFive mai sus. 2. Cand / daca au fost schimbate pompa de apa si termostatul. Pompa este electrica, iar cand pica, pica din senin; se recomanda schimbarea ei undeva la ~120k km. 3. Cat ulei consuma? Pe N52B25/30, in functie de modul de condus, poti avea si 1L la ~2000km, ceea ce e normal. 4. Masina prezinta acel zgomot specific de tacheti, in special la rece? La unele se aude, la altele nu. Nu este o problema, se poate sta cu zgomotul pe o perioada nedefinita; as fi doar curios. Versiunile dupa 2008 (parca) nu mai au problema asta. 5. Alte chestii banale - are inceput de rugina pe undeva? Cand si cum i-a facut reviziile. Urmeaza ceva de schimbat in viitorul apropiat? (consumabile - discuri, placute, ambreiaj - e original sau deja a fost schimbat, etc). 6. As lua un tester cu mine, chiar si unul multimarca in lipsa de ISTA. Daca vezi erori active pe valvetronic / camshaft position / termostat, mai ales fara check engine aprins, fugi 7. Nestiind vanzatorul, daca totul pare in regula dupa test drive si discutii, tot i-as face o verificare in service inainte de a lua-o. 8. Ce-am mai observat la a mea si am schimbat in ultimul an: - Vezi daca are scurgeri de ulei pe la capac culbutori. Daca da, probabil va trebui sa schimbi capacul + garnitura - Furtunurile tur/retur de la vasul de servo imbatranesc, pot curge pe la imbinari. - In general orice inseamna cauciuc - furtun, oring, etc - imbatranesc si vor trebui schimbate la un moment dat. Este totusi o masina de peste 15 ani. In general motorul asta este foarte ok dpmdv, in special servisat corect. Papa niste ulei, poate avea acel tacanit la rece, pompa de apa schimbata la timp, revizii la timp, apoi benzina si drum intins. De curiozitate, care este anuntul? Inca am active cautarile favorite pe olx si autovit dupa orice N52B25/30 de pe piata, si nu vad nimic care sa corespunda descrierii tale.
  9. Am votat Generali pentru ca acolo am avut la fosta masina timp de 3 ani, cat am detinut-o; insa depinde practic de oferta fiecaruia. La momentul respectiv am mers pe Generali pentru ca aveau cea mai buna oferta calitate / pret. Comparat cu aceiasi asiguratori din poll-ul de aici, toate ofertele acoperind tot ce se poate la fiecare dintre ei (platforma, jante, parbriz, furt, autor necunoscut, etc etc, bifate absolut toate optiunile), la Generali aveam suma asigurata la putin peste 20k, in timp ce la restul era intre 16 - 18k, la o prima anuala de ~800 eur (exceptand Tiriac care avea 1200 cu masina evaluata la 16k). Asta fiind in 2021, masina veche de 3 ani, luata cu 18.4k de noua.
  10. Salut, Dupa ce am luat 325i-ul de la colegul de forum crtir, tot am continuat sa ma uit, din cand in cand, dupa o masina cu N52B30 de 190kW, in principal la 330i si foarte putin la 530i. Niciodata nu am crezut ca voi ajunge sa ma uit vreodata la un seria 6, dar acest anunt mi-a cam trezit interesul - https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-6-630-ci-coupe-ID7H94PS.html VIN: WBAEH31070B690331 Am vorbit putin cu proprietarul in aceasta dimineata, prin mesaje, iar pana acum imi place ce aud: - Luata in 2008 de la un dealer din Germania de un prieten, si cumparata de proprietarul actual acum ~3 ani de la acel prieten. - Ar avea intrari doar in reprezentanta (n-am apucat sa verific, o sa cumpar astazi un raport checkvin) - Aripa stanga spate revopsita dupa o mica iesire in decor in 2010. - Consum de ulei de ~0.7L intre revizii (la 10k km) - N-ar avea tacanitul la rece specific unor N52-uri, dar zice ca nu e sigur ca stie la ce ma refer. - Ambreiaj original, discuri si placute OE schimbate acum 15k km. - N-are rugina, dar aripa mentionata mai sus ar trebui revopsita pentru ca n-a fost facuta foarte bine initial. - In rest mai trebuie sa-i faca ITP-ul ca este expirat, sa-i schimbe un bec pe marsalier care este ars si un senzor de parcare defect. Mai trebuie sa aflu pe ce stil/dimensiune sunt al 2-lea set de jante, apoi e cam de vazut masina, zic eu. Voi ce parere aveti?
