Jump to content

Hoya

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116d ED F20

Hoya's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Ca o ultima remarca, am contactat un prieten care are exact acelasi model si motorizare. Am "testat" si masina lui. In cazul in care cineva mai are aceeasi "problema"... sa aiba un raspuns. Masina face exact la fel ca si a mea, acelasi sunet la amandoua. Nu stiu de ce dar asa face, si una si alta la oprire, deci ..pare a fi un comportament normal. Anterior am mai avut o fiesta tdci si un megane 2 , 1.9 si la amandoua la oprire se auzea un tziuit la oprire dar asa au facut de noi, la BMW sunetul e ceva mai pregnant, dar normal. Numai bine!
  2. Din ce am mai "sapat" poate sa fie o supapa de vacuum (vacuum pressure converter) ceva de genu, un solenoid ceva.. Astept si alte pareri, Merci
  3. Salut, Am un BMW 116D ED (1.6L - F20 - 2013 - cod motor N47D16) si de curand la oprirea motorul a inceput sa se auda o bazaitura puternica, care se diminueaza in cateva secunde. Nu stiu daca e permis dar edificator e urmatorul video: Aici e un Golf dar sunetul e ff similar in toate aspectele. In cazul lui s-ar parea ca e un bloc de electrovalve. (Se mai zicea ceva si de pompa de vacuum..) La BMW e similar, tot un bloc de electrovalve ? Care ar fi piesa/piesele cu pricina, de unde le iau cat costa.. Multumesc pentru pareri! O zi buna!
  4. Salut, Detin un BMW 116D EfficientDynamics (1.6 L - 116 cai)F20 - 2013. Am luat toate filtrele, ulei si ce mai trebuie sa ii fac revizia. Totul relativ simplu si straight forward, doar filtru de motorina nu reusesc sa ii gasesc locatia. (Arata ca un fus si din ce m-am interesat la celelalte modele de BMW e sub masina.) Masina fiind versiunea EfficientDynamics are toata "burta" imbracata in pasla si diverse "imbracaminti" pentru a creste coeficientul arodinamic asa ca nu vad nimic. Stie careva dintre voi unde e pozitionat si cum il accesez la versiunea asta F20(banuiesc ca, cel putin la 116d, 118d, 120d e in acelasi loc). Multumesc anticipat! Numai bine,
  5. Hoya

    Chip tuning BMW

    @cavaliere merci de informatie. Legat de cat de "armonioase" sunt modificarile care le fac tunerii, ...nimeni nu are ceva infos mai avizate? :twitch:
  6. Hoya

    Chip tuning BMW

    Salutare, Am achizitionat de curand un BMW 116D ED, motorizarea 1.6d 116HP - Efficient Dynamics. Ma gandesc sa ii mai adaug ceva extra caluti si nu prea mult cuplu(se stie ca "toaca" ambreiajul si oboseste mai repede volanta cu masa dubla), pentru a avea o rezerva de putere la viteze mai mari. Cei care merg foarte mult pe autostrada stiu de ce(nu locuiesc in Romania) Am mai chip-uit (undeva prin 2008 parca) masina care o aveam atunci- Fiesta 1.4 tdci- la Dimsport. Am mai tinut-o vreo 20 de mii de km apoi am vandut-o(schimbat masina, nu fiindca ar fi avut probleme am fost multumit). Motorul de pe BMW e din seria N47, daca nu ma insel, twin turbo. La BMW sunt ceva mai circumspect cand vine vorba sa ii modific ceva (imi pare mai complex, nu asa straight forward ca la TDci, DCI, HDI etc). Ce as dori sa stiu este: cat de vasta si corect informata este experienta celor care fac tuning la noi. Am tot studiat si supervizat schimburile de replici dintre "meseriasii" tuneri si pot spune ca nu prea au convins in explicatii si nici nu mi-au dat senzatia ca stiu foarte bine ce fac. Mai exact, ignorand descrieri care ar meni sa induca incredere de genul: remarci la software gen ByteShooter, desfacut Ecu pentru a scrie mai in amanunt parameri etc. cat de avizati sunt cei care fac asa ceva si cat de mult inteleg modficarile care le fac in contextul mai mare al tuturor software-rurilor si systemelor unei masini. Sunt inginer software de meserie asa ca nu sunt tocmai neavizat si inteleg procesul, mai mult as putea sa fac chiar eu chestiile astea, pana la un nivel, daca ma incapatanez (si destui altii dintre noi) Dar ...diferente dintre mine si un "tuner" experimentat ar trebui sa fie ca acel tip stie exact ce modifica si care sunt repercursiunile !! Ce sper e ca baietii astia sa stie mai mult de: daca modific parametru x - cresc caii, daca modific y- cresc cuplul, daca modific z dau "avans" etc. si sa aiba o intelegere mai profunda a tuturor parametrilor si cum se modifica unii daca se opereaza modificari in alta zona. Sper sa ma fi facut cat de cat inteles. Scuze daca e postul prea lung - ce m-ar fi tentat e ce ofera dimsport la stage 1 -> 136 de cai cu 280 nm (20 de cai in plus si doar 20 de nm in plus la cuplu) Multumesc in avans de lamuriri!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.