BMWClub: Hoya - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
7 (0.01 per day)
Most Active In:
Probleme tehnice si rezolvari Seria 1 (3 posts)
Joined:
25-October 15
Profile Views:
609
Last Active:
User is offline Aug 16 2017 21:34
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
BMW 116d ED F20

Posts I've Made

  1. In Topic: Zgomot la oprire motor (electrovalva ?)

    03 May 2016 - 01:00

    Ca o ultima remarca, am contactat un prieten care are exact acelasi model si motorizare.
    Am "testat" si masina lui.
    In cazul in care cineva mai are aceeasi "problema"... sa aiba un raspuns.

    Masina face exact la fel ca si a mea, acelasi sunet la amandoua.
    Nu stiu de ce dar asa face, si una si alta la oprire, deci ..pare a fi un comportament normal.

    Anterior am mai avut o fiesta tdci si un megane 2 , 1.9 si la amandoua la oprire se auzea un tziuit la oprire
    dar asa au facut de noi, la BMW sunetul e ceva mai pregnant, dar normal.

    Numai bine!
  2. In Topic: Zgomot la oprire motor (electrovalva ?)

    02 May 2016 - 14:11

    Din ce am mai "sapat" poate sa fie o supapa de vacuum (vacuum pressure converter)
    ceva de genu, un solenoid ceva..

    Astept si alte pareri,

    Merci
  3. In Topic: Locatie filtru motorina BMW F20

    02 May 2016 - 12:04

    View Postmase, on 01 May 2016 - 20:31, said:

    Poftim:



    Super, merci !!
  4. In Topic: Chip tuning BMW

    27 October 2015 - 11:30

    @cavaliere merci de informatie.
    Legat de cat de "armonioase" sunt modificarile care le fac tunerii, ...nimeni nu are ceva
    infos mai avizate? :twitch:
  5. In Topic: Chip tuning BMW

    25 October 2015 - 16:39

    Salutare,

    Am achizitionat de curand un BMW 116D ED, motorizarea 1.6d 116HP - Efficient Dynamics.
    Ma gandesc sa ii mai adaug ceva extra caluti si nu prea mult cuplu(se stie ca "toaca" ambreiajul si oboseste mai repede volanta cu masa dubla),
    pentru a avea o rezerva de putere la viteze mai mari. Cei care merg foarte mult pe autostrada stiu de ce(nu locuiesc in Romania)

    Am mai chip-uit (undeva prin 2008 parca) masina care o aveam atunci- Fiesta 1.4 tdci- la Dimsport. Am mai tinut-o vreo 20 de mii de km
    apoi am vandut-o(schimbat masina, nu fiindca ar fi avut probleme am fost multumit).

    Motorul de pe BMW e din seria N47, daca nu ma insel, twin turbo. La BMW sunt ceva mai circumspect cand vine vorba sa ii modific ceva (imi pare mai complex, nu asa straight forward ca la TDci, DCI, HDI etc).

    Ce as dori sa stiu este: cat de vasta si corect informata este experienta celor care fac tuning la noi.
    Am tot studiat si supervizat schimburile de replici dintre "meseriasii" tuneri si pot spune ca nu prea au convins in explicatii si nici nu mi-au dat senzatia ca stiu foarte bine ce fac.

    Mai exact, ignorand descrieri care ar meni sa induca incredere de genul: remarci la software gen ByteShooter, desfacut Ecu pentru a scrie mai
    in amanunt parameri etc. cat de avizati sunt cei care fac asa ceva si cat de mult inteleg modficarile care le fac in contextul
    mai mare al tuturor software-rurilor si systemelor unei masini.
    Sunt inginer software de meserie asa ca nu sunt tocmai neavizat si inteleg procesul, mai mult as putea sa fac chiar eu chestiile astea, pana la un nivel, daca ma incapatanez (si destui altii dintre noi)

    Dar ...diferente dintre mine si un "tuner" experimentat ar trebui sa fie ca acel tip stie exact ce modifica si care sunt repercursiunile !!

    Ce sper e ca baietii astia sa stie mai mult de: daca modific parametru x - cresc caii, daca modific y- cresc cuplul, daca modific z dau "avans" etc.
    si sa aiba o intelegere mai profunda a tuturor parametrilor si cum se modifica unii daca se opereaza modificari in alta zona. Sper sa ma fi facut cat de cat inteles.

    Scuze daca e postul prea lung - ce m-ar fi tentat e ce ofera dimsport la stage 1 -> 136 de cai cu 280 nm (20 de cai in plus si doar 20 de nm in plus la cuplu)

    Multumesc in avans de lamuriri!

Friends

Comments

Hoya has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro