Jump to content

Alexandru.k_24

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E90

Alexandru.k_24's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Rolul filtrului de particule este de a retine funinginea, nu tot fumul. Oricum, ideea nu este daca trece sau nu trece fumul albastru prin DPF ci de unde si din ce motive iese. Intrebam colegul ce a initiat postul deoarece am vazut ca a trecut ceva timp de cand are problema si ma gandeam ca a rezolvat sau a depistat cauza cumva.
  2. Dupa cum am spus, DPF-ul este prezent si este in stare foarte buna, atat fizic cat si ca functionalitate. Aici e o poza cu finalul DPF-ului. Pana acum am facut/schimbat urmatoarele...Distributie noua, turbina reconditionata, bujiile noi, toate filtrele & uleiul schimbat(ulei BMW LL04 5W30) EGR & traseu admisie curatate ca la carte.
  3. Filtrul de particule este la locul lui si are valori de counterpressure chiar foarte bune atat in idle cat si la 2000Rpm sau 4000Rpm.
  4. Bujiile sunt noi, originale BMW, de asemenea releul functioneaza perfect. Am facut absolut toate verificarile de "rutina" ca sa le zic asa. Sunt curios daca colegul a rezolvat problema sa. Mersi de ajutor.
  5. Salut, ai rezolvat problema? Ai descoperit care e cauza? Acum ca a venit frigul, si la mine, dupa ce masina a stationat mai mult timp, la pornire scoate cateva secunde(5-10) un fum albastrui, dupa care dispare complet.
  6. Daca nu esti interesat de varianta originala (MULF) poti opta pentru o interfata BT de la Dension. In functie de ce model alegi, poti avea si BT Audio, si USB...etc. Incearca pe site-ul lor, aici. Instalarea unei interfete Dension, este destul de facila. Calitativ, sunt foare ok. Sunet clar, optiuni multiple, integrare perfecta. Pentru varianta OEM, este putin mai mult de munca. Spor la treaba.
  7. Trebuie verificat nivelul de echipare al masinii tale. Pentru a avea cornering lights, e nevoie de un anume model FRM. Daca masina are toate modulele necesare, ar trebui sa mearga activat cu NCS Expert. Spor la cumparare & sa fie intr-un ceas bun!
  8. La mine lumineaza fix in fata. O sa fac o poza farului ca sa intelegi exact despre ce bec vorbesc. Poate codasem eu ceva gresit, si aprindeam becul care nu trebuie. Mersi mult.
  9. OK baieti, multumesc mult ca m-a-ti lamurit. Urat ca BMW a hotarat sa aprinda becul de langa "nasul masinii" in loc de proiectoare. Ar fi fost mult mai practic. Dar no....nu le poti avea pe toate la pretul unui e90. Enervant e ca am vazut chiar si pe Skoda Fabia aceasta functie )) Cat despre treaba cu welcome lights din butonul de la portbagaj, o sa incerc sa vad ce iese. O zi buna va doresc.
  10. Ok, am vazut ca la BMW seria 3(f30) se poate activa cornering lights pe proiectoare. De aia am intrebat. Mi s-a parut mult mai ok decat acele becuri de langa nasul masinii, care oricum lumineaza tot in fata, deci, fara nici un folos. Am aplicatia Carly for BMW instalata pe telefon. Am gasit acolo o codare destul de interesanta. Pot aprinde luminile daca apas de 2 ori pe butonelul de portbagaj de pe telecomanda. Doar ca daca codez cu Carly modulul frm, o ia razna de tot. Am inteles ca acea aplicatie nu e tocmai ok. Ma rog, ce anume trebuie sa codez cu NCS Expert pentru a avea acea functie? Mersi
  11. OK, multumesc mult. O sa incerc. Pe modulul meu, default pentru cornering lights folosea becurile de langa "nasul masinii" . Nu prea imi place acea optiune, asa ca am dezactivat-o. Mersi. O sa te anunt daca a mers.
  12. Salutare baieti, Se poate activa functia de cornering lights pe proiectoarele de ceata? Am un e90 (faruri xenon adaptive si FRM2 AHL) Daca da, poate imi spune si mie cineva ce anume trebuie codat in FRM. Multumesc.
  13. Astazi voi proba cu debitmetrul unui prieten, ce are aceiasi masina/aceiasi motorizare. De initializat noul MAF sensor, nu este atat de complicat pentru e90. Se poate rezolva destul de usor cu ISTA/D. In orice caz, am si ISTA/D si INPA si BMW DIS instalat & functional pe laptop. In cazul inlocuirii voi urma toti pasii necesari pentru instalarea lui. Orice programare/adaptare ulterioara o pot face fara probleme. Aceleasi simptome ciudate le poate oferi si senzorul de oxigen (oxygen sensor, O2 sensor sau lambda sensor) de pe catalizator. Daca in urma testarii cu un nou MAF, urmeaza inlocuirea senzorului de oxigen. Revin cu rezultate dupa teste. Multumesc tuturor pentru reply.
  14. Salut, mersi de reply. Am curatat debitmetrul cu spray special pentru aceasta operatiune (Marca CRC). Dupa care am si resetat adaptarile debitmetrului. Valorile din video, sunt cele obtinute dupa curatare & resetare adaptari. Am vazut ca unul nou costa enorm de mult (aproximativ 1700 lei), si inainte de a-l schimba, as vrea sa fiu sigur ca problema vine de la el.
  15. Salutare, De curand am reusit sa pun mana pe un cablu K-Dcan si INPA. Dupa ceva verificari la masina, am observat foarte mari diferente intre "desired air-mass" si "current air-mass". Oare sa indice o problema cu debitmetrul? Mi se pare putin cam mare diferenta, mai ales la ralanti (300 - 480). Ceva sfaturi? Aici este si un filmulet cu ce spune INPA legat de MAF.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.