  11. Eu folosesc acest adaptor: https://www.emag.ro/transmitator-si-receptor-afurdel-bluetooth-5-0-2-in-1-a2dp-wireless-aux-3-5-mm-pentru-tv-home-stereo-smartphone-negru-b6/pd/D94GK9MBM/ Sta in cotiera, mereu conectat la bricheta si aux. Trebuie doar sa-l pornesc, iar in 2 secunde s-a conectat deja la telefon si pot face streaming. De asemenea se opreste el automat dupa o perioada, cand nu mai are nicio conexiune cu telefonul. Deci poti uita de el cand te dai jos din masina.
  12. Update: Dupa multe luni de discutii, am reusit sa iau 325-ul colegului de forum @crtir Deja am facut 500km cu masina, urmand sa mai pun cateva sute azi, in drum spre Bucuresti. O dulceata de masina Cat despre thread, mai caut doar un 330i, rwd, manual, cu motorul N52B30; fie E90 sau E92. Nu ma intereseaza alta motorizare, model sau automate ori xdrive. Avand 325-ul, nu ma agit prea tare cu cautarile acum... daca apare ceva pe forum, bine, daca nu, probabil o sa caut mai activ prin iarna pe site-uri externe.
  13. Ia-ti bre E90-ul ala la 3k eur si 300k km, dpf off, egr off, martor check engine off, si ce dracu o mai avea; dupa hai aici pe probleme tehnice si plange-te ca nu merge bine si ca bmw-urile sunt de cacat. Sau al 2-lea de pe olx cu butoane de aragaz la aer, zeama pe scaun, lovit in 4D ca la cinemax, si... din nou, hai sa ne zici cum nu e fiabil motorul. Ia dracu un golf 4 1.9 tdi daca vrei si lasa-ne.
  14. Stiu ca fiind o masina de SUA nici n-ar mai trebui sa dai un search dupa VIN, ca 99% a fost dauna totala, insa o las totusi si aici ca nu-i strica o indexare in plus. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GZdXt.html https://en.bidfax.info/bmw/328/3472971-bmw-328-i-2015-gray-20l-4-vin-wba3a5g56fns81979.html WBA3A5G56FNS81979 Cat tupeu sa ai sa mai lasi si VIN-ul in anunt...
  15. Salut, De ceva vreme sunt in cautarea unui model ca cel din titlu. Caut exclusiv E90 sau E92, si nu ma intereseaza absolut deloc E91 sau E93. De asemenea nu ma intereseaza versiunile xdrive si automate, vreau strict rwd si manual. Ca motorizare, lista preferintelor ar fi urmatoarea: 1. 330i N53B30 2. 330i N52B30 3. 325i N52B25 In teorie n-as vrea 325-ul cu N25B30, pentru motivul evident... impozit de 3.0 cu performante de 2.5. Insa aici as vrea sa va intreb si pe voi: excluzand km, dotari, intretinere, etc, deci strict motorizarea in sine, este una la care v-ati uita? V-ar fi pe plac? Eu caut o masina care sa ramana la mine toata viata, si vreau neaparat ultimul aspirat produs. Deci nu ma gandesc neaparat la pretul revanzarii peste 5-10 ani, insa imi surade ideea de a lua un model care va fi din ce in ce mai dorit si mai exclusiv in viitor. Adica sa dau 10-15k acum pe el, si sa valoreze poate dublu in 5 ani, dar nu cu gandul de revanzare, ci doar sa stiu eu ca face atat, daca are logica ceea ce spun Intreb asta pentru ca ar fi una acum la vanzare, insa parca nu ma atrage deloc 325-ul cu N25B30. Din punctul meu de vedere este un model compromis si nu va fi niciodata dorit, ca sa zic asa. Si da, stiu ca-i pot schimba admisia, insa vreau o masina stock stock stock, pe care sa o tin asa. Iar ca dotari, nu am nimic "must have". Chiar as prefera fara navi, ca arata mai clasic si parca imbatraneste mai bine. Scaunele sport ar fi dragute, dar nu ma cramponez in ele. Insa la mentenanta as vrea ca un 330 sa aiba HPFP schimbata in recall, sau un 325 sa aiba pompa de apa electrica inlocuita la un interval de km rezonabil.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.