Jump to content

VladQA

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Far away

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 4.8i - SOLD, Hyundai Santa Fe 3.3 2017 - SOLD, Chrysler 300C SRT-8 2014 (The black booty), BMW F10 520D 2015 (wifey car)

VladQA's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

11

Reputation

  1. Depinde de puterea financiara a fiecarui om, ceea ce intelege el prin premium. Pentru mine premium inseamna BMW, Mercedes, Lexus, Jaguar, Porsche pentru altul premium inseamna Rolls, Bentley, Ferrari, Lambo,etc. Cand eram student, premium inseamna tot ce avea patru roti si nu era Dacie sau mai vechi de 15 ani.
  2. Scuze, ma refeream la altceva. Ma intrebam daca ei pot verifica si schimba o piesa (conform rechemarii), contracost. Nu am chef sa astept un an pana vine piesa la reprezentanta si sa fiu cu morcovu ca imi ia foc masina.
  3. Sunt interesat de cei de la Alba. Rezolva si problema de recall la F10?
  4. Asta e problema la noi, ne cumparam masini de fite dar cand se strica si aflam cat costa e masina vinovata ca s-a stricat. Daca nu va permiteti o marca, nu va aruncati la ea sau cel putin nu mai comentati cand scoateti banul din buzunar. Cand am luat F10-le am avut pusi deoparte 3000E pentru revizie, gume, retusat mici defecte, schimbat distributie si ulei la cutie.
  5. Mi se pare absurd...la o masina mai veche de 10-15 ani te astepti sa fie totul perfect? Da-o jos si schimba suportul sau vopseste-l, te costa maxim 100 lei.
  6. Nu stiu ce sa zic de culoare, nu imi place, nu imi displace. Eu personal as fi mers pe un gri sau negru mat. Cel mai mult ma deranjeaza la ochi rotile alea iesite excesiv in afara caroseries. P.S. Go for M4, pe ala poti sa-l faci mov ca da bine.
  7. VladQA

    Bmw f10

    Motorul este sub-dimensionat pentru masina. In oras isi face treaba bine dar in afara e foarte enervant unde se simte lipsa de putere si faptul ca se chinuie (eu il tin doar pe sport in afara). Depinde si ce masina ai condus inainte, daca ai avut ceva mic gen 1.4-1.6 o sa ti se para ok. Recomandarea mea este motorul de 3.0.
  8. FORD = FIX OR REPAIR DAILY Eu nu locuiesc in Romania, imi fac veacul in middle east unde predomina japonezele si masinile americane. Fordurile sunt vazute foarte rau din cauza fiabilitatii extrem de scazute si foarte putina lume se incumeta sa isi cumpere (vorbim de modele comune nu de Ford Raptor care e un tanc) - sunt foarte multe forduri relativ noi (2012-2015) abandonate de proprietari din cauza costurilor ridicate de reparatie (Ford Fusion, Taurus, Explorer sau Expedition). Privind lucrurile din alta perspectiva, BMW e campion la costurile de reparatie si fiabilitate scazuta. Un coleg isi tine BMW 760LI (2014) in parcarea aeroportului din cauza ca suspensia pneumatica a dat fail pe spate iar costurile de reparatie depasesc 7000E. Din pacate BMW e recunoscut pentru fiabilitatea scazuta iar proprietarii isi asuma acest lucru cand il cumpara dar nici Ford nu e vreun exemplu demn de urmat. P.S. Nice bmw deeJay
  9. Revin cu o problema: Cand apas pe butonul pentru camerele din bara (side view assist cred ca se numesc) merg cateva secunde, aprox. 2-3 apoi se opresc (devine gri ecranul). A mai patit cineva la fel? Vreo rezolvare?
  10. Pe oamenii care fac hate, nu-i bagi in seama, simplu. Faptul ca postul tau atrage hate, si interes negativ e tot o forma de reclama, deci chill. Faptul ca inca mai are gumele din 2003 eu am dedus ca masina nu e prea circulata. Chiar si la 130k km, toti faci macar un schimb de cauciucuri. Bateria e tot cea originala? :hyper:
  11. Pe bune? In afara de faptul ca ai o atitudine de c***t, masina aia nu face mai mult de 4000...cheers P.S. Masina aia nu e intretinuta, e doar neumblata...
  12. Mopar Speed ATF Transmission Fluid - vreo 8 litrii (quart), am platit 160$, pe restul pachetului (tray, bolts, gasket, etc) am mai dat 150$ iar restul a fost manopera. Totalul de plata a fost 450$ si am luat un discount de 10%. De asta mi se pare exagerat sa platesc mai mult la un motor de 2.0 decat la un motor de 6.4.
  13. Salut, lasa-mi si mie te rog un PM cu pretul pentru schimbul uleiului din cutia de viteze si un link de unde l-ai luat
  14. Am facut ceva research pe forum si la mecanici referitor la schimbul de ulei din cutia de viteze ZF, iar pretul practicat mi se pare nesimtit de mare (2000 ron). Lunile trecute am schimbat la un chrysler 300c cutie ZF (8HP70) la dealer si m-a costat cu totul aprox 350e. Mi se pare umpic ridicol sa fie mai scump la bmw in conditiile in care schimbul nu se face la reprezentanta. Update pentru masina: azi a primit un schimb de ulei si de filtre. Urmeaza sa dau folia jos de geamurile fata si sa-i verific admisia si egr-ul. P.S. Reprezentanta chrysler/dodge/jeep recomanda schimbul de ulei la cutia de viteze sa se faca intre 65.000 - 80.000 km, deci BMW o cam da in basme cu uleiul pe viata la cutia de viteze.
  15. Masina a venit cu istoric de la dealver bmw, km trecuti in factura iar la toate verificare pe care le-am facut nu aparea nimic suspect. O sa fac o programare la dealer sa vada daca exista vreo rechemare pentru egr si racitorul de gaze la seria ei de sasiu. Multumesc tuturor pentru urari!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.