Jump to content

pintea1202

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 E90 320D 163

pintea1202's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. PROBLEMA REZOLVATA !!! A fost asa cum imi imaginasem: regulatorul de voltaj de pe alternator nu-si facea tot timpu treaba asa cum ar fi trebuit... Dupa ce l-am schimbat, nici un fel de problema (deja 200 km parcursi pe drumuri nationale, prin oras, autostrada si bineinteles cu teste la greu: accelerari bruste, consumabile pornite in acelasi timp) Am sa trimit alternatorul vechi in garantie sa-mi ramburseze banii platiti pe el... Multumesc tuturor care m-au ajutat cu sfaturi.
  2. Alternatorul nou l-am cumparat eu, de pe internet caci garajul care mi-a inlocuit alternatorul stricat cu cel nou mi-a cerut 650 de euro pe un alternator nou ori eu l-am luat cu circa 300 euro deci garajul respectiv nu are ce garantie sa-mi ofere, ei doar au inlocuit alternatorul vechi cu cel nou. Eu acuma trebuie sa demontez alternatorul asa-zis nou si sa il trimit prin posta firmei de unde l-am cumparat dar nu vreau sa imi las masina imobilizata timp de 2, 3 saptamani cat dureaza tot procesul lor de garantie. Deci am comandat altul nou BOSCH, cand imi ajunge il pun in locul lui VALEO si daca problema este rezolvata, trimit VALEO in garantie si mi se ramburseaza banii (politica lor, oscaro.fr) Tu as compris?
  3. Multumesc pentru raspuns, orice parere e bine venita. Cauza care a dus la schimbarea alternatorului a fost ca acesta s-a stricat. Imi aparea eroare pe ecranul masinii ERROR ALTERNATOR si in momentul ala toate consumabilele erau incarcate de la baterie.... Bateria era cea originala, baterie BMW din 2005... si de aia am zis ca sa o schimb cu ocazia schimbarii alternatorului ca sa fiu sigur ca totul va fi in regula.... Insa vad ca problemele persista... Ce vrei sa spui cu "legatura electrica ferma intre baterie si alternator" poti sa fi mai explicit te rog? Merci !!
  4. Daca ajuta pe cineva.... mi-am cumparat un mic tester (mai exact asta: https://goo.gl/3W1bM0 ) si acest tester mi-a permis sa vad ce erori am... am avut 2 erori la rubrica DSC si anume: eroarea 1: "cod 5DF7 System voltage too high" eroarea 2: "cod D373 No message (SZL C8, C9)" Pe urma am rulat cu masina cu testeru pus si cu graficul voltajului... in principiu voltajul era mai mereu intre 13,9 si 14,2 dar in momentul in care apareau erorile incepea sa urce si sa scada de la 14,5 pana la 15, 16, 17 sau chiar 18... si fluctua asa... Avand in vedere ca alternatorul este nou a fost schimbat acum 2, 3 luni.. (asta: http://www.oscaro.com/alternateur-valeo-437538-616347-4-p ) si bateria la fel (asta: http://www.oscaro.com/batterie-energizer-ea95-l5-3761379-2585-p ) am zis ca problema poate sa vina de la calculatorul/senzorul IBS de pe bateria (borna negativa minus) Ca sa fiu sigur, am comandat un cablu IBS din Germania de pe eBay si l-am schimbat... dupa ce am mers cativa km, la fel, toate mesajele au revenit... Pe urma am deconectat doar cele 2 mufe albastre de pe cablu IBS si am lasat doar conectata borna negativa la masa masinii. Dupa aceasta, am facut iarasi cativa km buni si mesajele au revenit... Ce a fost ciudat este faptul ca dupa ce am deconectat mufele de la IBS nu am mai avut nici un mesaj vreo 80, 90 km rulat cu 180-190 constant pe autostrada, muzica tare, caldura pe 28 grade.. dupa ce am iesit de pe autostrada si rulam prin niste sensuri giratorii, cand acceleram sa ii dau viteza, mi-au aparut din nou mesajele in bord (deci fara mufa IBS conectata)... si pe urma la intoarcerea din calatoria de 90, 100 km nu am mai venit pe autostrada, am luat-o pe nationale prin sensuri giratorii, etc sa vad ce se intampla.. si tot la 10, 20 km a trebuit sa opresc motoru si sa-l pornesc iarasi ca sa-mi dispara mesajele.. Deci nu e de la calculatorul IBS... Astazi am comandat un alternator nou BOSCH si pe cel VALEO o sa-l trimit in garantie si sa-mi dea banii inapoi.. o sa vedem ce se intampla dupa ce il schimb (asta e cel nou comandat: https://www.piecesvoitures.com/piecesauto/fiche_produit/0+986+080+580_BOSCH )
  5. Salutare si multumesc pentru raspuns. O sa incerc sa masor tensiunea dar unde se masoara mai exact? Si sti cumva cum se numeste acea piesa ''releau de incarcare'' in engleza? Ca vreau sa caut piesa pe un site ebay sau un site francez de piese auto (eu locuiesc in franta) Merci anticipat!!
  6. Am uitat sa precizez: alternatorul este nou, schimbat acum 2 luni de zile si bateria la fel, noua. Ambele au fost schimbate de un garaj specializat BMW in Franta si a fost facuta inregistrarea noii baterii in calculatorul masinii. Nu am avut problemele astea dupa ce au fost schimbate alternatorul si bateria.. ci acuma de vreo o luna au inceput sa apara mai rar la inceput si din ce in ce mai des....
  7. Salutare tuturor, De ceva vreme am o problema la masina mea: BMW Seria 3 fabricata in august 2005 (e90 320d 163 cai) Mai demult imi apareau mai rar aceste erori in bord (odata la 200 km parcursi) dar de ceva vreme apar din ce in ce mai des (la fiecare 20-30 km parcursi) si acum mesajele si persista, ca sa le fac sa dispara trebuie sa opresc motorul, sa repornesc si atunci de multe ori imi apare un alt mesaj de eroare BATTERY TERMINALS CHECK si ca sa il fac sa dispara si asta trebuie sa mai opresc inca odata si sa repornesc motorul. Vedeti aici mai multe detalii cu ce se intampla: Cand sta la relantiu si se aprind toate mesajele in bord, relantiu se misca si motorul scoate un sunet ciudat (se aude pe video) A mai patit cineva asa ceva? Va rog daca puteti sa-mi spuneti cum ati rezolvat aceasta problema! Multumesc anticipat !!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.